MuscleMeat

Sniezel's toch nog 1 keer!

• Topic Starter Topic Starter
vinden jullie dat echt een probleem wat vocht ?

Vocht is inderdaad echt een probleem als je het hebt.

Je ziet het nu niet, maar als je later fotos terug kijkt.
Gister namelijk wat fotos terug gezien dat ik 106 woog! WHAHAHA OO MY GOD!!! Ik schaam me kapot dat ik zo rond liep. Nooit meer :D

Naja als je zoals ik gewoon heel aantrekkelijk bent en een week later je ogen bijna dicht zitten door het vocht is dat inderdaad wel een probleem.

Sniezel is ook best aantrekkelijk dus ook hij zou deze mening delen.

T is vooral me lala die me aantrekkelijk maakt (voor vrouwen dan) :roflol:

Vocht is inderdaad echt een probleem als je het hebt.

Je ziet het nu niet, maar als je later fotos terug kijkt.
Gister namelijk wat fotos terug gezien dat ik 106 woog! WHAHAHA OO MY GOD!!! Ik schaam me kapot dat ik zo rond liep. Nooit meer :D

T is vooral me lala die me aantrekkelijk maakt (voor vrouwen dan) :roflol:

lala-teletubbies-fun-stuff-165913.jpg
]

UPDATE

Hij begint nu echt lekker te gaan! Droger en groter :D

Begin me ook weer normaal te voelen qua omgang. Wel snel geirriteerd nog maar t is te verdragen :)

Eetlust begint echt slecht te worden. Knoop in me maag/keel waardoor ik al snel moet braken als ik bijv. een grote shake drink. Hier ben ik overigens gevoelig voor. Heb ik wel vaker met bepaalde AAS.

Me lichaam is wel constant warm, ook in bed. Waar ik normaal een ijsklontje in bed ben, ben ik nu een kachel! :D
Slapen met wat melatonine helpt wel goed.
Wel ben ik onwijs moe door de dag heen. Loop lichamelijk lichtjes aan me eind (zo voelt t), maar we gaan vrolijk door :)

Heb wel weinig kunnen trainen laatste dagen door drukte, maar dit ga ik deze dagen recht trekken. Ondanks dat toch goed gegroeid :D

Nu al een betere shape then ever!

UPDATE

Hij begint nu echt lekker te gaan! Droger en groter :D

Begin me ook weer normaal te voelen qua omgang. Wel snel geirriteerd nog maar t is te verdragen :)

Eetlust begint echt slecht te worden. Knoop in me maag/keel waardoor ik al snel moet braken als ik bijv. een grote shake drink. Hier ben ik overigens gevoelig voor. Heb ik wel vaker met bepaalde AAS.

Me lichaam is wel constant warm, ook in bed. Waar ik normaal een ijsklontje in bed ben, ben ik nu een kachel! :D
Slapen met wat melatonine helpt wel goed.
Wel ben ik onwijs moe door de dag heen. Loop lichamelijk lichtjes aan me eind (zo voelt t), maar we gaan vrolijk door :)

Heb wel weinig kunnen trainen laatste dagen door drukte, maar dit ga ik deze dagen recht trekken. Ondanks dat toch goed gegroeid :D

Nu al een betere shape then ever!

Doe is wat foto's postten dan ben benieuwd

Haha that post is worthless without pics :D

K*t tren. Jij noemt precies op wat ik ook voel op tren. K*t eten, knoop in maag. Wordt ik helemaal gek van want juist in kuur wil je je maaltijden naar binnen kunnen werken. Shakes vond ik altijd wel te doen maar vast voedsel als kip, bief rijst etc kreeg ik maar moeilijk binnen. Jammer dat je er zo ****ing hard en sterk van wordt :p

K*t is die knoop in je maag/keel he!
Van Parabolan werd ik al helemaal misselijk. Werd ik net een zwangere vrouw, bijna kotsen de hele dag :roflol:

Me vet% is overigens lager dan het ooit in de afgelopen 5 jaar geweest is.
Ik zal vanavond even kijken of ik wat fotos kan schieten :)

genetisch freak ben je ook

Wanneer zet jij je GH? Ik merk dat als ik 't direct pre workout zet het trainen echt lekker gaat, maar ik na m'n post workout shake in de kleedkamer al bijna omval, zo moe :') Als ik thuis kom moet ik ook echt eerst 15 minuten zitten en niksen anders trek ik 't echt niet haha.

Had me collega een week niet gezien en mijn gear kickt een beetje in(gewoon test) en ze vroeg of het wel goed ging want ik zag er opgeblazen uit en ik leek op een chinees.....

hoe bedoel je gevoelig voor bloat :mad:

Haha ja dan heb je het wel heel erg. Ik krijg er ook wel een vollekop van. Maar niet echt storend. Heb mijn zoutinamen en eten er op aangepast. Brood was bij mij de boosdoener.

Wanneer zet jij je GH? Ik merk dat als ik 't direct pre workout zet het trainen echt lekker gaat, maar ik na m'n post workout shake in de kleedkamer al bijna omval, zo moe :') Als ik thuis kom moet ik ook echt eerst 15 minuten zitten en niksen anders trek ik 't echt niet haha.

Ik zet altijd voor t trainen.

Dan neem ik altijd:
17h30 Pre-workout - Whey - glutamine - 60mg Winny - HGH

19h00 Avond eten! Met niet te veel carbs, bijv 150gr gekookte rijst

21h30 Weight gainer (waar ook eiwitten in zit)

23h30 Casseine > slapen

Haha ja dan heb je het wel heel erg. Ik krijg er ook wel een vollekop van. Maar niet echt storend. Heb mijn zoutinamen en eten er op aangepast. Brood was bij mij de boosdoener.

Brood is sowieso 2013 :cool:

Ondervind jij van de HGH bijwerkingen? Ik ken mensen die het ook doen en die ondervinden eigenlijk geen bijwerkingen. Dus ben benieuwd of dat het bij jou ook zo is.

hmm zie altijd verschillende meningen over het HGH gebruik, ik zet het liever midden in nacht en dan in de morgen.
ga je goed op de ari eod en libido niet weg?

Hey dikke, leef je nog?!

Even een kleine update,

ik ben al sinds vrijdag goed ziek.
Ik kreeg 6 dagen na me inject van 1ml testE ook ineens zo een dikke reet, paste me broek amper.
Gepaard met koorts/verhoging (hing net onder de 38gr)
Dus ik zat eigenlijk al te wachten op een ontsteking/abscess.

Waarschijnlijk was me weerstand gewoon laag en had ik een steriele infectie door de poeders ofzo.

Nu na 3 dagen antibiotica en 1 strip ibuprofen per dag is me reet weer plat en voelt goed.

Wel ben ik nog steeds ziek. Heb sinds donderdag niet meer lekker getrained of gegeten :(

Heb ook geen AAS meer geslikt of gezet. Eerst ff beter worden voordat ik weer wat ik me lichaam trap.

Had eigenlijk vandaag verwacht me beter te voelen, maar ben nog steeds niet helemaal de oude :(

Zuur man. Nieuwe vial geopend toevallig? Zo ja die maar weggooien ;)

Hmm klote man...
Beterschap.

Terug
Naar boven