MuscleMeat

skinny to strong

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet, maar er is wel iets van waar dat je juist met weinig eten aan kan komen. Ik ben 10kg aangekomen met 1300kcal (bmr is 1300kcal) en nu val ik soms af op 2300kcal dus er klopt vast iets van, wat de reden ook is spaarstand/hormoonbalans/insulinepieken.

Can confirm

In jou ogen is dit dik aldus niet mooi. Srs? Dat daar is perfectie imho.

Tja, jammer dat Dove reclames, slankie, vifit en andere troep reclames het beeld van de mensheid zo verpest.. dat deze celullitus chubby buik met rondingen mooi zijn :p

Ik maak me niet druk meer om je mening, hoor!
Doe geen moeite. xx

Ach ik kan me niet zo druk maken over wat andere mensen mooi vinden en of iemand dik of dun of vol of gespierd is of whatever, als je maar blij bent met jezelf toch? Ik was dat iig niet toen ik meer woog, maar als die dove chicks dat wel zijn, prima toch!

De ene vent valt op vol en de ander niet, hetzelfde geldt voor vrouwen. Gelukkig maar, als iedereen hetzelfde vind wordt het ook maar saai ;)

Ja, daar heb je wel helemaal gelijk in!
Ik leg me erbij neer, zonde van me energie om hierover stress te maken:P

Nee, hoor.
Ik verbrand al vet door mijn voedingsschema en training :P

dutchbodybuilding :roflol:

Wat boeit mij het nou wie het wel of niet mooi vind?
Mensen hebben toch altijd een mening.. of ik nou eruit zie als Larissa Reis, Kate Upton of Adele.
Mensen hebben altijd wat te klagen..

Dus ik doe het lekker voor mezelf

I love lean muscle with low fat on my body :lifter: :heart:

En als mannen dat niet mooi vinden, so what.. als ik maar gelukkig ben. :loony:

Ik vind dat wel mooi, ik heb de discussie beetje gevolgd en ben het gewoon met jou eens hoor :
Groetjes Chris

Terug
Naar boven