AndroidHealthClinic

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Ga je die posten?

Heb je op pics van voor je trainde? Of net trainde fzo

Thanks bro.
Groeien is echt makkelijk als je op een gegeven moment de manier een tools (gear) hebt gevonden waar jij goed op gaat. Voor de meeste is dit gewoon pharma grade HGH (dat slaat bij mij als een malle aan) en bij een hoop incl insuline.
Vooral als je dan gaat bridgen en door zo door blijft knallen... Pff binnen no-time ben je een beest.

Ik kuur ook pas sinds een jaar echt serieus. (en ook HGH)
Daarvoor deed ik recreatief eens in het jaar een kuurtje van 8 weken. Maar na een jaar was daar bijna nooit meer wat van over.

Je schrikt je kapot als je fotos van anderhalf jaar geleden ziet. Dik en lelijk zonder shape :(
pharma hgh is ook rete duur

Probeer het eens met witte rijst ipv hele snelle suikers.

• Topic Starter Topic Starter
Ga je die posten?

Heb je op pics van voor je trainde? Of net trainde fzo

Ja die heb ik wel, maar niet op me comp. Komt wel een keer.

Ps, ik hou die "openings post" een beetje bij als een dagboek.
Mocht ik overlijden heb ik toch wat achter gelaten :cool:

:roflol:

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 17:23 ----------

Probeer het eens met witte rijst ipv hele snelle suikers.

Thanks Ibo! Ga ik proberen.

Idd, me suikerspiegel schommelt misschien wel te veel....

mocht jij overlijden sniezel hou ik je log in eer, en ga ik verder op jou doseringen :cool:

Heb je je glucosemeter wel eens laten testen (of 'oude' stripjes? Die stripjes worden ook aangetast door lucht/vocht)

mocht jij overlijden sniezel hou ik je log in eer, en ga ik verder op jou doseringen :cool:
Hou ik je aan :roflol:

Heb je je glucosemeter wel eens laten testen (of 'oude' stripjes? Die stripjes worden ook aangetast door lucht/vocht)

Stripjes heb ik een half jaartje geleden gekocht. ???

Daarnaast check ik die van mijn vriendin ook wel eens, en die klopt ook gewoon.
Ik check me suikerspiegel wel eens vaker, ook voordat ik aan insuline begon. Metertje klopte gewoon.
4,5nmol nuchter, en 6nmol niet nuchter.

Daarnaast kan me suikerspiegel ook niet te laag zijn. Ik zet maar 5iu. Ik heb een zware overkill aan carbs bijna :roflol:

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 17:31 ----------

Maar ja UG HGH waar je minder voor betaalt maar ook niet zo goed op gaat is ook zonde van je geld.

+1 !!!

Ongelabelde kleur-tops of onbekende merken heb je NIETS aan.
Een maat van me zat al anderhalf jaar aan verschillende blue-green-red tops.
Hij had er nooit is van gemerkt. Toen kreeg hij echte HGH en kwam ie direct 12kg aan in z'n kuur.

Ik zou die insuline droppen als het n paar dagen nog zo is
Je waardes zijn vrij hoog man
Als k het goed heb word vanaf 8mmol geclassificeerd als diabeet...
K heb n maatje die ook eens insuline erbij nam (kortwerkend) die is er toen mee doorgegaan en heeft een giga hypo gehad ambulance etc kwam er aan te pas etc hij slikt nu nog steeds tabs (type2 diabeet)

Over de kleurtops indd allemaal bagger maarjah als er gekken zijn die het blijven kopen blijft t aanbod er helaas ook

Ik zou die insuline droppen als het n paar dagen nog zo is
Je waardes zijn vrij hoog man
Als k het goed heb word vanaf 8mmol geclassificeerd als diabeet...

K heb n maatje die ook eens insuline erbij nam (kortwerkend) die is er toen mee doorgegaan en heeft een giga hypo gehad ambulance etc kwam er aan te pas etc hij slikt nu nog steeds tabs (type2 diabeet)

Over de kleurtops indd allemaal bagger maarjah als er gekken zijn die het blijven kopen blijft t aanbod er helaas ook

Nee joh gek. Mijn suikerspiegel is altijd zelfs nog lager dan die van mijn vriendin.
Ik kom normaal op volle maag niet eens boven de 6nmol uit. Die 7,2mmol van vanmiddag was na inname van ruim 100gram carbs! Pas als ie op volle maag boven de 11mmol uit komt ben je sowieso diabeet.

Hier een stuk van een officiele diabetes site: De bloedsuikerspiegel schommelt in de ideale situatie tussen de 4 en 8 mmol/l.

Dus nuchter niet lager dan 4 en volle maag niet hoger dan 8!

Zou overigens wel snel zijn, anderhalf week aan de insuline, enkel post-workout, en meteen diabetes :D

Daar naast was het besluit eigenlijk al gemaakt om het te laten staan. Maar moest toch vandaag nog 1 keer proberen op lage dosering :)

Laatst bewerkt:
Ik zit toevallig net dat stukkie te lezen en had je posts door elkaar gehaald het klopt wel maar dan Zou je die waardes op n nuchtere maag moeten hebben wil je diabeet verklaard worden, majah ok die gozer is er maanden mee doorgegaan wel vaak het opkomende gevoel van n hypo gehad maar niet n hypo tot die ene dag
Maar wat vind je zelf ? Is het je waard om je steeds zo verrot te voelen?
Je kan ook ff tijdje off gaan van de insuline om te kijken wat er met je gebeurd en of t blijft of niet
Iig kijk t ff aan some things just aint worth it.....

Ben het niet helemaal eens wat die generieke hgh betreft. Ik ging op mijj Chinees spul aan 5iu ed een goed als op hyge aan 4iu ed, klein kwaliteitsverschil dus. Ik denk dat je geluk of pech kan hebben met kleurtops, terwijl je met hyge zeker bent. (Als ie echt is natuurlijk)

Mooi log heb je bro! Wilde zelf ook slin gaan pakken maar die vermoeidheid is het mij niet waard opzich, dan doe k wel wat langer over die paar kilo extra hehe.

@sniezel: klote dat je geen slin verdraagt, misschien nog even volhouden?

Zet zaterdag ook ff slin , wil die kop wel eens zien :)

Is witte rijst snel genoeg in die periode?
zit zelf ook te twijfelen om te gebruiken inplaats van de dextrose misschien als dit het geval is.
Ik weet pro's ook witte rijst eten over de dag, maar weet niet of ze dit combineren met Humalog of andere varianten..

Ik zit toevallig net dat stukkie te lezen en had je posts door elkaar gehaald het klopt wel maar dan Zou je die waardes op n nuchtere maag moeten hebben wil je diabeet verklaard worden, majah ok die gozer is er maanden mee doorgegaan wel vaak het opkomende gevoel van n hypo gehad maar niet n hypo tot die ene dag
Maar wat vind je zelf ? Is het je waard om je steeds zo verrot te voelen?
Je kan ook ff tijdje off gaan van de insuline om te kijken wat er met je gebeurd en of t blijft of niet
Iig kijk t ff aan some things just aint worth it.....

Ja als je al zo vaak op het randje van hypo balanceerd doe je al iets niet goed man...
Maar zoals je zegt, it aint worth it als je er slecht door gaat voelen.

Ben het niet helemaal eens wat die generieke hgh betreft. Ik ging op mijj Chinees spul aan 5iu ed een goed als op hyge aan 4iu ed, klein kwaliteitsverschil dus. Ik denk dat je geluk of pech kan hebben met kleurtops, terwijl je met hyge zeker bent. (Als ie echt is natuurlijk)
Jij hebt gewoon geluk gehad met die tops :D
Ook jij kan er wel mee eens zijn dat 7 van de 10 tops OF nep zijn, OF ondergedoseerd zijn toch? :)

Mooi log heb je bro! Wilde zelf ook slin gaan pakken maar die vermoeidheid is het mij niet waard opzich, dan doe k wel wat langer over die paar kilo extra hehe.
Wat voor mij geld hoeft niet voor jou te gelden bro.
Ik ben altijd al het zwakste van het nestje geweest :roflol:

@sniezel: klote dat je geen slin verdraagt, misschien nog even volhouden?
Euuuu.... Naja misschien op 5iu nog een keer proberen en dan enkel rijst als eerst volgende maaltijden.
Moet zeggen dat ik me anderhalf uurtje vaag voelde, maar ik me nu wel "redelijk" okee voel.
Zoals vandaag ging op die 5iu ipv 10iu zou ik nog wel kunnen verdragen denk ik. Maar op die 10iu was echt een no-go. :o

Ps, leuk dat je ook mee leest!

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 19:05 ----------

Zet zaterdag ook ff slin , wil die kop wel eens zien :)

Is witte rijst snel genoeg in die periode?
zit zelf ook te twijfelen om te gebruiken inplaats van de dextrose misschien als dit het geval is.
Ik weet pro's ook witte rijst eten over de dag, maar weet niet of ze dit combineren met Humalog of andere varianten..

Ja je neemt als eerst direct na je inject snelle carbs he! Dextrose, vitargo of waxy maize etc.
Ik was vaak de deur uit na me training, dus dan had ik maar ontbijtkoek (snelle jelle's) meegenomen, omdat dat bijna 0gram vetten in zitten, en bom vol carbs zitten.

Maar nee, zaterdag ga ik niet zetten, ik wil wel wat voor jou meenemen :roflol:

Daar naast denk ik echt dat het door die klote ontbijtkoek komt die ik neem.
Daar zit alle-jezus veel kaneel ook in! Dikke kans dat die diarree en rare gevoel daar door komt :roflol:

Laatst bewerkt:
Witte rijst werkt niet snel genoeg qua GI waarde?
Denk dat als ik verhoog naar 100g dextrose ook zo'm k*t crash krijg.

edit: beter haal je die ontbijtkoek weg , zit ook gewoon zwaar op de maag , al zonder geprobeerd?

edit: beter haal je die ontbijtkoek weg , zit ook gewoon zwaar op de maag , al zonder geprobeerd?

Nee :roflol:

Altijd wel 1 reepje gegeten op de weg naar huis ofzo. Daarna wel eens vaker rijst of oats gegeten.
Maar toch elke keer wel 1 reep gegeten. Die dingen zijn zo verdomd lekker :roflol:

GI waardes zijn meer als voldoende om zijn werk te doen.
Probeer het maar

Slin shot
+05 minuten
rijst met kip en of vis

+01.00-01.30uur
Havermout met whey en of ei-eiwitten

De hoeveelheid is afhankelijk van je slin intake.

Als je overlijdt troost ik je vriendin wel :eyebrow:

Probeer anders eens slin pre workout.
Slin dan direct shake
Tijdens trainen 1 shake rustig
En direct erna
Dan thuis weer vaste meal

Zo doen heel veel het;)

Terug
Naar boven