Fitness Seller

Sniezel's toch nog 1 keer!

Dit suckt hard Sniezel, erg jammer.. bij je vorige log hield je ook alles netjes bij wat erg prettig lezen is.

Hopelijk kan je je zinnen op enercup zetten! :)

ja ik was eigenlijk al min of meer gestopt. Heb al 2 weken niets meer geinjecteerd. Wilde eerst even wachten tot ik me beter ging voelen. Maar dat duurt inmiddels wel vervelend lang.

Heb ook maar weer omeprazol gevraagd voor me maag. Hoop dat dat alles een beetje terug naar de oude kan brengen.

Klote man, hoop dat je snel weer de oude bent. Ook jammer van je log, die zijn altijd erg leuk om te volgen.
Omeprazol werkt meestal erg goed (slik het zelf ook voor mn maag)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks jongens,
Ja ik baal echt. Een paar dagen niet zo lekker kunnen eten vind ik niet erg.
Maar zo lang misselijk zijn wordt je echt moedeloos van, heb dan ook weinigs positiefs te zetten voor in me log.

Misschien dat ik nog wel wat updates blijf plaatsen hoor als me shape weer wat beter is.

Jeetje man wat klote allemaal... Vond echt tof dat je weer ging loggen dan dit, echt balen :(

Succes iig!!

Zonde Sniez!

Maar als je jezelf niet goed voelt, is dit wellich de beste optie... Misschien niet de leukste, maar ach :)

Aaah echt kloten man! Nou zorgen dat je weer beter wordt en dan zie je wel
weer verder!!!

Balen man, hopelijk snel weer de oude Sniezel..

Thanks jongens,
Ja ik baal echt. Een paar dagen niet zo lekker kunnen eten vind ik niet erg.
Maar zo lang misselijk zijn wordt je echt moedeloos van, heb dan ook weinigs positiefs te zetten voor in me log.

Misschien dat ik nog wel wat updates blijf plaatsen hoor als me shape weer wat beter is.

een gram test niks voor jou? :D

Ben je nu ziek geworden door de aas denk je of wat heb je dan precies? Al een degelijke arts bezocht die je kan adviseren (en niet retarded kijkt naar aas)?

een gram test niks voor jou? :D

Nou ik denk dat dat wel iets voor mij is. Daar voelde ik me namelijk prima op.

Ik had namelijk wel die anavar door geslikt. En daar ben ik sinds 3 dagen even mee gestopt. En ik voel me nu weer prima :cool:
Kan gewoon weer eten en ben niet misselijk meer. Dus lijkt echt alsof ik alleen nog maar tegen TestE kan en voor de rest nergens meer tegen kan :roflol:

Misschien toch nog 1 inject met 750mg testo erin knallen? :cool:

Ik had namelijk wel die anavar door geslikt. En daar ben ik sinds 3 dagen even mee gestopt. En ik voel me nu weer prima :cool:
Kan gewoon weer eten en ben niet misselijk meer. Dus lijkt echt alsof ik alleen nog maar tegen TestE kan en voor de rest nergens meer tegen kan :roflol:

Zou dan nog gewoon paar weken op een gram gaan zitten, samen met hgh en clean food zal dit zeker leuk zijn:cool:

Kan het niet aan de anavar liggen dan>?

Op Anavar voelde ik me ook hele dagen fucking ruk. Last van m'n maag, ontlasting was net water, darmen borrelden letterlijk de hele dag en constant misselijk. Rotspul :p

Op Anavar voelde ik me ook hele dagen fucking ruk. Last van m'n maag, ontlasting was net water, darmen borrelden letterlijk de hele dag en constant misselijk. Rotspul :p

Oo ik ben dus niet de enige gelukkig :)

Ja denk toch maar ff nog 2 weken wat testo erbij te knallen

je kan ook combinatie high test en high mast doen.. ga je ook hard op :D

Daar denk ik zelf ook aan, gram test met 400 mast of zouden jullie meer mast doen?

Benieuwd wat je nog op die 2 weken kan pakken Sniezel..

Terug
Naar boven