MuscleMeat

SMTL Push & Pull: last man standing

Vandaag alweer twee afmeldingen voor de push&pull! Begint langzaam een beetje balen te worden. Niet leuk voor de wedstrijd. Daarnaast is het ook gewoon zonde geld. Heb nu 5 shirts a 14,45 voor noppes besteld. Zonde geld voor een kleine stichting als we zijn!

Kom op mannen! Waar is de eer in dit verhaal? Geef op en doe mee of geef helemaal niet op!!!

Blessures uiteraard als uitzondering daargelaten

Dit ga je niet menen..

Ik hoop dat het veld wat er nu staat ook echt komt dan..
Imo is dit een super initiatief en als deze wedstrijd straks met 10 man eindigt is voor jou de lol er af en komt het straks niet weer..(ik kijk nu al uit naar volgend jaar als ik er blessurevrij bij zal zijn)

Hopelijk wordt het een succes net als de Overhead Challenge vorig jaar.

Boom start met 90 kg en dl met 200.. Niveau is puur voor je zelf !!! Gewoon mee doen !

Hoe zal het rouleren gaan? Ben zelf van plan alle beurten te pakken, zie het gewoon als opwarming. Maar niet dat je dan bijv steeds na 2-3 min weer aan de beurt bent

Ik zou willen meedoen maar transport naar ginder is vrij moeilijk :/
Kom namelijk van de kempen.

Tja het is maar wat je er voor over hebt, ik woon in Oosterwolde(Friesland) en kom kijken omdat ik erbij wil zijn als er nederlandse records gaan sneuvelen(en had het hotel in maastricht al geboekt omdat ik mee zou doen, en geen zin om te annuleren)

Count me in, ik kom met Sanca (AAAARRRR) mee.
Dus als ik niet aankom, bel childfocus .

Men stats zijn niet om wauw te zeggen, maar heb wel zien om op beide een pr te kunne zetten.

Vraagje, hoe gaan de gewichten omhoog ? per 10 ? per 20 ?

Boom:
90-100-110-120-130-140-150-155-160-165-170-175-180-185-187 1/2-190 etc

Deadlift:
220-240-260-280-290-300-310-320-330-340-350-355-360-365-370-375-380-382 1/2 etc

Citaat Alex.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 10:18 ----------

Mooie is dat er natuurlijk een superatmosfeer gekweekt wordt om dingen te doen die je in de training nooit voor mekaar zou krijgen :)

pffff, zulke gewichte :o

220 dl zal al een b*ch worde :o

Naast je eigen deelname is het ook gewoon leuk om bij te zijn lijkt me, de strijd tussen Alex en Arno Harms is iets waar ik iig naar uit kijk!

Haha t lijkt wel of ik aandelen heb...

Ik zou graag meedoen al was het alleen maar om de lijst op te vullen, maar zal van de NPB niet mogen...
Ik ga wel enorm mn best doen om te komen kijken zondag.

Hoeveel plekken zijn er nog om gevuld te worden?

Ik zou graag meedoen al was het alleen maar om de lijst op te vullen, maar zal van de NPB niet mogen...
Ik ga wel enorm mn best doen om te komen kijken zondag.

Als je lid bent van de NPB mag je dus ook geen sterkste man wedstrijden doen?

*zwijgt om discussie te voorkomen*

Je bent er zondag? Cool krijg je bak koffie van me..

Terug
Naar boven