XXL Nutrition

skinny to strong

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Buikje is imo veel sexyer :).

You go girl, gaat je zeker lukken. Wilskracht!

You go girl?
Ben je nou serieus zo triest om iemand een chubby buik aan te moedigen?
..Triest geval :o

---------- Toegevoegd om 06:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:44 ----------

Ik vind een strakke buik persoonlijk mooier, maar meningen verschillen gelukkig

Of course.
Luister maar niet naar die ecto:p

oke, het hangt van de leeftijd af.
ik vind voor een meisje van 18-30 vind ik 20-22% gezond.

en die van 25% misschien ietsjes minder, rond de 24%.. vind ik voor iemand van 30 jaar of ouder.

Ben je nou serieus? Wat heeft dat nou weer te maken met leeftijd?
En nog wat, iedereen moet maar begrip enzo hebben voor jouw mening maar dat moet wederzijds zijn hè, jij lijkt er totaal geen begrip voor te hebben dat er mensen zijn die niet van mager houden.
Jij noemt ze gelijk maar een ecto of een feeder.

Dit gezegd hebbend, ik heb een eerder topic van jou gelezen waar je schrijft dat je "soms" overgeeft als je een eetbui hebt gehad.
Als ik dan vervolgens over jouw enorme afkeer van vet en jouw eigen vet lees dan denk ik dat jij een beetje met jezelf in de knoop zit.
(En dan druk ik me nog voorzichtig uit)

• Like
Waarderingen: 515
You go girl?
Ben je nou serieus zo triest om iemand een chubby buik aan te moedigen?
..Triest geval :o

---------- Toegevoegd om 06:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:44 ----------

Of course.
Luister maar niet naar die ecto:p

getting real tired of yo shit. ik ga je zo meteen nog eens reporten. Act like a man, take it like a man.

Ben je nou serieus? Wat heeft dat nou weer te maken met leeftijd?
En nog wat, iedereen moet maar begrip enzo hebben voor jouw mening maar dat moet wederzijds zijn hè, jij lijkt er totaal geen begrip voor te hebben dat er mensen zijn die niet van mager houden.
Jij noemt ze gelijk maar een ecto of een feeder.

Dit gezegd hebbend, ik heb een eerder topic van jou gelezen waar je schrijft dat je "soms" overgeeft als je een eetbui hebt gehad.
Als ik dan vervolgens over jouw enorme afkeer van vet en jouw eigen vet lees dan denk ik dat jij een beetje met jezelf in de knoop zit.
(En dan druk ik me nog voorzichtig uit)

Daten?

Van composeren (overgeven) ga je juist vet aankomen.
En hij moedigde het niet aan, het was zijn mening.

Dat neemt nog niet weg dat ze het zegt te doen, wat naar mijn mening een hele ongezonde manier is om naar eten (en jezelf) te kijken.

en die van 25% misschien ietsjes minder, rond de 24%.. vind ik voor iemand van 30 jaar of ouder.

je hebt echt geen idee wat je zegt.

als je een eetstoornis hebt gehad (en je bent er dus van genezen) dan denk je hier echt heel anders over. ik kan best wel boos worden om dat soort opmerkingen van jou.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ja betekend het ook.
Daarom ben ik er ook mee bezig om niet meer te doen.
Mja, ik vind dik gewoon niet mooi.

:roflol::roflol: volgens mij zijn er niet zoveel vrouwen met een VP van 20-22% hoor.
25% is gewoon goed

Pics van jou? Ben benieuwd wie er achter deze grote bek steekt

Ik spreek uit ervaring daarom. Als je geen voedingsstoffen binnenkrijgt gaat je lichaam alles vasthouden wat je dan zou eten, en je krijgt nooit alles 100% eruit gespuugd. En ze eet vast nog wel gewone gezonde maaltijden en die slaat je lichaam op.
Ik heb zelf 3 maanden moeite gehad met normaal eten en sportte gewoon, ben 3kg kwijt geraakt toen (te weinig voeding dus) maar 3% in vet gestegen omdat me vetverbranding niet normaal werkte.

Er zijn verschillende meningen over de spaarstand. Ik geloofde het ook niet maar heb het zeker gemerkt.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Eetbuien betekent idd dat je jezelf te kort doet.

Spaarstand is toch gewoon wetenschappelijk al onderuit gehaald? Is het niet gewoon dat je problemen met je hormoonbalans krijgt? of extreme insulinepieken als je dan wel weer eet?
Iemand een idee?

Terug
Naar boven