- Waardering
- 7.679
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 92kg
Gaaf geworden man!Vandaag laatste sessie van de tattoo gehad 👌🏼 en die wil ik uiteraard graag weer even showen.
Morgenochtend weer de check-in
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Gaaf geworden man!Vandaag laatste sessie van de tattoo gehad 👌🏼 en die wil ik uiteraard graag weer even showen.
Morgenochtend weer de check-in
Thanks maat! Echt super blij mee inderdaad 👌🏼
Thanks 👌🏼Leuk die wedstrijdambities man! En das een serieuze hoeveelheid blauwe bessen haha.
Je eet behoorlijk clean zo te zien. Geen last van zoveel eiwitten (bijna 3x bw toch?)? Van de andere kant, 500gr carbs is ook niet niks, zou dan zelf al gauw naar snacks grijpen. Lekker bezig iig!
Misschien moet je spijsvertering nog aanpassen aan het surplus?Thanks 👌🏼 ja eigenlijk wel inderdaad, af en toe een cheat, maar voor de rest alles clean idd. Tis nu eigenlijk dat ik telkens denk: ojah ik mag weer eten maar dat ik er ook nog wel zin in heb haha. Honger gevoel gelukkig niet zo meer aanwezig, maar merk sterk dat hoe minder toegevoegde suikers/bewerkt voedsel ik eet, hoe minder honger gevoel er tussen door is.
Eiwitten niet echt last van eigenlijk, scheten liet ik altijd al veel haha 🤣 darm flora laatste tijd wel iets minder dan normaal gesproken, ietsjes meer last van dat ik niet helemaal leeg ga op toilet of ochtend niet kan, maar gelukkig niet elke dag