UPDATE
Nou, ik heb vandaag voor het eerst een slin shot gezet.
Ik had mijn slin netjes afgemeten op 0,3ml om zo doende 3iu te gaan zetten..................
..............
..............
Jeps jullie begrijpen het al, dat was dus 30iu slin, en ik zat al met de naald in me hand voor de deur van de sportschool toen ik het besefte!
Was het niet dat ik nog even na ging rekenen. Anders was het rechtstreek naar het ziekenhuis....
Geschrokken zette ik maar 1/10e en dus 0,03ml en ging ik trainen. Half geschrokken van wat er had kunne gebeuren ging ik trainen, maar voelde me niet relaxed. Ik had net mijn ontbijt op, een uur later nog 100gram carbs uit me weightgainer en een kwartier later me slin shot.
Ik bleef de hele training tegen t randje van hypo hangen had ik het gevoel.
Maar als ik sochtends carbs eet, dan ga ik NA mijn maaltijden altijd trillen. Hoe meer carbs ik eet, hoe lager mijn suikerspiegel wordt.
Op 1 of andere manier lijk ik dus altijd al meer insuline aan te maken dan dat ik aan carbs eet.
Een half uur na 100gram carbs te eten zit mijn suikerspiegel altijd al op 4,0 ofzo....
Misschien dat ik daarom altijd al zo goed ga op HGH en AAS only?
Wie hiervoor antwoorden heeft graag. Want ik heb vandaag met die 3iu slin wel 200gram carbs gegeten, en dit ging NET AAN GOED.
Volgende keer maak vroeger opstaan, meer eten, en later trainen.
Toch nog wel even een fototje kunnen schieten van de begin stand na 4 maanden OFF en 4 maanden CUT.
Zoals jullie zien heb ik nog lichte moeite met de het vet rond me mid-section. Maar wilde ik dit helemaal weg krijgen moest ik dieper cutten, maar dat had niet mogelijk geweest in mijn 4 maanden OFF periode, gezien ik dan te veel massa zou verliezen