tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik was eigenlijk al min of meer gestopt. Heb al 2 weken niets meer geinjecteerd. Wilde eerst even wachten tot ik me beter ging voelen. Maar dat duurt inmiddels wel vervelend lang.
Heb ook maar weer omeprazol gevraagd voor me maag. Hoop dat dat alles een beetje terug naar de oude kan brengen.
Thanks jongens,
Ja ik baal echt. Een paar dagen niet zo lekker kunnen eten vind ik niet erg.
Maar zo lang misselijk zijn wordt je echt moedeloos van, heb dan ook weinigs positiefs te zetten voor in me log.
Misschien dat ik nog wel wat updates blijf plaatsen hoor als me shape weer wat beter is.

Nou ik denk dat dat wel iets voor mij is. Daar voelde ik me namelijk prima op.
Ik had namelijk wel die anavar door geslikt. En daar ben ik sinds 3 dagen even mee gestopt. En ik voel me nu weer prima
Kan gewoon weer eten en ben niet misselijk meer. Dus lijkt echt alsof ik alleen nog maar tegen TestE kan en voor de rest nergens meer tegen kan
Misschien toch nog 1 inject met 750mg testo erin knallen?![]()

Ik had namelijk wel die anavar door geslikt. En daar ben ik sinds 3 dagen even mee gestopt. En ik voel me nu weer prima
Kan gewoon weer eten en ben niet misselijk meer. Dus lijkt echt alsof ik alleen nog maar tegen TestE kan en voor de rest nergens meer tegen kan
Op Anavar voelde ik me ook hele dagen fucking ruk. Last van m'n maag, ontlasting was net water, darmen borrelden letterlijk de hele dag en constant misselijk. Rotspul![]()

Daar denk ik zelf ook aan, gram test met 400 mast of zouden jullie meer mast doen?
Benieuwd wat je nog op die 2 weken kan pakken Sniezel..
ga je leuk vindenzou toch rond de 600mg of meer zitten met mastga je leuk vinden

Daar denk ik zelf ook aan, gram test met 400 mast of zouden jullie meer mast doen?
Benieuwd wat je nog op die 2 weken kan pakken Sniezel..