Hola, thanks voor je berichtje
Nou volgende week woensdag weer beginnen met een weekje licht trainen. Wilt het als volgt weer oppakken:
- 1ste week rustig, lichte gewichten, 4x (1 cycle aan trainingen)
- 2de week medium, gewichten waarbij ik iig wat voel, 4x (1 cycle aan trainingen)
- 6 weken knallen tot de vakantie
Mag 3-4 weken niet trainen, en zit volgende week dinsdag op 3 weken, dus mooi om dan weer rustig te starten.
Gaan ook beginnen met een minicut zodra ik weer aan het trainen ben. Afgelopen 2 weken gelukkig wel iets afgevallen ipv aangekomen, dus dat is wel fijn. Carbs zijn wel iets verlaagd, maar rond onderhoud gok ik. Heb nu voor mezelf besloten de zaterdag als cheatmiddag/avond te hebben en dan maaltijden te vervangen of wat meer te eten, coach geeft ook aan 1 cheatmeal per week. Doordeweeks in ieder geval strak erop. Wel stuk lastiger als je niet kunt trainen om dan gedisciplineerd te blijven.
Qua test wel al wat voordelen merkbaar, maar nog niet een openbaring of iets dergelijks. Beetje lastig uit te leggen, maar voel in m'n hoofd wat meer opluchting lijkt het, wat meer ruimte ofzoiets. Soms wel een wat snellere omslag in mijn humeur, kan dan erg geïrriteerd worden, maar is gelukkig pas twee keer voorgekomen en van korte duur. Schijnt naar wat ik lees normaal te zijn dat je emoties wat kunnen schommelen in de eerste periode. Ook wat meer gevoel van borst naar voren en schouders naar achter als ik op straat loop (niet dat ik heel onzeker was, maar ook zeker niet haantje de voorste, het alpha mannetje haha,
laatste hoeft overigens ook totaal niet), dus hoop er ook wat assertiever van te worden.
Merk wel dat ik in de avonden wat minder snel moe ben, dus kijk erg uit naar de trainingen of het daar wat brengen gaat. Aankomende woensdag bloed prikken omdat we dan 2 weken verder zijn, dus erg benieuwd naar de waardes.
Daarnaast hoop ik wel snel over te gaan naar injectie vorm, want die gel is met een gezin thuis wel wat lastiger.. Elke dag smeren. Moet na aanbrengen (schouder/bovenarm) een half uur wachten met shirt aan trekken en wanneer ik met de kids of gezin op pad ga en verwacht huid op huid contact te hebben, na twee uur even douchen om alles dus schoon te maken. Maar injectievorm schijnt wel flink wat weken "afstellen" te zijn, waarbij ze dus moeten meten hoelang je doet voordat er een nieuwe injectie gezet moet worden. Dus is een periode vaker bloedprikken en laten onderzoeken.