- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pharma hgh is ook rete duurThanks bro.
Groeien is echt makkelijk als je op een gegeven moment de manier een tools (gear) hebt gevonden waar jij goed op gaat. Voor de meeste is dit gewoon pharma grade HGH (dat slaat bij mij als een malle aan) en bij een hoop incl insuline.
Vooral als je dan gaat bridgen en door zo door blijft knallen... Pff binnen no-time ben je een beest.
Ik kuur ook pas sinds een jaar echt serieus. (en ook HGH)
Daarvoor deed ik recreatief eens in het jaar een kuurtje van 8 weken. Maar na een jaar was daar bijna nooit meer wat van over.
Je schrikt je kapot als je fotos van anderhalf jaar geleden ziet. Dik en lelijk zonder shape![]()
Ga je die posten?
Heb je op pics van voor je trainde? Of net trainde fzo

Probeer het eens met witte rijst ipv hele snelle suikers.
Hou ik je aanmocht jij overlijden sniezel hou ik je log in eer, en ga ik verder op jou doseringen![]()

Heb je je glucosemeter wel eens laten testen (of 'oude' stripjes? Die stripjes worden ook aangetast door lucht/vocht)

Maar ja UG HGH waar je minder voor betaalt maar ook niet zo goed op gaat is ook zonde van je geld.
Ik zou die insuline droppen als het n paar dagen nog zo is
Je waardes zijn vrij hoog man
Als k het goed heb word vanaf 8mmol geclassificeerd als diabeet...
K heb n maatje die ook eens insuline erbij nam (kortwerkend) die is er toen mee doorgegaan en heeft een giga hypo gehad ambulance etc kwam er aan te pas etc hij slikt nu nog steeds tabs (type2 diabeet)
Over de kleurtops indd allemaal bagger maarjah als er gekken zijn die het blijven kopen blijft t aanbod er helaas ook

Ik zit toevallig net dat stukkie te lezen en had je posts door elkaar gehaald het klopt wel maar dan Zou je die waardes op n nuchtere maag moeten hebben wil je diabeet verklaard worden, majah ok die gozer is er maanden mee doorgegaan wel vaak het opkomende gevoel van n hypo gehad maar niet n hypo tot die ene dag
Maar wat vind je zelf ? Is het je waard om je steeds zo verrot te voelen?
Je kan ook ff tijdje off gaan van de insuline om te kijken wat er met je gebeurd en of t blijft of niet
Iig kijk t ff aan some things just aint worth it.....
Jij hebt gewoon geluk gehad met die topsBen het niet helemaal eens wat die generieke hgh betreft. Ik ging op mijj Chinees spul aan 5iu ed een goed als op hyge aan 4iu ed, klein kwaliteitsverschil dus. Ik denk dat je geluk of pech kan hebben met kleurtops, terwijl je met hyge zeker bent. (Als ie echt is natuurlijk)

Wat voor mij geld hoeft niet voor jou te gelden bro.Mooi log heb je bro! Wilde zelf ook slin gaan pakken maar die vermoeidheid is het mij niet waard opzich, dan doe k wel wat langer over die paar kilo extra hehe.

Euuuu.... Naja misschien op 5iu nog een keer proberen en dan enkel rijst als eerst volgende maaltijden.@sniezel: klote dat je geen slin verdraagt, misschien nog even volhouden?

Zet zaterdag ook ff slin , wil die kop wel eens zien
Is witte rijst snel genoeg in die periode?
zit zelf ook te twijfelen om te gebruiken inplaats van de dextrose misschien als dit het geval is.
Ik weet pro's ook witte rijst eten over de dag, maar weet niet of ze dit combineren met Humalog of andere varianten..

Witte rijst werkt niet snel genoeg qua GI waarde?
Denk dat als ik verhoog naar 100g dextrose ook zo'm k*t crash krijg.
edit: beter haal je die ontbijtkoek weg , zit ook gewoon zwaar op de maag , al zonder geprobeerd?

Witte rijst werkt niet snel genoeg qua GI waarde?
Denk dat als ik verhoog naar 100g dextrose ook zo'm k*t crash krijg.
edit: beter haal je die ontbijtkoek weg , zit ook gewoon zwaar op de maag , al zonder geprobeerd?