AndroidHealthClinic

SMTL Push & Pull: last man standing

Sponsort de NPB je ofzo? Of worden dingen voor je verboden?

Was t maar zo, dat ze me sponsoren.
Heb al meerdere malen dispensatie gevraagd voor deelname aan een wedstrijd die buiten de bond om georganiseerd wordt, maar nog nooit verkregen tot nog toe.

Strongman is toch anders dan PL wedstrijden Mike.

Strongman is toch anders dan PL wedstrijden Mike.

Heb anderhalf jaar geleden mee willen doen aan de Sterkste man van Walcheren, wat nota bene in mn eigen durpje werd gehouden, maar daar kreeg ik ook geen dispensatie voor. Maar ik zal nog wel eens een mailtje sturen, kijken wat ze zeggen.

Terug OT.

Waarom blijf je bij hun dan ? :P

Heb anderhalf jaar geleden mee willen doen aan de Sterkste man van Walcheren, wat nota bene in mn eigen durpje werd gehouden, maar daar kreeg ik ook geen dispensatie voor. Maar ik zal nog wel eens een mailtje sturen, kijken wat ze zeggen.

Terug OT.

Lijkt me beetje vreemd, want er zijn er genoeg die gewoon sterkste man wedstrijden doen zonder dispensatie aan te vragen (bijv. Destrey).
Voor zover ik weet gaat het alleen om powerlifting wedstrijden bij andere bonden?

Lijkt me beetje vreemd, want er zijn er genoeg die gewoon sterkste man wedstrijden doen zonder dispensatie aan te vragen (bijv. Destrey).
Voor zover ik weet gaat het alleen om powerlifting wedstrijden bij andere bonden?

Dacht ik ook toen ik dispensatie aanvroeg voor eerder genoemde wedstrijd, maar kreeg het toch niet. Maar het is idd vreemd, nu ik de reglementen er nog eens op nalees.
We zullen zien, ik heb het mailtje nu al verstuurd. Misschien moet je t gewoon helemaal niet meer vragen dan?

gewoon doen, wat willen ze je maken? als ze je eruit trappen houden ze helemaal geen leden meer over :)

Jaaaaaa je moet ook mee doen ronny

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dat er weer twee deelnemers bij zijn! In totaal plaats voor 20 dus er is nog ruimte! Het enige is dat je waarschijnlijk een shirt aan krijgt met een andere achternaam erop

Alex mogen 2 elbow sleeves en hoe zal het rouleren tussen de beurten gaan gebeuren?

Van mij mag je 2 sleeves gebruiken. volgorde per beurt binnen een gewicht aan de hand van loting vooraf

Zo word het ook nog leuk onderin zo :) heb er zin in !!!

Vanwege het uitvallen van een aantal grote bomers (choco, johan, fokke, rick) lijkt het me voor de wedstrijd beter om vanaf 140 met 5kg beurten op de boom te beginnen. de 145kg beurt komt er dus bij!

Vind het wel jammer dat Jan Wagenaar en Johan Langhorst niet meedoen.
Snap dat voor hen de Sterkste Man v Frieeeezzland belangrijker is. Maar ze hadden hier een hele goede laatste training van kunnen maken op deze 2 onderdelen.
Had ze er graag bij gezien.

idd Jammer jarno! Maar iedereen stipplet zijn eigen weg uit, maar een goed meetmoment was het zeker geweest. Gelukkig de deelnemerslijst wer vol!!
Kan snel gaan ;)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 18:43 ----------

Lees nu net dat verhaal van niet mee mogen dan van de NPB! Lijkt me zeer onwaarcshijnlijk. En als het idd zo was vind ik dit zelfs vrijheidsbeperking! Dat deelname bij de ene powerlift bond deelname bij de ander uit sluit oke. Maar dit is een particulier initiatief!

Terug
Naar boven