Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou ik dat niet mogen posten?Waarom wordt jouw aanhoudende sluikreclame hier eigenlijk toegestaan?
Heb je ook nog van die fijne kaas sokken in de aanbieding?🤣Dan krijg je er een paar gebruikte onderbroeken bij.
Ik draag meestal geen sokken, waardoor mijn oudere sneakers behoorlijk ranzig zijn.Heb je ook nog van die fijne kaas sokken in de aanbieding?🤣
Je maakt geen reclame voor eigen belang?
Ik werk voor Reebok, inderdaad.
Iemand ervaring met deze?
Artin Athletics - De #1 Fitness Schoen voor Krachtsport
Draag de juiste Schoen, iedere training. Met de Artin Trainers haal je het optimale uit elke Gym Sessie - Door een boost in Kracht, Comfort en Stabiliteit. Let's grow together! Join the team.www.artin-athletics.com
Ik heb doorgaans Converse All Stars aan mijn voeten en de Reebok Lifter PR III voor squats (etc.)Oke ben ook nog even zoekende naar wat anders en kwam de artin’s tegen. (Hardnekkige insta reclame natuurlijk)
Ik heb gister de artins besteld, laat nog wel even weten hoe ze bevallen!Ik heb doorgaans Converse All Stars aan mijn voeten en de Reebok Lifter PR III voor squats (etc.)
+ een goedkoop paartje Hummels voor trainingen waarbij het geen reet uitmaakt
Vroeger droeg ik altijd minivoetbalschoenen.
Zie ook:
![]()
Adidas Powerlift
Mijn huidige schoenen (Powerlift 3) zijn aan vervanging toe. Ik er best tevreden over en draag ze bij alle oefeningen behalve conv. DL. Ik neig er naar om gewoon de Powerlift 5 te kopen, maar misschien heeft iemand nog een aanrader is dezelfde prijsklasse.forum.bodybuilding.nl
Nope maar zien we wel vet uit!![]()
All Products
Footwear engineered to remove any barrier between you and your best performance.avancus.com
iemand ervaring met deze schoenen? met een brede voorkant, voor meer ruimte bij de tenen.

Uit pure frustratie hierover weer in de poep getrapt met mijn favoriete groene Vans.Over Reebok gesproken, er staat weer een nieuwe lading op Showroom Prive. Mag ik dit posten @Schwarzeneggertje? Want ik heb het net gedaan.
Veel kakkers hier in de regio.Jullie lijken wel een bijzonder groot poepprobleem te hebben in NL.![]()
ja