AndroidHealthClinic

Sticky Sneakers & Schoenen Topic

• Topic Starter Topic Starter
Mooi

Laatst bewerkt:
Al vaak besteld via hun website. Nooit problemen gehad en prima klantenservice.

Retourneren is wel vrij omslachtig en streng, dacht ik. ‘t Staat vast ergens op hun website.

Welke loser loopt tegenwoordig nog met Diadora’s over straat?
Spambod.jpg

XZ.jpg

Uiteindelijk heb ik, na die blunder met een verkeerde levering van de Reebok shop zelf, die Black Leather sneakers voor slechts 72 euro op de kop getikt bij Zalando, terwijl Reebok er 90 euro voor vroeg. En het was niet eens een aanbieding!

Elk nadeel heb z'n voordeel! :rocknana:

Iemand ervaring met deze?

Doe maar niet.

Voor mij alleen nog schoenen met een lederen bovenwerk. Bij mesh / kunststof breekt mijn grote teennagel, die licht omhoog staat, er vroeg of laat doorheen. ook al houd ik ze kort. Hebben meer mensen hier last van?

Voor mij alleen nog schoenen met een lederen bovenwerk. Bij mesh / kunststof breekt mijn grote teennagel, die licht omhoog staat, er vroeg of laat doorheen. ook al houd ik ze kort. Hebben meer mensen hier last van?
Wel met gewoon schoeisel. Ik heb mt 46/47 en laat dan vaak bij een schoenmaker de punt iets oprekken voor wat meer ruimte. Dan zetten ze hem een nachtje op ‘de bok’ 😊. Kan ik zeker aanraden als je schoenen hebt gevonden en je ze om die reden niet zou kopen.

Ons grote voorbeeld trainde op blote voeten.

Toevallig verkoop ik die, ze zijn tijdelijk in de aanbieding.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven