Fitness Seller

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Goeie resultaten kerel klasse! Hoe ziet je trainingsweek eruit? En hoe je voeding?

• Topic Starter Topic Starter
Goeie resultaten kerel klasse! Hoe ziet je trainingsweek eruit? En hoe je voeding?

Voeding sucks momenteel. Ik haal net als Testoflesje de helft van me voeding uit shakes.

Maar goed, dat boeit verder niet, want daar zitten ook gewoon carbs en eiwitten in :)

Je neemt nu heen hcg?

Hmg sowieso bij lange/zware kuren.
Helpt echt wel.

Voeding sucks momenteel. Ik haal net als Testoflesje de helft van me voeding uit shakes.

Maar goed, dat boeit verder niet, want daar zitten ook gewoon carbs en eiwitten in :)

Is toch niet erg? Havermout + eiwit poeder is vrij hoogwaardig hoor :)

Was deze vraag helemaal vergeten te beantwoorden.
Maar ik doe heel simpel:
x Borst - Triceps
x Rug - Bisceps
x Schouders
x Benen

Vaak zelfs zonder rust dag ertussen. Dus dan doe ik Borst op maanden en daarna alweer op vrijdag.
Ik weet het, het is een boringgg schema, maar werkt goed voor mij.
Als ik het anders ga doen raak ik in de war :D

Maar even voor een HGH/Insuline leek hoor, hoe komt het dat je dus elke dag 0,3kg aankomt, dit is toch niet allemaal spiermassa? En wat merk je hier zelf van, elke week armen een stukje dikker bijvoorbeeld of welke week wat sterker?

Maar even voor een HGH/Insuline leek hoor, hoe komt het dat je dus elke dag 0,3kg aankomt, dit is toch niet allemaal spiermassa? En wat merk je hier zelf van, elke week armen een stukje dikker bijvoorbeeld of welke week wat sterker?

Mwa zeker de helft hiervan is spiermassa hoor. Op een gegeven moment ben je op een punt gekomen dat je weet wat voor jou werkt om veel massa te winnen.
Dan heb ik het over voeding, welke AAS en HGH en of insuline.
En dan kan het gewoon heel hard gaan.

UPDATE WEEK 3 dag 5
Vrijdag 28 Juni

105,5KG (+5,5kg)
buikhuidplooi 6mm (-1mm)
Arm-omtrek 46,5cm (+1cm)

Zo, ik heb sinds maandag even flink lopen beuken.
Ben ook zwaar gegroeid. Degene die ook wel eens hard groeien zullen dit misschien wel herkennen.
Maar ik zit savonds op de bank, en voel me zwaar en gesloopt en dorstig. Je voelt gewoon dat je aan het groeien bent, en dan check je voor het slapen gaan even de weegschaal, en sta je inderdaad in de plus.

Ik merk echt dat er niets te doen is aan die moeheid na me training incl insuline.
Ik kan gewoon amper wakker blijven. Ik pomp er nog even snel een maaltijd van 100gram complex carbs in en 50 gram eiwitten in, en ik zet direct me wekken zodat ik 3 kwartier kan slapen. Langer durf ik nog even niet aan ivm die insuline.

Resultaat mag er wezen, ik woog donderdag al 105,5kg, dat is dus 1,5kg in 3 dagen.

Het rare is dat ik deze week GIGANTISCHE spierpijn had. Echt niet normaal. En dit terwijl mijn spieren uber goed gevoed hadden moeten zijn door die insuline. Ik begrijp er niets van.
Ik heb gister maar een rust dag gehouden omdat ik nog zo een belachelijke spierpijn had, en ik eerst wilde wachten tot dat in die spiergroei weg trok voordat ik het weer ging trainen.

Straks een goeie benen workout fixen. Hopelijk morgen weer 0,3kg zwaarder!

Ps, en dit is nogsteeds allemaal maar op 500mg TestE en 200mg Primo :)

Very impressive man!!! Ga zo door, ik lees nogsteeds alles met erg veel interesse :)

Ondanks dat ik zelf geen plannen heb om te gebruiken is dit wel erg interessant. Misschien wat caffeine nemen voor je energie? Kan me voorstellen dat het geen pretje is om constant gesloopt te zijn en te werken.

:thumbup:

Ondanks dat ik zelf geen plannen heb om te gebruiken is dit wel erg interessant. Misschien wat caffeine nemen voor je energie? Kan me voorstellen dat het geen pretje is om constant gesloopt te zijn en te werken.

:thumbup:

Ja, een pre-workout na me training nemen zodat ik niet in slaap val daarna hahaha.

Maar ik werk nu ff niet, zomer vakantie aan het houden. Daarom kan ik ook na mijn training slapen.
Maar over 2 weken begin ik helaas met een nieuw project, en dan ben ik 50uur per week in de weer. Hoop dat ik me kuur dan nog kan voortzetten.

zit je hoog in carbs?

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 11:24 ----------

euh, voor BB maak je toch tijd;)

Als ik aan het werk ben heb ik echt geen zin om een half uur a drie kwartier bezig te zijn voordat ik weer verder kan.

Imagine 1 gr test door de adertjes vloeiende, de gains :eek:

Wat voor werk doe je dan?

Ik zit normaal/redelijk laag in Carbs, alleen NA me training zit ik de eerste 3 a 4 uur wel echt hoog in carbs.

Imagine 1 gr test door de adertjes vloeiende, de gains :eek:
Mwa, veel harder zal ik er niet op gaan denk ik.
Het is alleen handig dat je straks hoger kan doseren als je stil komt te staan :)

Prostitutie :fluit:

j/k

Terug
Naar boven