hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heftige sides kerel! Hopelijk knapt het wat op nu! Wel super mooie gaings al!

) Die ga ik ook op 100mcg per dag nemen.Ja die is het ook wel eens vaker zat hoor.
Maar ze ziet mij het liefst net zo groot als Jay Cutler, ze vind mij een ectoDus ja, dit hoort er dan bij
Daar naast traint net zo fanatiek als ik, dus ze begrijpt me wel.
Zonder haar was ik nooit ze groot als nu geweest, ze maakt vaak eten voor me, zorgt dat we altijd eiwitten mee hebben als we een dagje weg gaan etc etc.
@ Johnlol, heb geen wedstrijd ambities. Wil gewoon een bad-ass mofo zijn/worden
Wie weet als er ooit een wedstrijd op me pad komt als ik mezelf helemaal klaar ervoor vind, maar tot nu toe nog niets.
Misschien dat iemand op de Meeting wat verplichte pose pics van me wilt schieten....
Vast en cker wel een keer onstage!je gaat lekker man..
Welke meeting hebben we het nu over?

Hilversum helaas, volgend jaar misschien als ik wat groter ben.
Waarom die T4 nu al mee laten en niet tijdens je cut?

Haha sta dit verhaal te lezen over je dexa ervaring, en zit hier zelf nu ook zwetend enzo op een hele van die zooi![]()

Leuk dat je mee leest!
Maar dexaprine hahaha, bende dat t is, nooit aan beginnen
Maar als je aan de insuline zit ben je heel erg alert voor dat zweverige vage gevoel. Geen goeie combi![]()
Hoeveel gram koolhydraten nemen je per eenheid insuline?
Tegelijk met me inject neem ik 10gram per iu. Dus 100gram snelle carbs (incl 20gram bcaa, 15gr pepto pro, 50gr isolaat)
Dan eet ik 45min later nog eens 75 a 100gram carbs en 50gram eiwitten.
En dan anderhalf uur later nog eens hetzelfde als deze hierboven.

Gaat goed man. Selfies lukken jammer genoeg nooit. Bij mij zijn ze dan altijd onscherp enzo
---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 15:15 ----------
Ik zie trouwens sluikreclame![]()
Thanks man
Klopt, eigenlijk is deze insuline voor een diabeet voor 1 maaltijd. Dus hij dekt dus de vertering van 1 maaltijd.Ja ik had op school geleerd dat de begin standaard idd 1:10 is. Vroeg me af hoe jij dat deed![]()
Train nu 9 jaar
Me armen lijken altijd vochtig man

Thanks bro, ja me vriendin is een topper. Heb t getroffen.Goed bezig man. Mooi ook dat je vriendin je stimuleert haha.