Goeiemorgen krachtpatsers 💪🏼
Tijd voor weer een wekelijkse samenvatting.
Heb deze week 4 dagen achter elkaar getraind. Door de tattoo pas dinsdagochtend weer getraind. Dinsdag en woensdagochtend om 6 uur in de ochtend getraind. Donderdag en vrijdag in de avond. Merkte donderdag en vrijdag sterk dat m'n lichaam moe is. Dus heb besloten 2 trainingen te doen die iets minder intensief waren. Nog steeds zwaar maar veelal gewicht van backoff sets als gewicht eerste set gepakt en dan de backoff iets lager. 12 reps eerste set,
15 reps backoff set. Goede vorm, tut en daardoor goede mmc, RPE 8. Voelde de oefeningen over het algemeen nog steeds goed waar ik ze voelen moest, dus alsnog wel goeie trainingen gehad lijkt me en leek me beter dan niets doen gezien ik het weekend geen mogelijkheid om te trainen ivm kids en afspraken..
Wanneer de vermoeidheid volgende week blijft, wellicht een idee om een deload weekje te doen. Even checken met dhr
@wovano
Gewicht is deze week flink gestegen, maar vanochtend weer in ene 0,8 lager. Donderdagavond soep gegeten (met pasta en kip) met veel zout, dus daardoor ook gewicht van vrijdag lijkt me stuk omhoog.
Zit nu in week 16 van de bouwfase, van 71,8 naar 75,2, dus 220 gram per week gemiddelde stijging. Lijkt me prima 👌🏼 als ik kijk naar de afgelopen periode dan is het eigenlijk pas vanaf 21 januari goed meetbaar. Daarvoor veel schommelingen geweest door feestdagen, ziek, vreetkicks.
In die 8 weken is mn gewicht gemiddeld 500 gram per week toegenomen.
Trainingen zijn nog steeds 2xUB en 2xLB. LB trainingen gaan echt heel erg lekker. UB gaat laatste weken wat zwaarder en merk ik iets minder progressie in.
Hoe ziet de week er een beetje uit nu:
Slaap: proberen 8 uur per nacht
Trainingen: 4x per week
Qua voeding deze week:
3201cal rustdagen
3522cal trainingsdagen
E230/F110/C385
Supplementen vitamines:
Ochtend:
Vitamine D3 5000iu (1x3000+1x1000+1xD3K2)
Vitamine C 1000 (1 tab)
Vitamine K2 (D3+K2 XXL) (1tab)
Multivitamine (1tab)
Voor avond eten:
Omega 3 ultra pure vis olie 2 caps
Voor slapen gaan:
Zink en Magnesium 4 caps
NTD: Creatine (5gr) voor avond eten
TD: Creatine (5gr) + Beta alanine (2,5gr) + citruline malaat (3gr)
Fijn weekend weer!