LoosTalent
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anno 2014 "dwarst" Sniezel nog steeds.... Goed bezig...
"Beterschap"

gezondheid firstThanks man
Ik baal echt, wilde graag even een knal log neerzetten. Lijkt wel als of ik een beetje ont-went ben van de AAS en dat me lichaam er tegen vecht ofzo![]()
Beterschap Sniezel!
En volgens mij heb jij sowieso altijd al een haat/liefde relatie gehad met AAS![]()

Whaha ouderdom...
Kan nog herinneren dat U/Jij met vriendin geloof ik shoppen was in Maastricht (of heb ik dat er zelf bij verzonnen) en dat jij je beroerd voelde worden en dacht dat dat kwam door insuline etc. Snel een blikje cola achterover sloeg en toen gerust gesteld werd omdat jullie herrinerde dat je net weer begonnen was met Clenbutrol...
Maarja nog een dagje uitzieken en daarna er weer keihard tegenaan.. Zoals gewoonlijk..

Inderdaad, zo oud ben ik niet

Whahahaha om het nog erger te maken, het was geen clenbuterol maar dexaprine
Die shit moest verboden worden! Oja dat is t al
Inderdaad, zo oud ben ik niet
Maar ik heb net ff keihard getrained, en voel me al stukken beter. Hopelijk morgen weer helemaal de oude zodat we weer vrolijk verder kunnen met het lichaam vergiftigen
Doel: Groot groen en lelijk!

Hopen dat je het nu lekker kan afmaken
!Wanneer werkte die adex bij jou sniez? eet nagenoeg zoutloos en 150gr carbs ongeveer maar me gezicht blijft puffy as ****k. doe 1 mg adex eod

Thanks bro!!Hahah welcome back (again)Hopen dat je het nu lekker kan afmaken
!