Fitness Seller

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

• Topic Starter Topic Starter
Hé Iron man, update of te druk met werken?

Jajaja het leeft nog wel.

Pfff inderdaad een hele drukke week gehad.
Nog niet kunnen trainen deze week. Vanaf dit weekend wordt 't weer wat beter.
Ik ga aankomende maandag pas een update schrijven. Komt helemaal goed :D

dan blift er alsnog tijd zat over om te training
Euuuu.... nou deze week was het er ff niet :D

Dank je, nou moet ik het wel nog netjes bijhouden :D

Een hoop smiley's zeg in deze post. Ik lijk wel vrolijk :roflol:

1 pic van je ass is genoeg :eyebrow:

**** yeah :wanker:

Ieder zijn ding hoor sniezel, maar dat mensen al aan de insuline en hgh gaan voor een eerste wedstrijd vind ik persoonlijk echt gekkenwerk, ik hoop dat je weet wat je doet!

Ieder zijn ding hoor sniezel, maar dat mensen al aan de insuline en hgh gaan voor een eerste wedstrijd vind ik persoonlijk echt gekkenwerk, ik hoop dat je weet wat je doet!

Je hebt het over mensen die "voor hun eerste wedstrijd...." en daarna refereer je naar mij door te zeggen dat je hoopt dat je weet wat ik doe?
Ik get the point niet.

Daar naast vind ik een eerste wedstrijd gedaan hebben nul referentie waarde tot iemands stand van zijn fysiek.....
Ik ken namelijk jongens die net zo groot zijn als Antoine Vaillant, en nog nooit een wedstrijd gedraaid hebben.
(had Big Ramy ook niet dit jaar pas zijn eerste wedstrijd gedaan?)

Persoonlijk vind ik het gekkenwerk als mensen het hele jaar on zijn terwijl ze nog maar net een paar jaar trainen. En ook direct absurte hoeveelheden juicen, en/of een jaar lang 4 weken op en af 100iu insuline per dag zetten.

Ik heb in totaliteit niet eens 100iu insuline gebruikt die 7 keer dat ik het post workout gebruikt heb.

Laatst bewerkt:
Je hebt het over mensen die "voor hun eerste wedstrijd...." en daarna refereer je naar mij door te zeggen dat je hoopt dat je weet wat ik doe?
Ik get the point niet.

Daar naast vind ik een eerste wedstrijd gedaan hebben nul referentie waarde tot iemands stand van zijn fysiek.....
Ik ken namelijk jongens die net zo groot zijn als Antoine Vaillant, en nog nooit een wedstrijd gedraaid hebben.
(had Big Ramy ook niet dit jaar pas zijn eerste wedstrijd gedaan?)

Persoonlijk vind ik het gekkenwerk als mensen het hele jaar on zijn terwijl ze nog maar net een paar jaar trainen. En ook direct absurte hoeveelheden juicen, en/of een jaar lang 4 weken op en af 100iu insuline per dag zetten.

Ik heb in totaliteit niet eens 100iu insuline gebruikt die 7 keer dat ik het post workout gebruikt heb.

100iu per dag? Heeft dat ook meer effect? 10x meer/beter? Niet dodelijk?

Typische dbb post...jammer!

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 09:18 ----------

Oké helder dat jij daar zo over denkt, ik zie dit anders...iig een inhoudelijke post.

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 09:26 ----------

Je reageert tenminste normaal, dat is al een verademing hier.
Naar mijn mening haal je wat zaken door elkaar, net zo groot heeft niks te maken met hoe iemand hennep een wedstrijd doet, ik durf alles te verwedden dat ze niet de kwaliteit hebben van Antoine. Dit is ook waarom er naar mijn mening mensen denken met van alles te gebruiken een dergelijk fysiek te krijgen. Ze vergeten het belangrijkste; de genetische aanleg en structuur van het lichaam! Heb genoeg zware jongens gezien die niks presteerde op een wedstrijd daardoor.
Verder haal je big ramy er bij, dat is prolevel! Lijkt me nou niet echt vergelijkingsmateriaal voor ons.....
En kijk niet naar wat anderen doen; het wordt namelijk steeds gekker, waardoor je jezelf gaat wijsmaken dat je gebruik allemaal wel meevalt; als de een in het water springt hoef jij het nog niet te doen toch? Kijk eens naar het gebruik van de grote jongens in de jaren 70 en vergelijk dat met de dbb jongens hier......
Ik wens je alle succes en vooral gezondheid!

1) Antoine is toch ook een Pro?

B) Jay springt in het water, denk dat iedereen wel in het water heeft gesprongen, bijna iedereen heeft wel een zwemdiploma...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Zijn er Posts verwijderd want ik zie hierboven bij een quote tekst staan die nergens jn een post staat?

Een wedstrijd bodybuilder die blijkbaar jelly is op Sniezels fysiek, goed bezig! :roflol:

Laatst bewerkt:
Er werd gebashed dus paar Posts verwijderd

ik heb al het gebash van sniezel gereport, word eens hoog tijd dat er wat aan gedaan word zodat zijn gains stoppen.

Oke ik had volgens mij ook nog gereageerd maar dat was totaal geen bash.

Nee was geen bash idd maar wat je quote behoorde tot wat ik geschoond had, daarom is jou post ook weg.

Ach was verder niet zo heel spannend allemaal en had het zelfs eerst laten staan maar dan komt van het 1 het ander en ontspoort straks de boel.

Goed log dit, erg interessant om te lezen hoe je op deze kuur reageert en leuk dat je het zo uitgebreid omschrijft.

Goed log dit, erg interessant om te lezen hoe je op deze kuur reageert en leuk dat je het zo uitgebreid omschrijft.

Dank je wel, ik doe me best!

Hier nog een leuke foto, net geschoten:
2drrs76.jpg

Terug
Naar boven