Fitness Seller

SmellyOrc's log

• Topic Starter Topic Starter
Ha! Weer gered met 5 series!

Bench press:
5 series van 3 sets met 22.5, 35 en 45 kilo.

Deadlift:
5 series van 3 sets met 47.5, 72.5 en 95 kilo.

10RM zit nu op 100 kilo :cool:

Als het goed is arriveert m'n dip-belt morgen, dus die kan ik dan woensdag meteen gebruiken :D

'Recovery' workout weer achter de rug. Meteen de kans gehad om m'n dip-riem uit te proberen :cool:

Bench Press (Incline deze keer):
5x5x25kg

Pull-ups
2x5xbw+10kg

Dips:
1x5xbw+10kg
2x5xbw+20kg

Deadlift:
5x5x50kg

Dumbbell front squat:
2x5x16kg iedere hand

Dip-riem zit goed, beetje onhandig, maarja. Kon geen enkele pull-up doen met 20kg, kwam net 2 cm omhoog ofzo :o
Dips gingen super! Tis ook leuk dat je aangestaard wordt wanneer je dips aan het doen bent met een dip-riem om. Naar mijn weten ben ik de enige in mijn sportschool met zo'n ding :cool:

Weer lekker bezig geweest:

Benchpress:
2 series van 2 sets met 25 en 35kg5

Deadlift:
5 series van 2 sets met 50 en 75kg

Dips:
1x3xbw+20kg

Pull-ups:
1x5xbw

Dumbbell Front Squat:
3x3x17kg per arm

Maandag er weer hard tegenaan! :wl:

Net gewogen: nog steeds 74.2kg :(
Ik eet 16 boterhammen per dag, waarvan 12 met pindakaas en 4 met ham en kaas. Dan nog avondeten erbij, en 2-3 stuks fruit. Ik kan niet echt meer brood gan eten, ik eet namelijk al soms brood wanneer ik zelfs geen honger heb :(

Tips?

Succes!

Bench Press:
5x5x5 met 25, 35 en 47.5 kg

Deadlift: 5x5x5 met 50, 75 en 100kg!

Deze 5kg sprong op de deadlift voelde wel veel zwaarder aan dan de andere sprongen. Overtraining denk ik . Dan maar woensdag en vrijdag ECHT een recovery workout doen...

Net gewogen: nog steeds 74.2kg :(
Ik eet 16 boterhammen per dag, waarvan 12 met pindakaas en 4 met ham en kaas. Dan nog avondeten erbij, en 2-3 stuks fruit. Ik kan niet echt meer brood gan eten, ik eet namelijk al soms brood wanneer ik zelfs geen honger heb :(

Tips?

Je gaat lekker vooruit gozer!

Chocomelk werkt bij mij erg goed nu ( elke dag een liter erbovenop, dus niet vervangen voor iets maar gewoon extra ).. ben 10kg aangekomen laatste 10 weken, die extra suikers neem 'k op de koop toe :thumbup:
En eet gewoon meer, 16 boterhammen per dag is niet voldoende, je bent nog in de groei waardoor je nog méér zal moeten eten dan een volwassene met dezelfde stats

Je gaat lekker vooruit gozer!

Maar ik haat chocomelk.... :kots:
En ik wil wel meer boterhammen eten, maar er zijn maar 2 tijden waarop ik dat kan doen. En als ik op die 2 tijden meer eet, heb ik daarna geen honger meer. Ik heb pauze op 1000 uur tot 1015 uur, als ik dan 4 boterhammen eet heb ik geen honger meer in de grote pauze, van 1230 tot 1300. Heb ik dat wel, en ik eet weer 4 boterhammen, dan heb ik in m'n derde pauze (1430-1445 geloof ik ) geen honger.....
Argh!

Gewone melk dan...
Nootjes... kan je altijd wel 2 handjes van naar binnen proppen en dan heb je toch weer flink wat cals erbij.

Nootjes! Goede tip ja :D
In het geval van melk: Ik drink nu Surango 12 multivruchten nectar. Heeft net iets minder calorieën, maar smaakt een stuk beter :) Drink ik iedere dag zo'n 800ml van -> ~200 calorieën.

~750ml melk komt neer op zo'n ~20gr eiwitten. Dan eet ik liever wat noten :)

Deze keer was het meer een recovery workout dan anders:

Bench Press:
5x5x25kg

Deadlift:
5x5x52.5kg

1 of andere pull-down machine:
1x3xfullstack (95kg)

Front squat:
1x5x30kg

RAWR!

En nog een workout achter de rug!

Bench Press:
5x5x25 en 37.5kg

Deadlift:
5x5x52.5 en 77.5kg

Push Press:
1x5x30kg

Front Squat:
2x5x40kg

Morgen nog even wegen, hopen dat ik aangekomen ben. Zo niet, noten!

Blegh. Net gewogen: 73.9 kilo.
0.3 kilo afgevallen! Dat wordt dus noten. Walnoten maar denk ik...

Succes! Weer gehaald :cool:

Bench Press:
5x5x25, 37.5 en 50kg

Deadlift:
5x5x52.5, 77.5 en 105kg

Spine Decompression Hang:
~45 sec.

15 setjes gebenchpressed en gedeadlift, alweer. Ik ben kapot. Deze week en volgende week ff taperen, en dan overswitchen naar een squat routine. Aantal setjes renegade lunges, gevolgd door 10 sets van 5 op de Squat.... ouch.

Zijn er mensen geinteresseerd in mijn verdere vorderingen, of moet deze log maar op slot?

Edit: ohja dit was mijn geluksdag in de gym! Ik zag wel 2 mensen squatten :eek: Èèn daarvan was nog vrouwelijk ook :eek: Jammer dat ze beiden parallel niet eens raakten....

sluit niet man :)

suc6 kerel hoe sta je nu voor ??

Lengte is juist goed. Duurt misschien even, maar je eenmaal breed bent ben je wel uber :)

Precies! Ik wil best ruilen. Soieso ben ik een grote eter dus dan maakt die 3600kcal niet zo veel uit!

Hee SmellyOrc, wat is je behoefte aan eiwitten op een dag?

Beetje late reactie, maarja :o

Een kleine update:
Gewicht: 72.4 kg. 0.5 kg meer dan aan het begin van m'n log.

Stats:
DL: 1x140kg
SQ: 1x100kg
BP: 1x70kg. Ben ik mee gekapt.

De squat routine die ik deed was aardig heftig. Na week 2 was ik de eerste keer bang om onder de stang te gaan. But I made it! :D

Behoefte aan eiwitten:
Tussen de 160g en 230g in (1g-1.5g per lbs lichaamsgewicht).

Ben ondertussen geswitched naar een Olympic lifting routine.
Olympic lifts stats:
Clean & Jerk: 60kg
Power Clean: 62.5kg. 67.5kg zit erin, vorige keer verloor ik m'n evenwicht toen ik voor een PR ging :o
Power Snatch: Onbekend. Ik snatch 50kg voor reps met slechte techniek, 40kg voor reps met goede techniek. Dat laatste stukje, van eye-level tot lockout moet ik dan pressen met m'n armen. Kwestie van te weinig explosiviteit in de heupen denk ik. Wordt aan gewerkt!

Schema:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven