XXL Nutrition

Sniezel's toch nog 1 keer!

• Topic Starter Topic Starter
Nou, mensen om me heen gaan missch de enercup doen, dus missch dat ik wel mee ga dieeten en mee doe

Heb je niet gewoon last van maagzuur.. En dat het echt gewoon in je keel hangt..?
Had het toen op een gegeven moment ook.. oprispingen en tot kokhalzen aan toe..

Lees ook dat je low carb zit.. Heb ook een week of 2 low/nocarb gezeten.. Voelde me toen echt misselijk als een malle..
Toen ik mijn KH verhoogde ging het een stuk beter..

Succes, lees met je mee

Zo zo, toch maar wedstrijd pakken? :D

Heb je niet gewoon last van maagzuur.. En dat het echt gewoon in je keel hangt..?
Had het toen op een gegeven moment ook.. oprispingen en tot kokhalzen aan toe..

Lees ook dat je low carb zit.. Heb ook een week of 2 low/nocarb gezeten.. Voelde me toen echt misselijk als een malle..
Toen ik mijn KH verhoogde ging het een stuk beter..

Succes, lees met je mee

Nee ik heb zeker geen last van maagzuur of low carbs misselijkheid. Dit is zo erg dat ik op sommige momenten van de dag alleen maar op me zij kan liggen en er meerdere keren snachts van wakker wordt.

Maar ik geloof dat het vandaag beter is. Hopelijk gaat t met trainen ook goed vanavond

Is echt wel van de tren, maatje van me heeft het ook. Constant overgeven.

Kan geen tren meer verdragen nu.

Update sniezel.. update. Binnenkort keertje samen trainen?

Update sniezel.. update. Binnenkort keertje samen trainen?

Update.....

Nou ik kap met dit log.

Ik heb sinds een maand geleden dat ik ziek was volgens mij nog geen enkele dag meer dan 2000kcal kunnen eten.
Ik ben nog steeds elke dag misselijk, constant maag klachten, trainen heeft eronder te lijden, shape begint met de dag slechter te worden zo...

Wordt er een beetje moe van :cool:

Pff balen man!
Hoe kun je nou moe worden zonder echt te knallen in de gym? :o J/K :D

Hopelijk trek je nog een beetje snel bij goos!

Geen tren meer voor die ouwe :p
Van mij word waarschijnlijk test, bold en mast. Alles lange esters.
Misschien wat voor jou voor volgende keer?

Geen tren meer voor die ouwe :p
Van mij word waarschijnlijk test, bold en mast. Alles lange esters.
Misschien wat voor jou voor volgende keer?

Voor mij of voor Sniezel?
Bold staat idd voor de herfst/winter op het programma.
Mast draai ik nu.. Mehh klote acné :mad:

Bedoelde eigenlijk voor sniezel. Hij heeft ook zoveel last van tren.
@punjab jij ging toch goed op tren? Acne heb ik gelukkig nooit last van gehad. Wel weer van andere sides

Bedoelde eigenlijk voor sniezel. Hij heeft ook zoveel last van tren.
@punjab jij ging toch goed op tren? Acne heb ik gelukkig nooit last van gehad. Wel weer van andere sides

Ja ik ga heerlijk op tren :engel: Enige waar ik last van heb is conditie en overal gewoon gaar zijn en periodes waarin ik echt dood en dood moe ben. Verder geen negatieve sides. Moet wel zeggen dat ik tot nu toe alleen enanthaat heb gehad en (nog) geen Ace.

That sucks man! Stop je nu ook met je hele kuur?

That sucks man! Stop je nu ook met je hele kuur?

ja ik was eigenlijk al min of meer gestopt. Heb al 2 weken niets meer geinjecteerd. Wilde eerst even wachten tot ik me beter ging voelen. Maar dat duurt inmiddels wel vervelend lang.

Heb ook maar weer omeprazol gevraagd voor me maag. Hoop dat dat alles een beetje terug naar de oude kan brengen.

Voor mij of voor Sniezel?
Bold staat idd voor de herfst/winter op het programma.
Mast draai ik nu.. Mehh klote acné :mad:

Daarom blijf ik ook ver weg van Mast, weet niet eens of ik er acne van zou krijgen maar blijkbaar is de kans groter dan bij welk middel dan ook en het geeft je eigelijk alleen een speciale look en niet echt kwaliteitsmassa of kracht

Update.....

Nou ik kap met dit log.

Ik heb sinds een maand geleden dat ik ziek was volgens mij nog geen enkele dag meer dan 2000kcal kunnen eten.
Ik ben nog steeds elke dag misselijk, constant maag klachten, trainen heeft eronder te lijden, shape begint met de dag slechter te worden zo...

Wordt er een beetje moe van :cool:

Beterschap bro

Terug
Naar boven