XXL Nutrition

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Kijk dit is interessant om te lezen

Ik snap sniezel volkomen en super dat zoiets ook een keer vermeld word. Snap flesje ook, ik ben pas laat met kuren begonnen(39) omdat ik dacht daar later misschien spijt van te krijgen en altijd test te moeten blijven zetten.
Nu ik mijn respectabele leeftijd bereikt heb geloof ik heilig in hrt dus eerder spijt dat ik niet eerder begonnen ben daar ik nu toch test en hgh ga blijven zetten.

Kijk dit is interessant om te lezen

Inderdaad, zeker voor de leken, zoals ik, onder ons op gebied van injecties ed.

@tremendes Zie je dat serieus zitten om continu test te zetten?

Ben vooral nieuwsgierig of Sniezel nog de drive, zin gaat hebben om te blijven trainen.
Ken zo iemand die zeer lang on geweest is, de beslis nam om te stoppen, maar ook geen zin meer had om zoveel te gaan trainen, met voeding bezig te zijn ed.
Nu zet hij een korter winter- en zomerkuurtje en voelt zich daar perfect bij.

Ik snap sniezel volkomen en super dat zoiets ook een keer vermeld word. Snap flesje ook, ik ben pas laat met kuren begonnen(39) omdat ik dacht daar later misschien spijt van te krijgen en altijd test te moeten blijven zetten.
Nu ik mijn respectabele leeftijd bereikt heb geloof ik heilig in hrt dus eerder spijt dat ik niet eerder begonnen ben daar ik nu toch test en hgh ga blijven zetten.

Hoe oud ben je Tremendes?

Ben vooral nieuwsgierig of Sniezel nog de drive, zin gaat hebben om te blijven trainen.
Ken zo iemand die zeer lang on geweest is, de beslis nam om te stoppen, maar ook geen zin meer had om zoveel te gaan trainen, met voeding bezig te zijn ed.

Er is een test soort die je maar 1 keer per 8 weken hoeft te zetten als ik me niet erg vergis. Ken geen supplier die het levert maar dat komt in de toekomst vast wel meer. Dan is TRT alweer heel wat minder erg.

Er is een test soort die je maar 1 keer per 8 weken hoeft te zetten als ik me niet erg vergis. Ken geen supplier die het levert maar dat komt in de toekomst vast wel meer. Dan is TRT alweer heel wat minder erg.

Dat wist ik niet. Weer wat geleerd. :)

Jawel omdat ik zoals gezegd geloof in hrt maar een product als nebido waar je maar 1x in de 3 maanden een injectie van behoeft voor een goed testlevel zou op den duur best welkom zijn natuurlijk. Prikken is verre van een hobby.

Staat onder m'n ava man.:p 44

Klopt nebido.

• Topic Starter Topic Starter

Ja natuurlijk heb ik de drive nog.
Jullie moeten niet vergeten dat ik best een redelijke body opgebouwd heb door de jaren heen.

Ook met 5kg lichter ben ik meer dan tevreden. Grootte/omvang zie je toch niet bij jezelf.
Het gaat meer om de vormen en definitie.
Ik zie inmiddels meer aders dan ooit te voren.
Het is enkel dat je een stapje terug in kg's moet doen, maar kg's zegt gewoon niets. Iemand van bijv 90kg kan er net zo goed uit zien als iemand van 100kg. (bij zelfde lengte)

Daarnaast voel ik me veel lekkerder in me vel en fitter dan toen ik zo zwaar was.
Het is ook een stuk zorgenlozer....

De meeste kuren om een stap vooruit te gaan of een bepaald fysiek te bereiken, en niet om de rest van hun trainings carriere door te kuren.
Als je op een gegeven moment dat punt bereikt dat je tevreden bent met je lichaam, en niet meer perce zo een opgeblazen hulk wilt zijn waar sommige mensen toch raar naar kijken, dan vind ik het persoonlijk juist iets moois dat je gewoon kan stoppen met kuren en niet meer voor zo groot mogelijk hoeft te gaan.

Geloof mij, als je een goed genoeg body hebt opgebouwd na jaren trainen en kuren, krijg je er genoeg voor terug als je natty verder gaat trainen.

Ik ken een jongen van facebook die ook natty door is gaan trainen, of in ieder geval niet meer injecteerd, ook hij zegt inmiddels "the dream is back" en ziet er beter uit dan EVER, en wint er zelfs wedstrijden mee. Ja hij is lichter dan vroeger, maar gewicht zegt niets.
Door echte toewijding in voeding en training kan je ook pieken zonder injects/AAS

Laatst bewerkt:
In real life ben je groot zat maat..wijs besluit. en je kan altijd nog gaan zetten mocht je dat willen.

Reus in het echt inderdaad.

Je komt er wel weer bovenop man, je vriendin steunt je ook door dik en dun toch? Sleept je er vast wel door heen

Benieuwd naar pics over een paar weken als je wat droger staat :D

Je bent al ne beest ja !

Ja natuurlijk heb ik de drive nog.
Jullie moeten niet vergeten dat ik best een redelijke body opgebouwd heb door de jaren heen.

Ook met 5kg lichter ben ik meer dan tevreden. Grootte/omvang zie je toch niet bij jezelf.
Het gaat meer om de vormen en definitie.
Ik zie inmiddels meer aders dan ooit te voren.
Het is enkel dat je een stapje terug in kg's moet doen, maar kg's zegt gewoon niets. Iemand van bijv 90kg kan er net zo goed uit zien als iemand van 100kg. (bij zelfde lengte)

Daarnaast voel ik me veel lekkerder in me vel en fitter dan toen ik zo zwaar was.
Het is ook een stuk zorgenlozer....

De meeste kuren om een stap vooruit te gaan of een bepaald fysiek te bereiken, en niet om de rest van hun trainings carriere door te kuren.
Als je op een gegeven moment dat punt bereikt dat je tevreden bent met je lichaam, en niet meer perce zo een opgeblazen hulk wilt zijn waar sommige mensen toch raar naar kijken, dan vind ik het persoonlijk juist iets moois dat je gewoon kan stoppen met kuren en niet meer voor zo groot mogelijk hoeft te gaan.

Geloof mij, als je een goed genoeg body hebt opgebouwd na jaren trainen en kuren, krijg je er genoeg voor terug als je natty verder gaat trainen.

Ik ken een jongen van facebook die ook natty door is gaan trainen, of in ieder geval niet meer injecteerd, ook hij zegt inmiddels "the dream is back" en ziet er beter uit dan EVER, en wint er zelfs wedstrijden mee. Ja hij is lichter dan vroeger, maar gewicht zegt niets.
Door echte toewijding in voeding en training kan je ook pieken zonder injects/AAS

Heel mooi antwoord. Wens je alvast heel veel succes zowel familiaal als op trainingsgebied. Zolang je maar blijft loggen ;)

ben beniuewd hoe je er over 6 maand tegen aankijkt en ook je bloedwaarden(als je die wilt delen)

ben beniuewd hoe je er over 6 maand tegen aankijkt en ook je bloedwaarden(als je die wilt delen)

Ja ik ga me bloedwaardes zeker nog wel laten testen. Komt hier ook te staan ;)

@ Pure B, thanks voor het compliment, maar "je komt er wel weer bovenop" en " je vriendin sleep je er wel doorheen" klinkt wel heel serieus :D
Waar boven op bedoel eigenlijk? :D

Ja ik ga me bloedwaardes zeker nog wel laten testen. Komt hier ook te staan ;)

@ Pure B, thanks voor het compliment, maar "je komt er wel weer bovenop" en " je vriendin sleep je er wel doorheen" klinkt wel heel serieus :D
Waar boven op bedoel eigenlijk? :D

Hahaha paar posts terug dat je 0 libido hebt, moe en in een diep gat zit. Klonk ook best serieus :eek:

Ik heb je altijd bewonderd Sniez, ook voor je hulp en alles altijd. Top dat je deze keuze heb gemaakt :)
Je bent inderdaad een beest en dat blijf je de komende 50 jaar ook nogwel :thumb:

Als er weer is een meeting komt doen we een sappie :D

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

.
UPDATE

Inmiddels zijn we al geruime tijd OFF, maar dan ook echt OFF van alles.
Ik was een tijdje best ziek geweest waardoor ik overal mee gestopt ben, dus ook geen HGH meer.

Me gezicht is echt zo erg dun geworden, echt jaren geleden dat ie zo dun was, ben wel meteen een stuk knapper en 2 jaar jonger :D (tenminste, als ik de vrouwen om me heen moet geloven) :roflol:

Tevens heb ik besloten NOOIT MEER injects te gaan nemen.

Ik heb door de jaren heen te veel sides gehad, ik wordt er gewoon geen beter persoon van, heb altijd vage bijwerkingen. En dit gaat echt van hart-ritme stoornissen, tot last van me prostaat tot evenwichts stoornissen en chronische misselijkheid etc.

Daarnaast vallen die hormonenschommeling te zwaar op me gemoedstoestand. Vooral als je een gezin hebt is dit niet te doen.
Met andere woorden ben ik het gewoon zat :)

Een winstrolletje voor 3 weken zou geen kwaad kunnen en zal ik vast nog wel gaan doen. Heel eventueel zet ik er dan een maandje HGH bij om het te ondersteunen, maar ook daar ben ik niet zeker van.

Ik heb inmiddels een fysiek opgebouwd waar ik tevreden mee ben, ook nu ik wat kleiner ben.
Ik vind me uitdaging nu in droger en gedefinieerder te worden.

Overigens heb ik geen spijt dat ik altijd zwaar gekuurd heb hoor :D

Ik heb je altijd bewonderd Sniez, ook voor je hulp en alles altijd. Top dat je deze keuze heb gemaakt :)
Je bent inderdaad een beest en dat blijf je de komende 50 jaar ook nogwel :thumb:

Als er weer is een meeting komt doen we een sappie :D

Thanks voor het compliment bro :)

Terug
Naar boven