XXL Nutrition

Slechte Lever!!

• Topic Starter Topic Starter
wat ik ook al horen zeggen heb is : aan de nagels vind je een wit boogje bv aan de duim , als die goed te zien is zit je nog altijd met een goede lever !!??

(heb ik enkel van horen zeggen he)

horen zeggen, horen zeggen. wat is dat voor flauwekul. een leverprobleem kun je wel degelijk hebben zonder dat er uiterlijke kenmerken zijn. geel worden enz... zijn kenmerken die er kunnen zijn maar die er dikwijls ook niet zijn. als je echt wil weten of je lever goed functionneert, is er maar één bewijs en dat is een bloedafname waar je vraagt om de leverwaardes te controleren.

hey folks;

Mijn simpele vraag is: HOE MERK JE DAT JE MET EEN SLECHTE LEVER ZIT????

want ik lees overal in de topics: ANABOLEN zijn slecht vr de lever enz..

en mss deze nog; bestaan er eigenlijk anabolen dat NIET schadelijk zijn vr de lever???

GREETZ...

Bloed laten trekken bij de huisarts en als je lever aangetast is kan hij je legalon voorschrijven. Dit is 1 van de beste middelen om je lever terug normaal te laten werken.

Legalon is gewoon een zwaar gedoseerde vorm van Maria Distel hoor...!!!

Als je huid ofzo geel is dan ben je al een heeeel eind. Kun je net zo goed direct door naar het ziekenhuis rijden..:) Want de huisarts zal je ook dezelfde dag nog doorsturen.

Ik wil niet zomaar over nevenwerkingen heen wandelen maar de schade op de lever zal bij de meeste AAS gebruikers best meevallen. Ik kuur al jaren met orals en doe minstens 2 bloedproeven per jaar. Ik heb ooit eens een bloedproef gedaan net na een cycle waar er 60 mg dianabol per dag inzat gedurende 8 weken. Mn leverwaarden waren gewoon ongewijzigd. Op een amerikaans board las ik een gast die 200 mg dianabol slikte per dag. Zelfde verhaal als bij mij; gewoon een goed werkende lever. Niet dat ik iemand aanraadt van plots deze megadoseringen naar binnen te smijten want je zal maar een slecht werkende lever hebben.

Doe geregeld bloedproeven met varierende doseringen en op verschillende momenten en kijk hoe je zelf reageert

Ik wil niet zomaar over nevenwerkingen heen wandelen maar de schade op de lever zal bij de meeste AAS gebruikers best meevallen. Ik kuur al jaren met orals en doe minstens 2 bloedproeven per jaar. Ik heb ooit eens een bloedproef gedaan net na een cycle waar er 60 mg dianabol per dag inzat gedurende 8 weken. Mn leverwaarden waren gewoon ongewijzigd. Op een amerikaans board las ik een gast die 200 mg dianabol slikte per dag. Zelfde verhaal als bij mij; gewoon een goed werkende lever. Niet dat ik iemand aanraadt van plots deze megadoseringen naar binnen te smijten want je zal maar een slecht werkende lever hebben.

Doe geregeld bloedproeven met varierende doseringen en op verschillende momenten en kijk hoe je zelf reageert

200MG ???? WTF 60 en 70 heb ik al vaak gehoord, maar 200 dit slaat echt alles :duh:

• Topic Starter Topic Starter
horen zeggen, horen zeggen. wat is dat voor flauwekul. een leverprobleem kun je wel degelijk hebben zonder dat er uiterlijke kenmerken zijn. geel worden enz... zijn kenmerken die er kunnen zijn maar die er dikwijls ook niet zijn. als je echt wil weten of je lever goed functionneert, is er maar één bewijs en dat is een bloedafname waar je vraagt om de leverwaardes te controleren.

Als je plots neergevallen bent van mars en nog nooit van iemand iets gehoord hebt dat zou kunnen waar zijn, kan ik wel begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt dat je dingen hoort zeggen waar je zelf aan twijfelt:cool:

Terug
Naar boven