MuscleMeat

slin na het ontbijt?

• Topic Starter Topic Starter
Jay, neem jij slin 7/7 ? Enkel op trainingsdagen of?

Ik probeer het 2x per dag te doen en tot nu toe lukt dat, maar als ik weer naar school ga zal het ook wel kunnen zijn dat het bijvoorbeeld maar 1x per dag is bij het ontbijt. En maximaal 4 a 5 weken.

Ben ook wel van plan om af en toe een hele dag niks te nemen zodat mijn pancreas zelf even zijn best mag doen om insuline aan te maken. Dit is meer uit voorzorg dan dat ik dit wetenschappelijk kan onderbouwen.

Ik lees ook dat veel mensen het gewoon maanden nemen op trainingsdagen zonder enkel probleem, dus ik speel het wel op safe met mijn 4 a 5 weken gebruik.

De protocol 4 weken slin om en 4 weken off is eigenlijk ook wel een beetje achterhaald. Zelf deed ik het op trainingsdagen van achterliggende spiergroepen. Rug en armtrainingen. Op die manier probeerde ik juist zoveel mogelijk voedingsstoffen naar mijn spieren te stuwen.

De protocol 4 weken slin om en 4 weken off is eigenlijk ook wel een beetje achterhaald. Zelf deed ik het op trainingsdagen van achterliggende spiergroepen. Rug en armtrainingen. Op die manier probeerde ik juist zoveel mogelijk voedingsstoffen naar mijn spieren te stuwen.

Ok, ik was van plan het enkel op trainingsdagen te doen, dat zit dus wel goed vermoed ik. Thx

Yep zit wel goed

Zou ik dan veilig/effectief 8 weken elke dag 2x4iu kunnen nemen?

Zou ik dan veilig/effectief 8 weken elke dag 2x4iu kunnen nemen?

Tuurlijk jay, als jij plots stopt met posten hier dan weet ik dat ik het wat kalmer aan moet doen :-)

Nee, effe serieus, ik denk niet dat het een probleem is, maar de vraag is of je er veel meer voordeel uit zal halen.

Als je het 8 weken ed gaat doen is het te lang, dan zou je de 4 weken on, 4 weken off protocol kunnen volgen. Mijn persoonlijke ervaringen waren alleen op trainings dagen beter. Maar goed wellicht dat jij er weer anders op reageert.

Tuurlijk jay, als jij plots stopt met posten hier dan weet ik dat ik het wat kalmer aan moet doen :-)

Nee, effe serieus, ik denk niet dat het een probleem is, maar de vraag is of je er veel meer voordeel uit zal halen.

Ja idd, dat vraag ik me ook af. Zou kunnen dat ik juist na 4 weken minder gevoelig voor insuline word en dus ook vet gains krijg, terwijl ik daar nu nog totaal geen last van heb

Als je het 8 weken ed gaat doen is het te lang, dan zou je de 4 weken on, 4 weken off protocol kunnen volgen. Mijn persoonlijke ervaringen waren alleen op trainings dagen beter. Maar goed wellicht dat jij er weer anders op reageert.

Ik zal het op verschillende manieren proberen. Hoe ik het nu doe bevalt me zeer goed moet ik zeggen. Ik neem die 4iu, meteen 60gr pro + 60 gr carb en dan 45 minuten later nog een keer en krijg op deze manier geen enkel gevoel van hypo. Tot nu toe in 6 dagen iets van 3 kilo zwaarder geworden en ik hou geen extra vocht/vet vast

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven