Fitness Seller

Skinny fat, wat nu?! (cut of bulk?)

Aha, dus 200-500 Kcal minder eten? Is dat zowel tijdens trainingsdagen en geen trainingsdagen?
Misschien rare vraag, maar hoe lang zal het duren voordat ik die buik vet en de laag vet rond mijn borst weg krijg, en ook wat spiermassa aankom, zal ik ook langzamerhand mijn six pack zien of is dat alleen bij cutten, graag voor de zomervakantie een goede lichaam proberen te hebben.
Probeer je doelen realistisch te houden. Bodybuilding is niet iets dat je vandaag traint en morgen hebt is veel geduld hebben met moeilijke dagen. Ga ook niet opeens 500 kcalls van je voeding afhalen bouw het af met eerst 200 zo verlies je niet teveel spieren. en hou je protein hoog.

Aha, dus 200-500 Kcal minder eten? Is dat zowel tijdens trainingsdagen en geen trainingsdagen?
Misschien rare vraag, maar hoe lang zal het duren voordat ik die buik vet en de laag vet rond mijn borst weg krijg, en ook wat spiermassa aankom, zal ik ook langzamerhand mijn six pack zien of is dat alleen bij cutten, graag voor de zomervakantie een goede lichaam proberen te hebben.

Ga lekker trainen, verminder je kcal inname en binnen 6 maanden zul je een groot verschil zien.

Ik schatte een iets lagere VP. Maar indd begin bij een deficit van 200/300kcal en ga langzaam omlaag. Je hebt nog wel ff te gaan dus om dan gelijk een grote deficit nemen gaat slecht uitvallen gezien je lichaam zich er op aan gaat passen. Dus begin met -200/300, als het wat trager gaat kun je er -500 van maken. Evt af en toe refeeden om je metabolisme op gang te krijgen.

Gezien je net bent begonnen zul je nog wel toenemen in kracht en ook nog wel wat spiermassa aanzetten dus heeft het weinig nut om op je weegschaal te letten. Let vooral op je spiegel.

Je bodyfat is inschatting met je lengte +- 23%
Ik zou goed op je eten letten en blijven trainen als je beginner bent kun je best 5x5 workout doen voor dat je een split begint (Google is je beste vriend).
Je zij dat je veel buik vet hebt kun je verminderen door buikspieren goed te trainen en je obliques maar zit allemaal in de voeding.

Buikspieren trainen doet helemaal niks voor je buikvet, plaatselijke vetverbranding bestaat niet. Je zal gewoon onder onderhoud moeten eten voor vet te verliezen.

Je kan in 6 maand wel naar de 10-12% gaan. Myfitnesspal is wel een handige app om je macro's bij te houden. :D

Buikspieren trainen doet helemaal niks voor je buikvet, plaatselijke vetverbranding bestaat niet. Je zal gewoon onder onderhoud moeten eten voor vet te verliezen.
Buikspieren trainen geeft je sixpack.. en heb je minder kans op overbodige vel. En het verbrand het vet niet het maakt het spieren ik zij dat het helpt ik zij niet dat dit de enige oplossing was en als je goed leest staat er ook " alles zit in de voeding" dus dwz dat je goed op je eten moet letten. ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jongens super bedankt voor alles, ben er super wijzer van geworden.
Tot over 6 maanden

Terug
Naar boven