Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is ook raar. Maar anton de wit doet wel bij andere wedstrijden van powerlifting mee, terwijl hij bij de NPB lift dus het een beetje vreemd allemaal.
idd Jammer jarno! Maar iedereen stipplet zijn eigen weg uit, maar een goed meetmoment was het zeker geweest. Gelukkig de deelnemerslijst wer vol!!
Kan snel gaan
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 18:43 ----------
Lees nu net dat verhaal van niet mee mogen dan van de NPB! Lijkt me zeer onwaarcshijnlijk. En als het idd zo was vind ik dit zelfs vrijheidsbeperking! Dat deelname bij de ene powerlift bond deelname bij de ander uit sluit oke. Maar dit is een particulier initiatief!
idd Jammer jarno! Maar iedereen stipplet zijn eigen weg uit, maar een goed meetmoment was het zeker geweest. Gelukkig de deelnemerslijst wer vol!!
Kan snel gaan
---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 18:43 ----------
Lees nu net dat verhaal van niet mee mogen dan van de NPB! Lijkt me zeer onwaarcshijnlijk. En als het idd zo was vind ik dit zelfs vrijheidsbeperking! Dat deelname bij de ene powerlift bond deelname bij de ander uit sluit oke. Maar dit is een particulier initiatief!
Waarom zoek je ook zo je grenzen op met de 140kg log clean zo vlak voor een wedstrijd?
Beterschap.

Is ook niet zo, heb bericht terug gehad van de NPB en men mag gewoon aan strongman wedstrijden meedoen. Vraag mezelf nog steeds wel af waarom ik vorig jaar niet met een strongman wedstrijd mee mocht doen, maar goed...
Tot mijn spijt moet ik mijn deelname zondag stopzetten.
Gisteren heb ik tijdens mijn training niets gevoeld maar naar de avond toe werdt mijn rug erger. Waarschijnlijk komt het door de 140 log clean met een hele holle rug.
Deze ochtend was het echter niet meer te houden, afgelope nacht ook wakker geworden met pijnscheuten.
Dus deze ochtend naar een osteopaat gegaan en hij bevestigde wat al een beetje vreesde. Paar maanden geleden liep ik ook dergelijke blessure op, maar toen waren de spiergroepen zelf geraakt.
Hij heeft 35 minuten bezig geweest aan mijn rug, L4 en L5 in mijn lendenwervel zijn enorm geraakt. De tussenwervelschijf is geraakt, dus de binnenkern is geraakt.
Hierbij moet ik 4 tot 5 dagen niets doen, en dan de trainingen hervatten en zien hoe het voelt.
Vraag was ook ofdat ik de sport mocht verder doen maar dat was geen probleem. Ik heb het alleen geforceerd gistere maar de rest van de rug, tot aan de nekwervels toen zijn perfect in orde voor deze sport.
Ik baal enorm, omdat ik al enkele wedstrijden meegedaan heb en meekunnen doen heb maar dit zou onverantwoord zijn om mee te doen, met de beste wil van de wereld.
Hiervoor mijn oprechte excuses Alex, normaal haak ik nooit af, maar lichamelijke gezien kan ik gewoon niet.
Vanwege het uitvallen van een aantal grote bomers (choco, johan, fokke, rick) lijkt het me voor de wedstrijd beter om vanaf 140 met 5kg beurten op de boom te beginnen. de 145kg beurt komt er dus bij!

Voor een paar jongens zou het fijn zijn als je ook 115kg ertussen gooit![]()

Voor een paar jongens zou het fijn zijn als je ook 115kg ertussen gooit![]()
Dan willen nog wel meer mensen meer beurten. Die 120 ga je gewoon pressen sanca

Ja dan wil ik de 85 ookDan willen nog wel meer mensen meer beurten. Die 120 ga je gewoon pressen sanca