Fitness Seller

snoob progress pix

sterk kerel ... je huid trekt ook goed bij zo te zien ...

Gaat goed zo snoob, keep it up. In ieder geval een hele verbetering:D

• Topic Starter Topic Starter
woog vanochtend 104,7kg. Ben paar dagen ziek geweest ook dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Volgende week nog es een update met foto

Nooit gedacht dat ik ooit zwaarder zou zijn dan jou. Ben erg benieuwd na je cut wanneer je weer gaat strongmannen.

update 25 april
1m93
104,5kg
BF% ???

Ben een week ziek geweest en neem antibiotica, loop daardoor wat plat en hou wat vocht op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar ben je mee bezig man, ik zie je kleiner en kleiner worden.

Ga verdomme eens hardcore bodybuilden ipv transformeren naar een ecto.

Het wordt steeds erger joh.

Je word zeker droger maar het lijkt er niet echt goed/mooi uit te zien ....

Waar ben je mee bezig man, ik zie je kleiner en kleiner worden.

Ga verdomme eens hardcore bodybuilden ipv transformeren naar een ecto.

Het wordt steeds erger joh.

Droger worden is size inleveren en veel vocht verliezen dat weet je toch. Als ik cut transformeer ik ook naar een ongetrainde ecto. HIj moet gewoon nu even doorzetten en daarna clean gaan bouwen. Dat komt die size weer goed.

droger worden is size inleveren en veel vocht verliezen dat weet je toch. Als ik cut transformeer ik ook naar een ongetrainde ecto. Hij moet gewoon nu even doorzetten en daarna clean gaan bouwen. Dat komt die size weer goed.

+1

Neem wel in acht dat ik ziek was + aan antibiotica zat, weeg nu al terug 107,5kg. Spieren zitten weer vol en ik zie er iig veel groter uit. Zal binnenkort wel es degelijke foto's nemen ..

Ze zagen mij afgelopen zomer ook voor een 'vechtsporter' aan.. Laat dat jou nooit gebeuren Simon!

Ga bulken, voordat je lot bezegeld is!!!

Neem geen EC-stack meer, geen supplementen meer in het algemeen. Binnen 2 weken begin ik terug met EC om door te cutten naar ~10-12% BF. Dno waar ik nu op sta maar denk 15%?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er nice uit, denk nog wel wat minder als 15%

Ziet er nice uit, denk nog wel wat minder als 15%

thx, foto is wel koud genomen en gisteren redelijk in het zop gehangen dus hou beetje vocht op héhé. Zou es foto moeten nemen als ik net klaar ben met trainen maarja zie het niet zitten om in kleedkamer beetje te staan poseren :D

Ik vind het er 100 keer beter uitzien dan vroeger!

Echt respect man, gaat helemaal goed komen.

Ben wel benieuwd hoe je voedingsschemaeruit ziet en je trainingschema ??

Terug
Naar boven