- Waardering
- 1.623
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook al neem ik 200gr khy dan nog is bij humalog zo dat na een uur, anderhalf uur je insuline piek het hoogst is, dus is het ook verstandig wederom khy in te nemen. Wat ik altijd deed was na mijn slin shot 100gr rijst of rijstebloem met whey of kip en een uur later 100gr Rice and protein met 30gr extra whey. Zo voorkom je dus de kans op hypo's. Vet is te verwaarlozen, maar vocht nam wel snel toe bij mij.
Zou 1ste maaltijd gewoon zo laten, en 2u later nog 40 gram malto of havermout oid even pakken. Is slechts maar 1x dat je dit heb. Weet ook niet of je, je bloedsuiker meet?
Als je merkt dat dit vaker gebeurt zou je maaltijd 2 kunnen opsplitsen inderdaad.
ook al neem ik 200gr khy dan nog is bij humalog zo dat na een uur, anderhalf uur je insuline piek het hoogst is, dus is het ook verstandig wederom khy in te nemen. Wat ik altijd deed was na mijn slin shot 100gr rijst of rijstebloem met whey of kip en een uur later 100gr Rice and protein met 30gr extra whey. Zo voorkom je dus de kans op hypo's. Vet is te verwaarlozen, maar vocht nam wel snel toe bij mij.
Ik meet idd mijn bloedsuiker. Die was op een gegeven moment 3 mmol. Opzich niet heel laag voor mijn doen en ik heb gister ook op 2,7 mmol gezeten en voelde me toen wel perfect.
Dat zijn enge berichten man. Welke soort en hoeveel units had hij genomen?
IS het niet beter om je hgh bij een van je slin shots te nemen? Ik dacht dat je dan meer igf-1 aanmaakte, maar weet ik niet zeker.
Weet jij het D77?
Zou het ook graag weten, hopelijk brengt D77 wat licht in de duisternis :-)
Ik neem de HGH vooral 's avonds net voor het slapen omdat ik er anders te moe van loop.

meteen 50 gram dextrose genomen en toen ging het langzaamaan weer de goede kant op. Voel me nog steeds wel echt gaar/moeIk volg ibo, eerste dagen sta je ontzettend vol. Daarna vervet je zeer snel als je de dosis te hoog opvoert. Mijn eigen ervaring is ook de eerste 2-3 dagen supervol, daarna bloated + vervetten (ook wat extra gains maar niet genoeg in verhouding).