XXL Nutrition

Skinny fat progress 15 jr

skinnyfat

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
In november 2012 heb ik besloten om hulp te vragen op dbb vanwege m'n skinnyfat look.
Ik kreeg toen de reactie om te gaan cleanbulken. Dat advies heb ik gevolgd sinds december 2012, en heb in februari eindelijk m'n lokale gym zover gekregen me een membership te geven aangezien ik nog geen 16 ben. Ik ben alleen nog totaal niet happy met de 'results'.
Ja, m'n armen zijn vooruit gegaan, maar thats it though.

m'n eetschema staat bij de bijlagen.

Ik wil eigenlijk weten of ik genoeg aan ben gekomen om te gaan cutten? Ik ga iig veel meer aan m'n rug en core werken want dat is echt shitty as fuark atm.

Ik heb naar mijn idee een erg hoge bf% dus ik wil natuurlijk graag cutten, maar ik weet dat als ik ga cutten en er nog steeds skinny uitzie, ik weer terug bij af ben. Tips mucho appreciated dbb-ers

in de bijlagen staan pics waarop m'n hoge bf% wel zichtbaar is, en er staat ook een pic tussen van m'n progress tussen jan. 2012 en nov. 2012 door thuis wat te kloten met dumbbells.

Body stats: 78 kg, 1,81 m, bf% ong. 20% gok ik

Laatst bewerkt:
Je bent pas 15 jongen! Goede basis al, aardige armen.
Rug en buik kan beter inderdaad -> leer deadliften!

Ik zie al goede progressie, die begin foto was echt slecht :D

hoe ziet je training eruit?

Probeer echt zo veel mogelijk basis oefeningen er in te proppen die je volledig lichaam onder stress brengen. Deadlift, Rows, Squat, Benchpress, Military presses zijn al paar van die oef die je kan doen.

Voor 15 jarige zie ik zeker wel potentieel als je goed eet op jouw leeftijd zijn gains niet meteen een probleem, aangezien je hormomen op jouw leeftijd nog als een gek draaien. Heb vooral geduld en hou vol :D

Goed bezig op 15 jarige leeftijd. Wou dat ik zo vroeg was begonnen.

Terug
Naar boven