MuscleMeat

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

• Topic Starter Topic Starter
Als je overlijdt troost ik je vriendin wel :eyebrow:

Probeer anders eens slin pre workout.
Slin dan direct shake
Tijdens trainen 1 shake rustig
En direct erna
Dan thuis weer vaste meal

Zo doen heel veel het;)

Ben nu ff druk, aankomende week ook 50uur per week werken. Volgend weekend ga ik dat weer eens proberen! ~

I will report back sur!

Als je overlijdt troost ik je vriendin wel :eyebrow:

Probeer anders eens slin pre workout.
Slin dan direct shake
Tijdens trainen 1 shake rustig
En direct erna
Dan thuis weer vaste meal

Zo doen heel veel het;)

Leerzaam topic dit zo, interessant. Pre WO is dat dan in de gym al? Ik moet zowat een half uur fietsen naar de gym hehe.

Jij hebt gewoon geluk gehad met die tops :D
Ook jij kan er wel mee eens zijn dat 7 van de 10 tops OF nep zijn, OF ondergedoseerd zijn toch?

Euuuu.... Naja misschien op 5iu nog een keer proberen en dan enkel rijst als eerst volgende maaltijden.
Moet zeggen dat ik me anderhalf uurtje vaag voelde, maar ik me nu wel "redelijk" okee voel.
Zoals vandaag ging op die 5iu ipv 10iu zou ik nog wel kunnen verdragen denk ik. Maar op die 10iu was echt een no-go. :o

Ps, leuk dat je ook mee leest

Daar naast denk ik echt dat het door die klote ontbijtkoek komt die ik neem.
Daar zit alle-jezus veel kaneel ook in! Dikke kans dat die diarree en rare gevoel daar door komt :roflol:

Ja misschien heb ik wel geluk gehad met mijn tops maar om nu te zeggen dat 7 op 10 niet goed zijn, dat weet ik niet, dat kan ik niet zeggen.

Zeer interessante log overigens! :-)

Heb ik het nu goed dat je denkt dat je klote gevoel op slin Door die ontbijt koek komt?

Zou zeker ook eens slin preWO proberen!

Ben nu ff druk, aankomende week ook 50uur per week werken. Volgend weekend ga ik dat weer eens proberen! ~

I will report back sur!
Yo Sniezel hoe moe was je exact bij het gebruiken van insuline? Zo moe dat je niet eens uit je bed wou komen?

Ik heb dat ook regelmatig gehad, dat ik heel erg dorst had en niet eens op wou staan om te drinken.

Ja misschien heb ik wel geluk gehad met mijn tops maar om nu te zeggen dat 7 op 10 niet goed zijn, dat weet ik niet, dat kan ik niet zeggen.

Zeer interessante log overigens! :-)

Heb ik het nu goed dat je denkt dat je klote gevoel op slin Door die ontbijt koek komt?

Zou zeker ook eens slin preWO proberen!
Nee dat weet ik nog niet zeker. Dat moet ik volgend weekend even proberen als ik weer slin ga zetten :)
Ik ga het sowieso anders aanpakken qua voeding rondom die inject.

Yo Sniezel hoe moe was je exact bij het gebruiken van insuline? Zo moe dat je niet eens uit je bed wou komen?

Ik heb dat ook regelmatig gehad, dat ik heel erg dorst had en niet eens op wou staan om te drinken.

Ik werd er echt suf en gesloopt van, dit begon ongeveer 2uur na me inject en hield te rest van de avond aan.
S ochtends voel ik me prima.

Nee dat weet ik nog niet zeker. Dat moet ik volgend weekend even proberen als ik weer slin ga zetten :)
Ik ga het sowieso anders aanpakken qua voeding rondom die inject.

Ik werd er echt suf en gesloopt van, dit begon ongeveer 2uur na me inject en hield te rest van de avond aan.
S ochtends voel ik me prima.

Haha goed zo. Niet te snel opgeven die slin, het is en blijft de anabole snelweg naar monsterlijke massa :-)

Voor wat het waard is: ik word gewoon moe van veel carbs (snelle en trage) Tijdens bulk was ik hondsmoe heel de dag, trainen ging wel massa's goed. Ik viel na de middag gewoon in slaap waar ik stond, ook al had ik die nacht 10u geslapen.
Nu tijdens cut (geen carbs van 6 tot 18u) ben ik veel minder moe, ik voel mij echt fit en energiek, ook al slaap ik maar 5 a 6 uur per nacht. Trainen is uiteraard een pak minder. Meer dan 45 KT en 30 min lichte cardio zit er echt niet in.

Misschien ben je wel zo moe door de plotse en zware verhoging van carb inname?

Haha goed zo. Niet te snel opgeven die slin, het is en blijft de anabole snelweg naar monsterlijke massa :-)

Voor wat het waard is: ik word gewoon moe van veel carbs (snelle en trage) Tijdens bulk was ik hondsmoe heel de dag, trainen ging wel massa's goed. Ik viel na de middag gewoon in slaap waar ik stond, ook al had ik die nacht 10u geslapen.
Nu tijdens cut (geen carbs van 6 tot 18u) ben ik veel minder moe, ik voel mij echt fit en energiek, ook al slaap ik maar 5 a 6 uur per nacht. Trainen is uiteraard een pak minder. Meer dan 45 KT en 30 min lichte cardio zit er echt niet in.

Misschien ben je wel zo moe door de plotse en zware verhoging van carb inname?
Sorry even offtopic vraagje als dat mag,geen carbs van 6-18 uur?
Kan je ze niet beter juist s'ochtends nemen?
Wat is de redenatie daarachter,ben gewoon benieuwd hoor?
thanks!

Sorry even offtopic vraagje als dat mag,geen carbs van 6-18 uur?
Kan je ze niet beter juist s'ochtends nemen?
Wat is de redenatie daarachter,ben gewoon benieuwd hoor?
thanks!

Omdat ik s avonds om 20u train. Ik neem men carbs dus voor en na training.

Thanks bro.
Groeien is echt makkelijk als je op een gegeven moment de manier een tools (gear) hebt gevonden waar jij goed op gaat. Voor de meeste is dit gewoon pharma grade HGH (dat slaat bij mij als een malle aan) en bij een hoop incl insuline.
Vooral als je dan gaat bridgen en door zo door blijft knallen... Pff binnen no-time ben je een beest.

Ik kuur ook pas sinds een jaar echt serieus. (en ook HGH)
Daarvoor deed ik recreatief eens in het jaar een kuurtje van 8 weken. Maar na een jaar was daar bijna nooit meer wat van over.

Je schrikt je kapot als je fotos van anderhalf jaar geleden ziet. Dik en lelijk zonder shape :(

Ja, kan me voorstellen dat je uiteindelijk op jezelf terug kijkt en denkt:

what the ****....

Zal het morgen allemaal wel live aanschouwen ;)
Vind het altijd wel interessant om te zien hoe en wat het in z'n werk gaat.
Vind ik ook dat het stigma wat er omheen hangt gewoon veelte groot is en alles, maar ja zo zijn mensen...
Die oordelen altijd gelijk, wat ik gewoon bullshit vind, iedereen moet vrij keuzes maken toch ;)

Blijf lekker bezig zoals je bezig bent, hoop dat je, je niet te shit zult voelen deze periode en blijf lekker groeien!!! :D

Lelijk zul je altijd blijven sniezeltje :roflol:

Ja, kan me voorstellen dat je uiteindelijk op jezelf terug kijkt en denkt:

what the ****....

Zal het morgen allemaal wel live aanschouwen ;)
Vind het altijd wel interessant om te zien hoe en wat het in z'n werk gaat.
Vind ik ook dat het stigma wat er omheen hangt gewoon veelte groot is en alles, maar ja zo zijn mensen...
Die oordelen altijd gelijk, wat ik gewoon bullshit vind, iedereen moet vrij keuzes maken toch ;)

Blijf lekker bezig zoals je bezig bent, hoop dat je, je niet te shit zult voelen deze periode en blijf lekker groeien!!! :D

Euuu ik ben niet zo heel groot hoor! Verwacht geen reus achtig beest te zien hoor morgen! :o

Lelijk zul je altijd blijven sniezeltje :roflol:

Euuu ik heb net 3 modellen klussen afgeslagen voor Armani, Gucci, en de playgirl. :cool:

:roflol:

Sniezel is wel lekker vochtig :eyebrow: :ds: :wanker:

Have fun morgen

Euuu ik ben niet zo heel groot hoor! Verwacht geen reus achtig beest te zien hoor morgen! :o

Kerel ik herkende je op de stats af zonder ooit een foto van je gezien te hebben. Komt opeens een reus in een Gorilla Wear shirt mn werk binnen lopen :roflol:

Kerel ik herkende je op de stats af zonder ooit een foto van je gezien te hebben. Komt opeens een reus in een Gorilla Wear shirt mn werk binnen lopen :roflol:

Misschien dat ik dat shirt dan maar weer aan trek straks, daar lijkt ik blijkbaar wel groot in :o

Hé Iron man, update of te druk met werken?

Had hij geen werkweek van 50u?

dan blift er alsnog tijd zat over om te training

Interessant topic. Abbo.

Terug
Naar boven