Occasioneel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Occasioneel
Je had het o.a. over Geox.Ik had het over dress shoes, kapoen.
![]()
We Found the Comfiest Men’s Dress Shoes for Work, Weddings, and Everyday Wear — Starting from Just $37
We tested the best men’s dress shoes for fit, quality, value, and comfort. Our vote goes to the Cole Haan Original Grand Wingtip Derby.people.com
Italië onwaardig!
Over yuppie schoenen gesproken, eerst was Geox een teleurstelling, nu Ralph Lauren. #retour
Wat moet een broeder doen om een paar zwarte lederen schoenen te vinden?
![]()
Diadora Playground High Classic Unisex Sneakers 101.172321-C4031
Merk: Diadora Bovenmateriaal: synthetisch Binnenmateriaal: textiel Zool: rubber Vetersluiting Merklogo op de tong, hiel en zool Geperforeerd bovenmateriaal voor optimale luchtcirculatie Diadora strepen aan de zijkanten...www.sport-korting.nl
Dealtje
Voor als je bij de McDonalds werkt en toezichthouder ballenbak bent.
Maar je man heeft gewoon 1 of 2 paar?De laatste jaren draag ik in vrije tijd vnl:
Crockett & Jones
Santino
Tod’s
Hogan
New Balance
Asics
FP
Altijd een rare tik met schoenen gehad. Als ik ergens heenga kom ik vaak met schoenen thuis. Heb ze echt niet nodig maar sta ik in een winkel denk ik ja is wel handig. Vorig jaar verhuisd en schoenenkast laten maken op zolder, weggewerkt achter het knieschot- tot tevredenheid van wederhelft die mij gekscherend Imelda Marcos noemt.
Heb je ze nog teruggestuurd?Adidas Terrex Trailmaker Mid Gore–Tex
![]()
![]()
Special forces, baby!
€ 46,80