AndroidHealthClinic

Sniezel's toch nog 1 keer!

Anno 2014 "dwarst" Sniezel nog steeds.... Goed bezig...

"Beterschap"

Dat is klote! Heb ik ook eens gehad in quad na winstrol inject. Zwaar klote! Van test is wel beetje vreemd eigenlijk, zou zelf wat huiverig zijn om weer te zetten. Beterschap! Beter beetje rust en dan weer knallen ipv doorsukkelen.

****ed up!
Beterschap man!

• Topic Starter Topic Starter
Beterschap Sniezel!
En volgens mij heb jij sowieso altijd al een haat/liefde relatie gehad met AAS ;)

Beterschap Sniezel!
En volgens mij heb jij sowieso altijd al een haat/liefde relatie gehad met AAS ;)

Daar lijkt het de laaste paar jaar wel op ja hahaha.
Ik wordt trouwens echt zo vaak ziek tijdens een kuur, had ik vroeger ook al.
Zal wel dat zwakke gestel van me zijn :roflol:

Whaha ouderdom...

Kan nog herinneren dat U/Jij met vriendin geloof ik shoppen was in Maastricht (of heb ik dat er zelf bij verzonnen) en dat jij je beroerd voelde worden en dacht dat dat kwam door insuline etc. Snel een blikje cola achterover sloeg en toen gerust gesteld werd omdat jullie herrinerde dat je net weer begonnen was met Clenbutrol...

Maarja nog een dagje uitzieken en daarna er weer keihard tegenaan.. Zoals gewoonlijk..

Haha dem stories.. Hij zegt U tegen je sniez :D

Whaha ouderdom...

Kan nog herinneren dat U/Jij met vriendin geloof ik shoppen was in Maastricht (of heb ik dat er zelf bij verzonnen) en dat jij je beroerd voelde worden en dacht dat dat kwam door insuline etc. Snel een blikje cola achterover sloeg en toen gerust gesteld werd omdat jullie herrinerde dat je net weer begonnen was met Clenbutrol...

Maarja nog een dagje uitzieken en daarna er weer keihard tegenaan.. Zoals gewoonlijk..

Whahahaha om het nog erger te maken, het was geen clenbuterol maar dexaprine :roflol:
Die shit moest verboden worden! Oja dat is t al :roflol:

Haha dem stories.. Hij zegt U tegen je sniez :D
Inderdaad, zo oud ben ik niet :cool:

Maar ik heb net ff keihard getrained, en voel me al stukken beter. Hopelijk morgen weer helemaal de oude zodat we weer vrolijk verder kunnen met het lichaam vergiftigen :)

Doel: Groot groen en lelijk!

Whahahaha om het nog erger te maken, het was geen clenbuterol maar dexaprine :roflol:
Die shit moest verboden worden! Oja dat is t al :roflol:

Inderdaad, zo oud ben ik niet :cool:

Maar ik heb net ff keihard getrained, en voel me al stukken beter. Hopelijk morgen weer helemaal de oude zodat we weer vrolijk verder kunnen met het lichaam vergiftigen :)

Doel: Groot groen en lelijk!

Hehe dat laatste zijn sommige van nature... ;-)
Eerste ben je al en het middelste wordt iets moeilijker denk ik!!

Goed om te horen dat je jou weer beter voelt. Kan je mooi door met gainen ;)

Praise the lord! I'm back!

:rocknana::dance::dance::lifter::banana:

Nou of we daar nu zo blij mee moeten zijn? :D

Succes weer pik!

Thanks jongens,
Nu nog even 3 weken keihard knallen. Denk alleen wel dat ik even de eerste inject maar 100mg trenA ga zetten ipv meteen weer 200mg. ff weer rustig opbouwen :D

Wanneer werkte die adex bij jou sniez? eet nagenoeg zoutloos en 150gr carbs ongeveer maar me gezicht blijft puffy as ****k. doe 1 mg adex eod

Wanneer werkte die adex bij jou sniez? eet nagenoeg zoutloos en 150gr carbs ongeveer maar me gezicht blijft puffy as ****k. doe 1 mg adex eod

Bij jou ligt het gewoon aan je facial aesthetics :roflol:

Maar euuu... ik zou zeggen, ga eens goed cardio'en en hou een paar zero carbs dagen.
Dan moet je wel redelijk snel een dun gezichtje hebben toch?

Wat zet je er verder naast?

Hahah welcome back (again) :D Hopen dat je het nu lekker kan afmaken :)!
Thanks bro!! :D

Terug
Naar boven