AndroidHealthClinic

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

• Topic Starter Topic Starter
Geen pics van je rug? Hij lijkt me erg wijd / breed....
Dus jij zegt ook fok die standaard massabouwende regels van 3-4 setjes van 6-12 herhalingen?? Bij jou werkt het wel zo te zien!

Ja ik train ook wel zwaar hoor. Maar zit meestal dan al wel op 10 reps.
Bij wat specifiekere spiergroepen doe ik wat lichter en pure mind muscle control zodat je echt het juiste stukje pakt.

Ja wel. Pak gewoon me hele benen op 1 dag. Werkt prima
Alleen moet ik eigenlijk nog 1 keer extra enkel me quads trainen, want die gaan moeilijk mee.

Geen pics van je rug? Hij lijkt me erg wijd / breed....
Dus jij zegt ook fok die standaard massabouwende regels van 3-4 setjes van 6-12 herhalingen?? Bij jou werkt het wel zo te zien!

Zonder pomp of overdreven latspread pose....
Wel nog iets te veel vet, maar kerstboompje is er al wel door heen te zien (een beetje dan)
jt2yyo.jpg

Is er niks aan dat vocht te doen dan sniezel?je wilt toch niet de hele tijd met een opgeblazen kop Rond lopen? Succes verder kerel dikke rug ook!

TechnoGym :D

ontopic : nette rug man ! respect !

Is er niks aan dat vocht te doen dan sniezel?je wilt toch niet de hele tijd met een opgeblazen kop Rond lopen? Succes verder kerel dikke rug ook!

Ja thanks
Maar geen idee, maar het is ook niet zo zeer me kop. Ik wordt dan in 1 keer ook een log apparaat van 12kg zwaarder, terwijl er daarna weer iets van 8 a 9kg af gaan. Hopelijk hou ik dit keer (met insuline) na 4 maanden off 5kg over ;)

Maar hoop dat de vocht mee valt door die primo ipv bold, maar denk het niet gezien ik nu ook alweer 2,5kg aangekomen ben in me eerste week alleen al

Hoe is je natrium/sodium inname?

Euh rug is big. Maar kerstboom gaat nog wel ff duren bro;)
Moet je echt laag vp staan

Ik woog ook 65 kilo toen ik begon, maar helaas niet dat middeltje meegenomen :P
Merk wel dat ie gelukkig wat afneemt nu ik minder eet.

Ik heb ook zo'n "blok-middel", ik ben alleen geen dubbele meter lang :-)

Sniezel kerel je hebt echt supergenen, en leuk om te lezen dat dat ook met minder zotte gewichten kan :-)

Hoe is je natrium/sodium inname?

Euh rug is big. Maar kerstboom gaat nog wel ff duren bro;)
Moet je echt laag vp staan
Ja wie weet ooit als we weer in de cut gaan na deze kuur weer.
Natrium en sodium hou ik allemaal niet bij.
Ik zorg tijdens me kuren gewoon dat ik 20% meer aan carbs eet dan normaal (allemaal op gevoel), en ik eet gewoon 250gr eiwitten per dag.
Alleen nu met die insuline waarsch wel wat meer, heb t nog niet geteld hoeveel het in totaal is.

Ik heb ook zo'n "blok-middel", ik ben alleen geen dubbele meter lang :-)

Sniezel kerel je hebt echt supergenen, en leuk om te lezen dat dat ook met minder zotte gewichten kan :-)
Dank je wel!!

Ja thanks
Maar geen idee, maar het is ook niet zo zeer me kop. Ik wordt dan in 1 keer ook een log apparaat van 12kg zwaarder, terwijl er daarna weer iets van 8 a 9kg af gaan. Hopelijk hou ik dit keer (met insuline) na 4 maanden off 5kg over ;)

Maar hoop dat de vocht mee valt door die primo ipv bold, maar denk het niet gezien ik nu ook alweer 2,5kg aangekomen ben in me eerste week alleen al

Een beetje vocht kan geen kwaad, integendeel het kan je ook door je zware trainingen heen helpen.
Zie het ook als een smeringsmiddel;)
Daarnaast zal appelazijn ook tijdens je kuur helpen. Draagt bij aan een goede vochtbalans.

eindelijk zien we Sniezel eens in een logje met pics!
tof, je staat er al goed bij!
ben benieuwd wat het je gaat brengen!

UPDATE
MA 17 Juni WEEK 2 dag 1

102,7KG (+2.6kg)
buikhuidplooi 7mm (zelfde)
Arm-omtrek 46cm (+0,5cm)

Ben nu een week verder. Goeie results behaald, zeker gezien ik 40uur gewerkt heb en weinig heb kunnen eten.
Ben in me eerste week dus 2,5kg aangekomen en me armen zijn 0,5cm gegroeid (van 1 arm training)
En dit alles op 250mg TestE en 100mg Primo. Begrijpt men nu waarom ik opbouw?
Heb vanochtend me 2e inject gezet. 500mg TestE en 200mg Primo. Deze hoeveelheid zal ik nog een paar weekjes aanhouden.

Ik voel me verder best ziek, gister moest ik gewoon terug me bed in, had buikgriep en de pijn in me buik was zo erg dat ik er misselijk van was, en dus gewoon in me nest moest liggen. Geen training gehad :(
Zal dit door die ene inject insuline komen van de dag ervoor?

Verder slaap ik echt zwaar k*t. Je kan me normaal gesproken op elk moment van de dag op me nest leggen, ik val direct in slaap, maar nu slaap ik heel licht en wordt ik constant wakker. Ben gewoon gesloopt :(

Hoop dat ik deze week me wat beter ga voelen, en wat goeie workouts kan plaatsen.

Nice results ouwe!
Lekker doorknallen en hopelijk voel je je snel weer fit!

Vraagje, als je al week goed gaat op 250mg waarom dan dosis verhogen, heb er niet veel verstand van maar vroeg me dat af.

En voor je slaap probleem kan je misschien wat Melatonin nemen, werkt bij mij goed. Ik slaap er vaster en beter door.

Vraagje, als je al week goed gaat op 250mg waarom dan dosis verhogen, heb er niet veel verstand van maar vroeg me dat af.

En voor je slaap probleem kan je misschien wat Melatonin nemen, werkt bij mij goed. Ik slaap er vaster en beter door.
Thanks voor de tip. Heb nog zo een potje liggen, dus ga het proberen.
De reden dat ik nu al ga verhogen is omdat ik al eens eerder 2 weken op die lage dosis was gaan zitten, en toen halverwege week 2 stil ging staan. (of halverwege week 3, weet t ff niet meer) Maar voor de zekerheid pimp ik er nu alvast wat extra ml"s bij :D

:roflol:
Denk dat Sniezel wel 1 van de betere hoofden heeft van het forum..!

nohomo :o
Dank je Punjab :p
Punjab en ik zitten op dezelfde bloemschik cursus.

Ja misschien heeft ie net zo;n kale bats als jij! :eek::D

Ik heb heel modieus haar oke :cool:

Terug
Naar boven