MuscleMeat

Sniezel's toch nog 1 keer!

zal lekker zweten worden met dit weer. Het lijkt wel of ik een kachel in me lichaam heb met tren en dit weer.

:D ben blij dat die shit uit m systeem is, kon wel 3x op een dag omkleden

tren a, zoja hoelang na de injectie ong. Tis echt een ramp met dit weer. Vooral mijn handen en voeten als ik ga slapen. Die zijn gloed heet.

OT: nog updates sniezel? Levend gegrild in de sportschool?

• Topic Starter Topic Starter
UPDATE

MA 9 Juni:
Week 2

94.0KG (+0.7kg)
buikhuidplooi 7mm (0)
Arm-omtrek 44,8cm (+0,3cm)

Dosis voor deze week:
250mg TestE P/W
200mg TrenA E3D
60mg Winny ED
1mg Arimidex EOD
4iu Hygetropin ED

Nou de zenuwachtigheid en chagerijnigheid is zo goed als over.
Het kwam waarschijnlijk echt door die 2e inject waarbij ik in 1 keer van 100mg naar 200mg was gegaan.

Verder heb ik door alle drukte en een gesloten gym niet zo vaak kunnen trainen als gewild.
Tot nu toe vind ik de gains nog tegenvallen, maar hopelijk komt dat deze week.

Ik zweet me inderdaad echt kapot. Maar dan vooral na inspanning.
Slapen is wel echt ****ed up. Ik moet echt even melatonine halen om wat dieper te slapen, want ik slaap echt heel licht waardoor t eigenlijk lijkt als of ik de hele nacht wakker ben.

Ook ben ik echt MEGA moe. Kan soms amper wakker blijven, terwijl ik snacht juist weer niet kan slapen. Heel vaag.

Kracht is wel al wat vooruit gegaan. Veel meer agressie in de gym, gewichten voelen stuk lichter.

Ook lijk ik een stuk droger te worden. Waar ik eerst dacht dat ik wat minder droog was kwam dat waarsch door wat tijdelijk vocht. Want ben zeker droger inmiddels.
Ik zie nu al veel aders extra!

Had laatst wat vocht in me gezicht, meteen een extra arimidex erin gegooid, goed gaan hardlopen, en inmiddels ziet me gezichtje er weer dun uit :)

waarom niet tren eod zetten? hoe frequenter hoe minder sides heb ik zelf gemerkt

Ik ken maar weinig mensen die zich "goed" of "uitstekend" voelen op tren :p

Nou ik vind vooral het gebrek aan conditie en de dagen waarin ik me echt belabberd voel (gewoon gaar zegmaar) het ergste. Het zweten is vervelend, maar als je een goede deo en een wasmachine hebt nou niet zo'n probleem. Al moet ik zeggen dat ik zojuist een half uur in de zon heb kunnen zitten in mijn pauze, zonder meteen een liter vocht kwijt te zijn. Toch wel weer lekker :cool:

Ik dacht dat ik een piepert was :D

Ben je ook :D

in
verkies je adex boven aromasin tijdens kuur?

in
verkies je adex boven aromasin tijdens kuur?

Heb aromasin nog nooit geprobeerd, en had nog arimidex liggen kwam ik achter.
Wist in ieder geval zeker dat het werkt. En gezien ik zoveel goeie verhalen hoorde over dat je bij 0,5mg eod ook prima resultaten zou boeken zonder rebound effect/libido kill, wilde ik dat ook meteen ff proberen.

Ik pakte vroeger namelijk 1mg ed, en dat was echt een ZWARE overkill. Libido binnen een week weg, daarna rebound etc.

Ah oke. ik ga vanaf vandaag even aro proberen 1 tab per dag. Begin ook weer wangetjes te krijgen

vinden jullie dat echt een probleem wat vocht ?

vinden jullie dat echt een probleem wat vocht ?

Naja als je zoals ik gewoon heel aantrekkelijk bent en een week later je ogen bijna dicht zitten door het vocht is dat inderdaad wel een probleem.

Sniezel is ook best aantrekkelijk dus ook hij zou deze mening delen.

Neuh ik niet echt..

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Naja als je zoals ik gewoon heel aantrekkelijk bent en een week later je ogen bijna dicht zitten door het vocht is dat inderdaad wel een probleem.

Sniezel is ook best aantrekkelijk dus ook hij zou deze mening delen.

Ik word alleen maar aantrekkelijker met appelwangetjes :heart:

Neuh ik niet echt..

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Ik word alleen maar aantrekkelijker met appelwangetjes :heart:

Had me collega een week niet gezien en mijn gear kickt een beetje in(gewoon test) en ze vroeg of het wel goed ging want ik zag er opgeblazen uit en ik leek op een chinees.....

hoe bedoel je gevoelig voor bloat :mad:

Terug
Naar boven