Fitness Seller

snelle verzuring buiten training om

dennisl

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
87kg
hallo ik heb de laatste tijd een probleem vooral in mijn onderarmen, deze verzuren extreem snel bij dadelijkse werkzaamheden, tijdens de training heb ik er eigelijk niet zoveel last van alleen bij hogere reps.

heb dit probleem al wel langer maar het is de laatste tijd zo erg dat ik er last van heb bij de simpelste dingen en dan even moet rusten om verder te kunnen aangezien ik lasser ben van beroep is dit heel lastig aan het worden

voorbeelden waanneer ik verzuur: het werken boven mijn macht (opzich logisch maar wel heel erg snel) zoals bijv het boren boven mijn hoofd of het maken van een las.

maar ook bij het dragen van dingen zo liep ik bijv las van het winkelcentrum naar huis (max. lopen) met een boodschappentas (nog geen 5 kilo) deze tas heb ik gewoon 5x van hand moeten verwisselen wegen verzuren

ooit heb ik er last van tijdens het afdrogen van de afwas of bij het oprollen van de tuinslang of haspel

ook het vegen van een stoep kan ik bijna niet zonder 10x te moeten stoppen

nou genoeg voorbeelden dus en had er wel al last van maar wordt steeds erger, hoor van meer jongens in de sportschool dat deze snel verzuren bij bepaalde simpele dingen maar wordt nu zo erg dat ik gewoon de simpelste dingen niet meer normaal kan doen en ik er regelmatig last van heb op het werk dat in mijn ogen niet meer normaal kan zijn..

hoop dat jullie mij tips kunnen geven wat ik er aan kan doen of waar het aan kan liggen (ik let op knijpen in de slangen)
mischien magnesium calcium tabletten zou dit kunnen helpen

1,83 90 kilo 12 %

Misschien iets minder zwaar je onder armen trainen?

Magnesium tabletten kan ik je sowieso aanraden. Werkt voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
Train mijn onderarmen niet en probeer zo min mogelijk te knijpen

Je hebt wel kracht, maar geen uithoudingsvermogen.

wss knijp je gewoon te hard zonder dat je het in de gate hebt

Terug
Naar boven