Fitness Seller

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Heftige sides kerel! Hopelijk knapt het wat op nu! Wel super mooie gaings al!

• Topic Starter Topic Starter
Heftige sides kerel! Hopelijk knapt het wat op nu! Wel super mooie gaings al!

Ja die gains zitten wel pluis.
In de aankomende 12 maanden 3 van dit soort kuren doen en ik zou klaar zijn.
Een trainings maat van mij (die vroeger ook veel wedstrijden gedraaid heeft) loopt me altijd te pushen dat ik echt moet gaan knallen en daar voor moet gaan, maar ik blijf liever recreatief af en toe een kuurtje nemen. Als ik een jaar niet hoefde te werken had ik het overigens wel gedaan, volop knallen en wedstrijden, maar nu... Nee :D

Ik heb trouwens een pot Animal Pack vitamines achter in een kast gevonden. Die neem ik meteen vanaf vandaag.
Daarnaast heb ik nog een potje t4 gevonden (die lag er naast :D ) Die ga ik ook op 100mcg per dag nemen.
Kijken wat het doet...

Ja die is het ook wel eens vaker zat hoor.
Maar ze ziet mij het liefst net zo groot als Jay Cutler, ze vind mij een ecto :roflol: Dus ja, dit hoort er dan bij :D
Daar naast traint net zo fanatiek als ik, dus ze begrijpt me wel.
Zonder haar was ik nooit ze groot als nu geweest, ze maakt vaak eten voor me, zorgt dat we altijd eiwitten mee hebben als we een dagje weg gaan etc etc.

@ Johnlol, heb geen wedstrijd ambities. Wil gewoon een bad-ass mofo zijn/worden :D
Wie weet als er ooit een wedstrijd op me pad komt als ik mezelf helemaal klaar ervoor vind, maar tot nu toe nog niets.
Misschien dat iemand op de Meeting wat verplichte pose pics van me wilt schieten....

Vast en cker wel een keer onstage!je gaat lekker man..
Welke meeting hebben we het nu over?

Hilversum helaas, volgend jaar misschien als ik wat groter ben.

Waarom die T4 nu al mee laten en niet tijdens je cut?

Hilversum helaas, volgend jaar misschien als ik wat groter ben.

Waarom die T4 nu al mee laten en niet tijdens je cut?

t4 heeft een synergetische waarde incl HGH en Insuline

UPDATE
WEEK 4 DAG 2

Ik voel me al stukken beter! Gister begonnen met t4 en Animal Pack vitamines. Of het daar aan ligt weet ik niet, maar ik voel me in ieder geval weer top fit.
Gister een goeie bisceps workout gehad, waarna mijn arm omtrek 0,4mm gegroeid zijn (voor zover ik dat zo kon meten)
Zit dus momenteel op 47cm en een beetje.
Diaree en last van me buik blijft wel nogsteeds aan houden na insuline gebruik. Zou wel een vage bijwerking zijn, of door combinatie met die ontbijtkoek komen die ik als carb source gebruik :D

Ah oke

Haha sta dit verhaal te lezen over je dexa ervaring, en zit hier zelf nu ook zwetend enzo op een hele van die zooi :D

Haha sta dit verhaal te lezen over je dexa ervaring, en zit hier zelf nu ook zwetend enzo op een hele van die zooi :D

Leuk dat je mee leest!
Maar dexaprine hahaha, bende dat t is, nooit aan beginnen :D

Maar als je aan de insuline zit ben je heel erg alert voor dat zweverige vage gevoel. Geen goeie combi :(

Leuk dat je mee leest!
Maar dexaprine hahaha, bende dat t is, nooit aan beginnen :D

Maar als je aan de insuline zit ben je heel erg alert voor dat zweverige vage gevoel. Geen goeie combi :(

Hoeveel gram koolhydraten nemen je per eenheid insuline?

Hoeveel gram koolhydraten nemen je per eenheid insuline?

Tegelijk met me inject neem ik 10gram per iu. Dus 100gram snelle carbs (incl 20gram bcaa, 15gr pepto pro, 50gr isolaat)

Dan eet ik 45min later nog eens 75 a 100gram carbs en 50gram eiwitten.

En dan anderhalf uur later nog eens hetzelfde als deze hierboven.

Gun, niet aangespannen:

egbwq8.jpg

Gaat goed man. Selfies lukken jammer genoeg nooit. Bij mij zijn ze dan altijd onscherp enzo

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 15:15 ----------

Ik zie trouwens sluikreclame :P

Nice!

Tegelijk met me inject neem ik 10gram per iu. Dus 100gram snelle carbs (incl 20gram bcaa, 15gr pepto pro, 50gr isolaat)

Dan eet ik 45min later nog eens 75 a 100gram carbs en 50gram eiwitten.

En dan anderhalf uur later nog eens hetzelfde als deze hierboven.

Ja ik had op school geleerd dat de begin standaard idd 1:10 is. Vroeg me af hoe jij dat deed :)

Gaat goed man. Selfies lukken jammer genoeg nooit. Bij mij zijn ze dan altijd onscherp enzo

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 15:15 ----------

Ik zie trouwens sluikreclame :P

Thanks Bro, maar sluikreclame haha. Alleen de kenners herkennen het potje.
Hij was leeg en maakt inmiddels weer plaatst voor AminoX

Thanks man

Ja ik had op school geleerd dat de begin standaard idd 1:10 is. Vroeg me af hoe jij dat deed :)
Klopt, eigenlijk is deze insuline voor een diabeet voor 1 maaltijd. Dus hij dekt dus de vertering van 1 maaltijd.
Maar gezien wij zelf ook nog insuline aanmaken, nemen we nog meer carb maaltijden er achteraan, anders redt je het echt niet.

Goed bezig man. Mooi ook dat je vriendin je stimuleert haha.

Gaat goed man.

Hoeveel jaar train je nu?

Nog vochtig ofnoh sahbi
Ziet er goed uit tho

Gaat goed man.

Hoeveel jaar train je nu?
Train nu 9 jaar

Nog vochtig ofnoh sahbi
Ziet er goed uit tho
Me armen lijken altijd vochtig man :(
Ik heb van die zachte boom stammetjes zonder definitie of piek er in hahaha.
Als ik hem aanspan zie je wel wat meer definitie dan op de foto hierboven overigens hoor haha.

Goed bezig man. Mooi ook dat je vriendin je stimuleert haha.
Thanks bro, ja me vriendin is een topper. Heb t getroffen.

Terug
Naar boven