XXL Nutrition

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Bezoekers in dit topic

Je bent nu toch al een tijdje klaar met PCT etc? Misschien een idee om eens te kijken hoe het qua bloed erbij staat. Ik benieuwd in tot hoe verre je 'terugvalt' qua gewicht en shape, al snap ik dat het gewicht er niet meer toe doet nu :) Heel veel lef voor nodig om in ieder geval zo in ene te stoppen met alles, petje af, doen er niet veel je na denk ik zo.
 
Kleren zullen wel te ruim zijn geworden of niet?
 
Je bent nu toch al een tijdje klaar met PCT etc? Misschien een idee om eens te kijken hoe het qua bloed erbij staat. Ik benieuwd in tot hoe verre je 'terugvalt' qua gewicht en shape, al snap ik dat het gewicht er niet meer toe doet nu :) Heel veel lef voor nodig om in ieder geval zo in ene te stoppen met alles, petje af, doen er niet veel je na denk ik zo.

Ja bloed moet ik nog steeds checken, maar ben nog steeds niet helemaal hersteld hoor.
Deze maand een drukke maand, begin van nieuwe jaar misschien maar even checken. Wil het sowieso gechecked hebben.

Ja ik ben niet meer zo opgeblazen, maar me vormen zitten er wel nog steeds, en ben nogsteeds redelijk groot hoor. Armen meten toch nog zo een 45cm.

Het punt is gewoon dat je op een gegeven moment maar door blijft kuren en het een oneindig verhaal wordt.
Je moet gewoon ergens de grens trekken. Vooral als het niet je enige dagelijkse bezigheid meer is.
Als trainen je leven is, en alles enkel daar om draait kan ik begrijpen dat je blijft kuren.
Maar als dat niet echt het geval meer is, moet je op een gegeven moment gewoon je formaat accepteren :)

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Kleren zullen wel te ruim zijn geworden of niet?

Haha wil je niet weten inderdaad :D
Vooral broeken, echt ongelovelijk hoe lang die vocht in je hamstrings blijft zitten.

Gellukig had ik nog een hoop kleding die me eerst iets te klein waren :D
 
hoe oud ben je nu?
 
Ik zie alleen maar upperbody pics maar train je eigenlijk ook benen?
 
Het punt is gewoon dat je op een gegeven moment maar door blijft kuren en het een oneindig verhaal wordt.
Je moet gewoon ergens de grens trekken. Vooral als het niet je enige dagelijkse bezigheid meer is.
Als trainen je leven is, en alles enkel daar om draait kan ik begrijpen dat je blijft kuren.
Maar als dat niet echt het geval meer is, moet je op een gegeven moment gewoon je formaat accepteren :)

Ik herken me daar ook wel in ja ;) Tijdje geleden had ik in mijn hoofd ~90kg 10-12% prima, daarna bijhouden/finetunen. Inmiddels 15kg verder en ik zie het einde nog niet.... terwijl iedereen in mijn omgeving zegt; wanneer stop je nou het is nu mooi geweest :roflol: Ik neem aan dat iedereen zelf wel eens op dat punt terecht komt, bij jou reeds geweest dus.
 
Ik zie alleen maar upperbody pics maar train je eigenlijk ook benen?

Beetje vage vraag, train altijd benen, maar op het BF wat is sta, en met mijn lengte is daar weinig interessants aan om fotos van te maken.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Ik herken me daar ook wel in ja ;) Tijdje geleden had ik in mijn hoofd ~90kg 10-12% prima, daarna bijhouden/finetunen. Inmiddels 15kg verder en ik zie het einde nog niet.... terwijl iedereen in mijn omgeving zegt; wanneer stop je nou het is nu mooi geweest :roflol: Ik neem aan dat iedereen zelf wel eens op dat punt terecht komt, bij jou reeds geweest dus.


Als jij straks ook 5 dagen in de week werkt, groot zat bent (wat je waarsch nu ook al bent) en een gezin heb, dan denk ik dat ook jij het wel gezien heb hoor met dat kuren :)


Ik heb overigens nog wel een winstrolletje en nog enkele doosjes hyge over die nog in me koelkast staan,
de verleiding om dat eens in het nieuwe jaar te gaan gebruiken is er zeker wel hoor. :D

Maar ga sowieso nooit meer iets nemen wat echt zwaar met me eigen Test aanmaak ****t.
(winstrolletje voor een vakantie noem ik niet kuren)
 
Alles ff doorgelzen leuke informatieve log +1

Respect ook voor de keuze die je maakt i.v.m. stoppen met kuren en ja eerlijk is eerlijk je hebt al top fysiek !


Succes all the way natty verder !
 
Alles ff doorgelzen leuke informatieve log +1

Respect ook voor de keuze die je maakt i.v.m. stoppen met kuren en ja eerlijk is eerlijk je hebt al top fysiek !


Succes all the way natty verder !

Dus als je stopt met kuren ben je weer natty?

Nice gefeliciteerd Sniezel dat je weer natty bent ;)
 
pff zulke zieke progressie en body
Wel zo ongeveer mijn streef.

Denk je dat ik dit ooit naturel zal kunnen halen?

Wat zijn trouwens je krachtstats?
 
Dus als je stopt met kuren ben je weer natty?

Nice gefeliciteerd Sniezel dat je weer natty bent ;)

Snap je het nu niet of zit je gewoon dom te kerel ?
 
pff zulke zieke progressie en body
Wel zo ongeveer mijn streef.

Denk je dat ik dit ooit naturel zal kunnen halen?

Wat zijn trouwens je krachtstats?

Op DBB kan dit natty, daar pak je Tren en Test en Bold en GH en ben je natty! Srs, nee dat haal je niet natty :P
 
Dus als je stopt met kuren ben je weer natty?

Nice gefeliciteerd Sniezel dat je weer natty bent ;)

Erger nog, ik voel me inmiddels zelfs zo natty als maar kan :D

Natty Natty Natty, haters gonna hate :roflol:

:jk:

@indicate, ik begrijp wat je bedoeld, noem het ook "natty" trainen. Misschien zelfs erger nog dan natty gezien mijn test levels waarsch lager zijn dan die broekies van 20 in de gy, :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Dit haal je uiteraard niet natty, als je de log goed leest weet je dat sniezel al een serieus kuurverleden heeft.
Zoveel spiermassa hou je onmogelijk natuurlijk vast .
 
pff zulke zieke progressie en body
Wel zo ongeveer mijn streef.

Denk je dat ik dit ooit naturel zal kunnen halen?

Wat zijn trouwens je krachtstats?


Nee eerlijk gezegd denk ik (als blanke) niet dat je er van uit moet gaan dat dit natty haalbaar is.
Met BBC genetics zou het zo maar kunnen, maar als blankie is het echt vrij lastig. Ik had er iig redelijk wat juice voor nodig :D


Krachtstats zijn redelijk ruk momenteel, kan wel heel zwaar, maar me aanhechtingen en pezen trekken het niet.
Elke keer als ik echt zwaar ging trainen (bijv 150kg bench ofzo) scheurde ik weer wat.
Train vooral op min muscle control en goeie uitvoering en pomp. Werkt in mijn ogen nog veel beter ook.
 
Nee eerlijk gezegd denk ik (als blanke) niet dat je er van uit moet gaan dat dit natty haalbaar is.
Met BBC genetics zou het zo maar kunnen, maar als blankie is het echt vrij lastig. Ik had er iig redelijk wat juice voor nodig :D


Krachtstats zijn redelijk ruk momenteel, kan wel heel zwaar, maar me aanhechtingen en pezen trekken het niet.
Elke keer als ik echt zwaar ging trainen (bijv 150kg bench ofzo) scheurde ik weer wat.
Train vooral op min muscle control en goeie uitvoering en pomp. Werkt in mijn ogen nog veel beter ook.

Ik train ook pas maar iets langer dan 2,5jaar.
Jij 9 jaar ofzo toch en als ik dit naturel zou willen halen dan zou ik misschien 30 jaar moeten trainen XD?
Misschien word mijn volgende leven wel beter.
Fysiek word hem dus niet :(

Kracht zou wel gewoon moeten kunnen vind ik.
Mijn 1rm is 150kg bench op 86kg.
 
Ik train ook pas maar iets langer dan 2,5jaar.
Jij 9 jaar ofzo toch en als ik dit naturel zou willen halen dan zou ik misschien 30 jaar moeten trainen XD?
Misschien word mijn volgende leven wel beter.
Fysiek word hem dus niet :(

Kracht zou wel gewoon moeten kunnen vind ik.
Mijn 1rm is 150kg bench op 86kg.

Schrik voor de spuit of een andere reden ?
 
Schrik voor de spuit of een andere reden ?

Ik zou wel willen kuren.
De enigste redenen dat ik het niet doe is omdat:
- Ik niet zo lang train.
- Niet groot hoef te worden.
- En ik niet zomaar aan een kuur begin zonder een goede begeleider (bedoel niet iemand uit mijn sportschool die gekuurd heeft maar ik alsnog veel sterker ben).
-Beetje angst voor de spuit (ik shake hem al als ik een baco drink lol, drink 1x per jaar ofzo).
- Mijn voeding en rust is slecht (slaap maar paar uurtjes per dag en eet 2-3 keer)
- En dat ik bang ben dat wanneer ik klaar ben met een kuur, ik alles over een paar maanden kwijt ben en weer bij het niveau ben waar ik op zat voor die kuur. En dat die kuur eigenlijk voor niks geweest is.
 
Ik train ook pas maar iets langer dan 2,5jaar.
Jij 9 jaar ofzo toch en als ik dit naturel zou willen halen dan zou ik misschien 30 jaar moeten trainen XD?
Misschien word mijn volgende leven wel beter.
Fysiek word hem dus niet :(

Kracht zou wel gewoon moeten kunnen vind ik.
Mijn 1rm is 150kg bench op 86kg.

Ja kracht en grootte heeft weinig met elkaar te maken. Drukte al 140kg toen ik 75kg woog.


Ik zou wel willen kuren.
De enigste redenen dat ik het niet doe is omdat:
- Ik niet zo lang train.
- Niet groot hoef te worden.
- En ik niet zomaar aan een kuur begin zonder een goede begeleider (bedoel niet iemand uit mijn sportschool die gekuurd heeft maar ik alsnog veel sterker ben).
-Beetje angst voor de spuit (ik shake hem al als ik een baco drink lol, drink 1x per jaar ofzo).
- Mijn voeding en rust is slecht (slaap maar paar uurtjes per dag en eet 2-3 keer)
- En dat ik bang ben dat wanneer ik klaar ben met een kuur, ik alles over een paar maanden kwijt ben en weer bij het niveau ben waar ik op zat voor die kuur. En dat die kuur eigenlijk voor niks geweest is.

Ja met zo weinig slaap en voeding hou je weinig over van een kuurtje.
 
Back
Naar boven