Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Ah oke. ik ga vanaf vandaag even aro proberen 1 tab per dag. Begin ook weer wangetjes te krijgen
zo lief, mag ik knijpen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah oke. ik ga vanaf vandaag even aro proberen 1 tab per dag. Begin ook weer wangetjes te krijgen

Naja als je zoals ik gewoon heel aantrekkelijk bent en een week later je ogen bijna dicht zitten door het vocht is dat inderdaad wel een probleem.
Sniezel is ook best aantrekkelijk dus ook hij zou deze mening delen.

Vocht is inderdaad echt een probleem als je het hebt.
Je ziet het nu niet, maar als je later fotos terug kijkt.
Gister namelijk wat fotos terug gezien dat ik 106 woog! WHAHAHA OO MY GOD!!! Ik schaam me kapot dat ik zo rond liep. Nooit meer
T is vooral me lala die me aantrekkelijk maakt (voor vrouwen dan)![]()

UPDATE
Hij begint nu echt lekker te gaan! Droger en groter
Begin me ook weer normaal te voelen qua omgang. Wel snel geirriteerd nog maar t is te verdragen
Eetlust begint echt slecht te worden. Knoop in me maag/keel waardoor ik al snel moet braken als ik bijv. een grote shake drink. Hier ben ik overigens gevoelig voor. Heb ik wel vaker met bepaalde AAS.
Me lichaam is wel constant warm, ook in bed. Waar ik normaal een ijsklontje in bed ben, ben ik nu een kachel!
Slapen met wat melatonine helpt wel goed.
Wel ben ik onwijs moe door de dag heen. Loop lichamelijk lichtjes aan me eind (zo voelt t), maar we gaan vrolijk door
Heb wel weinig kunnen trainen laatste dagen door drukte, maar dit ga ik deze dagen recht trekken. Ondanks dat toch goed gegroeid
Nu al een betere shape then ever!

Wel ben ik onwijs moe door de dag heen. Loop lichamelijk lichtjes aan me eind (zo voelt t), maar we gaan vrolijk door![]()
Had me collega een week niet gezien en mijn gear kickt een beetje in(gewoon test) en ze vroeg of het wel goed ging want ik zag er opgeblazen uit en ik leek op een chinees.....
hoe bedoel je gevoelig voor bloat![]()
Wanneer zet jij je GH? Ik merk dat als ik 't direct pre workout zet het trainen echt lekker gaat, maar ik na m'n post workout shake in de kleedkamer al bijna omval, zo moe :') Als ik thuis kom moet ik ook echt eerst 15 minuten zitten en niksen anders trek ik 't echt niet haha.
Haha ja dan heb je het wel heel erg. Ik krijg er ook wel een vollekop van. Maar niet echt storend. Heb mijn zoutinamen en eten er op aangepast. Brood was bij mij de boosdoener.