AndroidHealthClinic

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

• Topic Starter Topic Starter
Meen je niet?
Als ik t zo lees is t verstandig, gezondheid gaat voor.

Je zal wel een hoop terugvallen dan of niet?

Ach, terugvallen deed ik tussen mijn kuurtjes in ook altijd.
Gewoon wat droger worden, zie je er net zo goed uit. Grootte heb ik toch nooit bij mezelf gezien.
Je ziet het bij jezelf alleen als je meer definitie krijgt.

Gezondheid gaat voor kerel! Gezondheid is niet te koop.....
Je bent nog jong en met een hoop discipline kom je ook wel tot een mooi lichaam.

Gezondheid gaat voor kerel! Gezondheid is niet te koop.....
Je bent nog jong en met een hoop discipline kom je ook wel tot een mooi lichaam.

Je begrijpt t verkeerd, dat lichaam heb ik bereikt met kuren :roflol:

Maar kuren is niet voor niets geweest hoor, hoe ik er nu alsnog uit zie had ik nooit natty kunnen bereiken.

Lelijk was je al bij je geboorte hoor :trollface:

Nog bloedwerk gedaan?

hallo,
ben nieuw hier op dit forum,ben 2 tal jaar (niet fanatiek) bezig met fitness,en overweeg een kuur,maar aangezien het aanbod zo groot is, en ik niet weet waar te beginnen, hoop ik langs deze weg iets wijzer te worden.
heb al paar dingen gelezen hier op dit forum van mensen die klagen van een bepaalde kuur, en dan een andere beter vonden,en dan nog een andere getest enz.....
hoop dat iemand mij goede raad kan geven ivm kuur(heb geen ervaring met injectables)maar wil liever goed op de hoogte zijn vooraleer ik een naald in mijn kont steek en erna spijt van hebben....

grtz jp

Reported

Ik vind het jammer voor je dat je door angst voor gezondheidsproblemen moet stoppen met kuren.
Sowieso wel een heel goed fysiek opgebouwd.

Ga je naast die hgh ook nog af en toe wat slin erin jassen?
Zou ik persoonlijk doen als ik stop met kuren (beter gezegd hrt ga doen).

Ik vind het jammer voor je dat je door angst voor gezondheidsproblemen moet stoppen met kuren.
Sowieso wel een heel goed fysiek opgebouwd.

Ga je naast die hgh ook nog af en toe wat slin erin jassen?
Zou ik persoonlijk doen als ik stop met kuren (beter gezegd hrt ga doen).

Nou, ik moet niet stoppen. En ik heb geen angst. Het is puur dat ik er veel nadelen aan vind hangen, het niet meer in mijn leven past en ik gewoon blij met m'n fysiek ben zoals het nu is.

Insuline vond ik niet zo heel denderend werken, was niet echt mijn ding.
Hgh sloeg wel altijd super bij me aan, en ondervond ik geen nadelen aan. Dus dat zal ik missch wel ooit nog eens gaan nemen voor de zomer.

Even en kleine update,

Ik ben 2 weken geleden gestopt met nolvadex nemen, en gestopt met DAA, Vit D3 en Zink omdat ik wel redelijk hersteld was.

Niets was minder waar. Na het stoppen met bovenstaande supps viel ik in een diep gat.
Nul libido, lichamelijk moe etc etc. Met andere woorden zakte mijn test aanmaak direct naar nul.

Nu zit ik inmiddels weer een week aan bovenstaande supps en voel me weer on top of the world. Herstel duurt helaas nog wat langer dus :(

Wel merk ik dat "natty" trainen ook zeker z'n uitdagingen heeft. Ik sta er inmiddels weer een stuk beter uit. Zolang je maar tevreden bent met je formaat, kan je gewoon voor die extra volheid trainen, en wie weet ooit weer lichtjes groeien.

Herkenbaar

Na de pct begint de hele mind **** pas.

Als je daar doorheen kan zit je goed.

Succes bro

Nou, ik moet niet stoppen. En ik heb geen angst. Het is puur dat ik er veel nadelen aan vind hangen, het niet meer in mijn leven past en ik gewoon blij met m'n fysiek ben zoals het nu is.

Insuline vond ik niet zo heel denderend werken, was niet echt mijn ding.
Hgh sloeg wel altijd super bij me aan, en ondervond ik geen nadelen aan. Dus dat zal ik missch wel ooit nog eens gaan nemen voor de zomer.

Oke dan heb ik het verkeerd opgevat. Ik dacht dat dat je bang was met je gezondheid te ****en.

Oke dan heb ik het verkeerd opgevat. Ik dacht dat dat je bang was met je gezondheid te ****en.

Heb jij dan nooit zin om ermee te stoppen, flesje?
Ik wel, ik begrijp Sniezel helemaal. Als je ouder wordt en een gezin hebt kunnen je prioriteiten soms verschuiven. Ik zeg niet dat het niet te combineren valt, want dat is volgens mij zeer zeker, alleen moet je je soms afvragen hoe ver je eigenlijk wil gaan, en of het het allemaal wel waard is.
Daarom is het goed dat hier op het forum - voor velen soms de enige bron van informatie - soms ook eens de andere kant van de medaille belicht wordt.
Het is een delicate evenwichtsoefening waarbij je je constant hoort af te vragen of je je wel lekker voelt bij wat je doet en wanneer dit niet meer het geval is adequaat handelen.
Dergelijke introspectie is niet vanzelfsprekend bent als je continu "on" bent...

• Like
Waarderingen: YOGI
Heb jij dan nooit zin om ermee te stoppen, flesje?
Ik wel, ik begrijp Sniezel helemaal. Als je ouder wordt en een gezin hebt kunnen je prioriteiten soms verschuiven. Ik zeg niet dat het niet te combineren valt, want dat is volgens mij zeer zeker, alleen moet je je soms afvragen hoe ver je eigenlijk wil gaan, en of het het allemaal wel waard is.
Daarom is het goed dat hier op het forum - voor velen soms de enige bron van informatie - soms ook eens de andere kant van de medaille belicht wordt.
Het is een delicate evenwichtsoefening waarbij je je constant hoort af te vragen of je je wel lekker voelt bij wat je doet en wanneer dit niet meer het geval is adequaat handelen.
Dergelijke introspectie is niet vanzelfsprekend bent als je continu "on" bent...

Ik ken ook van die dagen waarbij ik me afvraag waarom ik het allemaal doe.
Soms ben ik het ook helemaal zat dat ik zoveel moet vreten op een dag, redelijk vaste dagen heb waarop ik moet trainen van mezelf en dat ik mijn leven daar omheen plan.
Dit is bij mij vaak van tijdelijke aard want ik vind trainen echt heerlijk en kan mijn leven niet zonder voorstellen.

Wat betreft steroiden gebruik ben ik vrij makkelijk en vind ik het ook echt niet erg dat als ik ooit niet meer kuur ik in ieder geval wat testosteron en groeihormoon zal blijven prikken.

• Like
Waarderingen: YOGI
Terug
Naar boven