AndroidHealthClinic

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Ik volg man, ik ben gestart met hyges en vandaag eerste x slin prewo genomen.

Zieke pomp had ik! Spieren voelen echt vol aan.

Succes alvast.

Ik vraag me af of 200 mg primo echt de moeite waard is in vergelijking met 750-1000 test. Desalniettemin ben ik zeer benieuwd naar je resultaten omdat je een van de weinigen bent die geleidelijk tijdens zijn kuur de doseringen verhoogt wat eigenlijk een voorbode moet zijn dat je iedere week gaat gainen.

8 kilo tijdens je kuur moet wel lukken gezien je eerste keer aan de slin :)
Ik denk dat je na de eerste twee weken slin gebruik al 4-5 kilo zwaarder bent en helemaal vol staat.
Let wel, die uber volheid verlies je weer, maar die 4 kilo vvm moet wel lukken hoor :)

succes!

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 23:25 ----------

Hey wat vet allebei onze logs zijn sticky !

Suc 6 Bro!

Ik volg ook, benieuwd naar de resultaten

In! Good luck met je kuur :)

Ik ga ook zeker meelezen...

Ook maar in dan! Succes.

• Topic Starter Topic Starter
8 kilo tijdens je kuur moet wel lukken gezien je eerste keer aan de slin :)
Ik denk dat je na de eerste twee weken slin gebruik al 4-5 kilo zwaarder bent en helemaal vol staat.
Let wel, die uber volheid verlies je weer, maar die 4 kilo vvm moet wel lukken hoor :)

succes!

Hey wat vet allebei onze logs zijn sticky !

Ja bedankt voor de Sticky Navy. Gaaf.

UPDATE
WEEK 1 DAG 5:
Dit bedoel ik dus met ook maar 3,3iu goeie HGH en ook maar 1ml TestE zetten.
Ik ben inmiddels al 2kg zwaarder. Me gezicht begint al een beetje te bloaten.
Dit terwijl ik de primo test combi zet, maar 1ml van beide heb gezet en provi erbij neem...... alles waarvan je geen oestrogeen zou krijgen. Daar komt het dus niet door.

Ik ben bang dat ik weer flink ga bloaten, en schoenmaatje groter uit de kast mag pakken en weer richting die 12kg ga in 8 weken. Vooral gezien ik straks insuline erbij ga zetten (als ik durf hahaha)

Me body is ziek (ahum, niet opschepperig bedoel) Maar ik zat hiervoor in de CUT, maar was toen natuurlijk wat platter. Nu begint alles vol te lopen, en ik zie nu al vormen die ik nog nooit eerder gezien heb gezien mijn vet% lager dan tijden is.
Ja ik ben groter geweest dan momenteel, maar dat was op een veel hoger vet%.

Laatst bewerkt:
Ik lees al tijden alles mee, alleen post niks meer maar om eff kracht in dit topic te pompen ;) aangezien het een sticky is.

Ok nette update maar insuline hoezo niet durven ?. Top spul zeker met hgh ernaast

Ik ga je volgen, erg interessant dit

Ik lees al tijden alles mee, alleen post niks meer maar om eff kracht in dit topic te pompen ;) aangezien het een sticky is.
Haha dank je ;)

Ok nette update maar insuline hoezo niet durven ?. Top spul zeker met hgh ernaast

Ze zien er zo eng uit en zitten in zo een enge verpakking :D

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 13:21 ----------

Bij deze dan ff een fototje van me gear.
AAS gebruik ik van EP (Europharma) altijd goed.
HGH van hygetropin.cn
Insuline is Novo Rapid

301m5ok.jpg

Die zien er eng uit ik heb zelf ook novarapid de oranje pennen

In! succes :thumbup:

UPDATE
Nou, ik heb vandaag voor het eerst een slin shot gezet.
Ik had mijn slin netjes afgemeten op 0,3ml om zo doende 3iu te gaan zetten..................

..............
..............

Jeps jullie begrijpen het al, dat was dus 30iu slin, en ik zat al met de naald in me hand voor de deur van de sportschool toen ik het besefte!
Was het niet dat ik nog even na ging rekenen. Anders was het rechtstreek naar het ziekenhuis....
Geschrokken zette ik maar 1/10e en dus 0,03ml en ging ik trainen. Half geschrokken van wat er had kunne gebeuren ging ik trainen, maar voelde me niet relaxed. Ik had net mijn ontbijt op, een uur later nog 100gram carbs uit me weightgainer en een kwartier later me slin shot.
Ik bleef de hele training tegen t randje van hypo hangen had ik het gevoel.

Maar als ik sochtends carbs eet, dan ga ik NA mijn maaltijden altijd trillen. Hoe meer carbs ik eet, hoe lager mijn suikerspiegel wordt.
Op 1 of andere manier lijk ik dus altijd al meer insuline aan te maken dan dat ik aan carbs eet.
Een half uur na 100gram carbs te eten zit mijn suikerspiegel altijd al op 4,0 ofzo....

Misschien dat ik daarom altijd al zo goed ga op HGH en AAS only?

Wie hiervoor antwoorden heeft graag. Want ik heb vandaag met die 3iu slin wel 200gram carbs gegeten, en dit ging NET AAN GOED.
Volgende keer maak vroeger opstaan, meer eten, en later trainen.

Toch nog wel even een fototje kunnen schieten van de begin stand na 4 maanden OFF en 4 maanden CUT.
Zoals jullie zien heb ik nog lichte moeite met de het vet rond me mid-section. Maar wilde ik dit helemaal weg krijgen moest ik dieper cutten, maar dat had niet mogelijk geweest in mijn 4 maanden OFF periode, gezien ik dan te veel massa zou verliezen

vy60bq.jpg

Laatst bewerkt:
Looking good!

Nice bro. Gelukkig kwam je er op tijd achter dat je te veel slin had.

In...

Terug
Naar boven