Fitness Seller

Smal bankdrukken?!?

Lucas

Cool Novice
Waardering
0
Hey ik wil smal bankdrukken invoegen in mijn triceps schema. Ik wil het doen ipv push down. Maar mijn vraag is: HOE smal moet ik me handen houden? 10 cm van elkaar? Of tegen elkaar?? :dunno: So please help me!!! Alvast bedankt :thumbs:

Lucas

Ik weet niet precies hoe smal, maar ik pak hem zelf altijd zo beet dat ik m'n ellebogen vlak langs m'n lichaam kan bewegen.

precies, anders voelt t vreemd in de polsen. ook een aanrader: smal dumbbell drukken

Let bij het small banken erop dat je idd je armen dus niet van je lichaam af beweegt maar juist langs je lichaam laat gaan!!
en dan gewoon recht voor je uit pakken zoals Tong Po..
Mijn mening is dat je small bankdrukken voor triceps het best tot zijn recht komt in een synergisten schema!
Anders heb je mogelijke overtraining van de borst!

Champ zei:
Let bij het small banken erop dat je idd je armen dus niet van je lichaam af beweegt maar juist langs je lichaam laat gaan!!
en dan gewoon recht voor je uit pakken zoals Tong Po..
Mijn mening is dat je small bankdrukken voor triceps het best tot zijn recht komt in een synergisten schema!
Anders heb je mogelijke overtraining van de borst!

ghehehe

kan je weer gaan uitleggen wat synergisten zijn... :D

euh... oke

Agonisten zijn de spieren die je gebruikt op een moment
Antagonisten zijn de tegenoverliggende spieren bijv Biceps-Triceps
Synergisten zijn de ondersteunde spieren bij Borst-Triceps

Eigen ervaring is dat reverse press veeeeeel beter werkt als smaldrukken.

Ik ga ook voor de reversed. Liefst met spotter, omdat hij moeilijk te un-racken valt bij zware gewichten.

hou je handen iets binnen schouderwijdte en breng de stang altijd tussen buik en borst als je zakt
P.S laat de pushdown maar in je schema ik doe ook small bench press en pushdown die laat ik er constant in

• Topic Starter Topic Starter
dream warrior zei:
hou je handen iets binnen schouderwijdte en breng de stang altijd tussen buik en borst als je zakt
P.S laat de pushdown maar in je schema ik doe ook small bench press en pushdown die laat ik er constant in

Thanx dream warrior! :thumbs:

De Pushdowns heb ik altijd als laatste om ze nog lekker ff op te pompen! Hier krijg ik de meeste pomp van in de triceps.. :D

ik ga ook voor reverse gedoe..!!

• Topic Starter Topic Starter
Jullie zullen mij nu vast heel dom vinden ??? . Maarre... wat is dat reverse gedoe eigenlijk? Nu wil ik het weten :yes: !!!! Hahaha ben nieuwsgierig weet je!!

Lucas

dat ik gewoon smal bankdrukken, alleen nu met de handpalmen naar je toe gericht.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven