Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
UPDATE
MA 23 Juni:
Week 4
96.0KG (+2.7kg)
buikhuidplooi 5mm (-2mm)
Arm-omtrek 45,5cm (+1cm)
Dosis voor deze week:
5iu HGH op trainingsdagen
250mg TestE
60mg Anavar (overgestapt van Winny naar Var)
0,5mg Arimidex ED
GEEN TREN-A MEER
Na ziek te zijn geweest te zijn had ik ruim een week geen inject meer gezet.
Afgelopen donderdag voelde ik me al 2 dagen top fit en dacht ik: we gaan weer knallen!
Dus donderdag avond direct me inject weer gezet 200mgTrenA en 250TestE...
EN JAWEL vrijdag liep ik weer me kots binnen te houden. Geen hap door me keel kunnen krijgen en de hele dag kots en kots misselijk.
Waar ik vroeger lachend tegen TrenA kon kan ik er inmiddels dus totaal niet meer tegen.
Zelfs trainen is twee dagen niet gelukt omdat ik gewoon te misselijk was.
Inmiddels is het maandag, 4 dagen na me inject, en als nog werd ik vanacht keer op keer wakker van de misselijkheid.
TrenA is dus blijkbaar een no-go voor me geworden....
Me shape is inmiddels wel weer goed. Door ziek te zijn en niet te kunnen trainen en eten leek me vocht wat op te lopen.
Ik heb wel wat moeten cardio-en een wat low carb dagen moeten houden om het vocht weg te krijgen.
Me vet is ook echt beduidend minder en ik sta veel voller en groter.
Vet% is sowieso 1% gedaald en me armen zijn inmiddels 1cm groter dan toen ik begon.
Alleen nu het dilema..... Hoe nu verder? Ik heb nog 3 weken te kuren en de TrenA was de hele bedoeling van me kuur....
Moet ik nu alleen verder op 250mg TestE en 60mg Anavar? Of TestE verhogen naar 500mg? Alleen ben ik dan bang dat ik vochtig ga staan, wat ik juist niet wil.
Misschien moet ik maar gewoon 250mg TestE en 60mg Anavar doen (dus zonder TrenA) en dan goed dieeten om zo droog mogelijk te komen staan zonder massa te verliezen.
MA 23 Juni:
Week 4
96.0KG (+2.7kg)
buikhuidplooi 5mm (-2mm)
Arm-omtrek 45,5cm (+1cm)
Dosis voor deze week:
5iu HGH op trainingsdagen
250mg TestE
60mg Anavar (overgestapt van Winny naar Var)
0,5mg Arimidex ED
GEEN TREN-A MEER
Na ziek te zijn geweest te zijn had ik ruim een week geen inject meer gezet.
Afgelopen donderdag voelde ik me al 2 dagen top fit en dacht ik: we gaan weer knallen!
Dus donderdag avond direct me inject weer gezet 200mgTrenA en 250TestE...
EN JAWEL vrijdag liep ik weer me kots binnen te houden. Geen hap door me keel kunnen krijgen en de hele dag kots en kots misselijk.
Waar ik vroeger lachend tegen TrenA kon kan ik er inmiddels dus totaal niet meer tegen.
Zelfs trainen is twee dagen niet gelukt omdat ik gewoon te misselijk was.
Inmiddels is het maandag, 4 dagen na me inject, en als nog werd ik vanacht keer op keer wakker van de misselijkheid.
TrenA is dus blijkbaar een no-go voor me geworden....
Me shape is inmiddels wel weer goed. Door ziek te zijn en niet te kunnen trainen en eten leek me vocht wat op te lopen.
Ik heb wel wat moeten cardio-en een wat low carb dagen moeten houden om het vocht weg te krijgen.
Me vet is ook echt beduidend minder en ik sta veel voller en groter.
Vet% is sowieso 1% gedaald en me armen zijn inmiddels 1cm groter dan toen ik begon.
Alleen nu het dilema..... Hoe nu verder? Ik heb nog 3 weken te kuren en de TrenA was de hele bedoeling van me kuur....
Moet ik nu alleen verder op 250mg TestE en 60mg Anavar? Of TestE verhogen naar 500mg? Alleen ben ik dan bang dat ik vochtig ga staan, wat ik juist niet wil.
Misschien moet ik maar gewoon 250mg TestE en 60mg Anavar doen (dus zonder TrenA) en dan goed dieeten om zo droog mogelijk te komen staan zonder massa te verliezen.

! Ik ga binnenkort 500mg test-e kuur doen van 10weken dus dan ga ik die arimidex ook op 0,5 per dag nemen.
)