MuscleMeat

Sticky Sneakers & Schoenen Topic

Nieuwe sneakers besteld. Ik hou van klassiek, zonder poespas.
Deze komt uit de Reebok Classic Leather reeks.

1711301283468.jpeg
Wat een prutsers daar bij Reebok in het Verenigd Koninkrijk.
Jij werkt daar toch niet toevallig @Hell93? ;)

Bovenstaande bestelling 5 dagen geleden gedaan. Krijg ik vandaag deze petite damesschoentjes in maat 40 geleverd, die in de verste verte niet lijken op wat ik heb besteld :(

1711725274529.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Reebok bij Sports Direct bestellen. Bij Showroom Privé komt het merk ook vaak voorbij.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-03-29 om 16.52.52_92584.jpg

Laatst bewerkt:
Mensonterend! Eigenaars moeten schoonmaken wanneer hun hond een doo-doo doet. 😤

Reebok bij Sports Direct bestellen. Bij Showroom Privé komt het merk ook vaak voorbij.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-03-29 om 16.52.52_92584.jpg
Bedankt voor de tip, @Arminius!

Een foutje is menselijk, maar als zoiets al bij de eerste aankoop van een webshop (reebok.eu in dit geval) gebeurt, is dat voor mij voldoende reden om er nooit meer iets te bestellen. Retourneren is in dit geval ook veel gedoe. Er zit geen retoursticker bij. Je mag zelf een verzendlabel en een retourbon uitprinten. En wie heeft er tegenwoordig nog een printer, dus ik kon eerst naar de bibliotheek om die zooi uit te printen. Vervolgens kan ik morgen de boel naar een UPS punt brengen op 6 km rijden. Kost allemaal weer veel tijd en moeite.

Einde rant.

Ben ook een fan van Triple Black sneakers, maar heb er 2,5 paar. 🤭 (1x Polo U.S. Polo Assn. & 2x Adidas)

Ben ook een fan van Triple Black sneakers, maar heb er 2,5 paar. 🤭 (1x Polo U.S. Polo Assn. & 2x Adidas)
Zwart is vooral ook praktisch. Ik loop er niet alleen mee door een steriele sportschool, maar ook buiten door weer en wind. Een paar witte sneakers, of alleen al witte zolen, blijven dat niet lang hagelwit...

Een foutje is menselijk, maar als zoiets al bij de eerste aankoop van een webshop (reebok.eu in dit geval) gebeurt, is dat voor mij voldoende reden om er nooit meer iets te bestellen. Retourneren is in dit geval ook veel gedoe. Er zit geen retoursticker bij. Je mag zelf een verzendlabel en een retourbon uitprinten. En wie heeft er tegenwoordig nog een printer, dus ik kon eerst naar de bibliotheek om die zooi uit te printen. Vervolgens kan ik morgen de boel naar een UPS punt brengen op 6 km rijden. Kost allemaal weer veel tijd en moeite.

Einde rant.
Is het wel een site van Reebok zelf?

Niets wijst er op dat https://www.reebok.eu geen legit Reebok site is. Ook de mails die ik heb ontvangen zien er OK uit.
Dan hadden ze me ook beter niets kunnen sturen als ze wilden cashen...
Niets wijst erop dat het een legit Reebok site is.

Als ze niet leveren zijn ze strafbaar en houd het snel voor ze op. Doorgaans leveren dit soort sites wel gewoon maar is service schandalig slecht.

Ik kan geen contact gegevens vinden.
Staat onder algemene voorwaarden:

Contact opnemen
Vragen over deze algemene voorwaarden, over een door u geplaatste bestelling of over bestellingen in het algemeen dient u in per e-mail via customercare@reebok.eu, telefonisch via +44 2045781092 tussen 9.00 en 18.00 uur (CET) van maandag tot en met vrijdag of schriftelijk aan:
NGG Beta S.r.l., Via Turati 12, 20121, Milaan (MI), Italië ter attentie van 'klantenservice'.

Verder de vele slechte reviews.
Op Trustpilot komen voornamelijk mensen klagen bij wie er iets fout is gegaan, dus die gemiddelde beoordeling zegt niet zo veel.

Staat onder algemene voorwaarden:

Contact opnemen
Vragen over deze algemene voorwaarden, over een door u geplaatste bestelling of over bestellingen in het algemeen dient u in per e-mail via customercare@reebok.eu, telefonisch via +44 2045781092 tussen 9.00 en 18.00 uur (CET) van maandag tot en met vrijdag of schriftelijk aan:
NGG Beta S.r.l., Via Turati 12, 20121, Milaan (MI), Italië ter attentie van 'klantenservice'.

Op Trustpilot komen voornamelijk mensen klagen bij wie er iets fout is gegaan, dus die gemiddelde beoordeling zegt niet zo veel.
Als ik het adres google lijkt het te kloppen.

Ze hebben alleen wel goed hun best gedaan om het op een scam website te laten lijken.

Einde rant.
Verkoper is verplicht de overeenkomst na te komen, en zij moet op eigen kosten dit retour nemen. oftewel je hebt iets ontvangen wat niet conform is aan wat je bent overeengekomen.
Gewoon contact opnemen dat je verkeerde goederen hebt ontvangen. toen het nog bij Adidas hoorde, kon dat in je account

Terug
Naar boven