hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie resultaten kerel klasse! Hoe ziet je trainingsweek eruit? En hoe je voeding?

Voeding sucks momenteel. Ik haal net als Testoflesje de helft van me voeding uit shakes.
Maar goed, dat boeit verder niet, want daar zitten ook gewoon carbs en eiwitten in![]()

Goeie resultaten kerel klasse! Hoe ziet je trainingsweek eruit? En hoe je voeding?

Is toch niet erg? Havermout + eiwit poeder is vrij hoogwaardig hoor![]()
zelf heb ik liever vast voesel ipv vloeibaar, maar als je met tijd zit kan shake ook prima natuurlijk.
Maar even voor een HGH/Insuline leek hoor, hoe komt het dat je dus elke dag 0,3kg aankomt, dit is toch niet allemaal spiermassa? En wat merk je hier zelf van, elke week armen een stukje dikker bijvoorbeeld of welke week wat sterker?

Very impressive man!!! Ga zo door, ik lees nogsteeds alles met erg veel interesse![]()

Ondanks dat ik zelf geen plannen heb om te gebruiken is dit wel erg interessant. Misschien wat caffeine nemen voor je energie? Kan me voorstellen dat het geen pretje is om constant gesloopt te zijn en te werken.
![]()
Ja, een pre-workout na me training nemen zodat ik niet in slaap val daarna hahaha.
zit je hoog in carbs?
---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 11:24 ----------
euh, voor BB maak je toch tijd![]()
Ik zit normaal/redelijk laag in Carbs, alleen NA me training zit ik de eerste 3 a 4 uur wel echt hoog in carbs.
Mwa, veel harder zal ik er niet op gaan denk ik.Imagine 1 gr test door de adertjes vloeiende, de gains![]()

Prostitutie