Goedesmorgens.
Hehe, heb een enorme bewogen week achter de rug.
Ook voor de eerste keer in een lange tijd weer een keertje een beetje grieperig. Thnx vriendinnetje van me om dat even aan mij over te dragen.

Ook kwa werk zit ik ff in een dalletje, zal jullie de details besparen.
Heb dus ook de gehele week thuis gezeten. Wel gewoon netjes naar de sportschool, dat dan weer wel.
Echter de gehele week, en nu nog, vrij veel stress aan m'n kop. Zucht.
Na 3 weken strikt te zijn geweest met mijn voeding, een positief resultaat van mijn meting vanmorgen, is het vandaag weer tijd om wat lekkers naar binnen te werken, dat ga ik dus ook doen. Helemaal omdat ik me nu zorgen ga maken om mijn gewicht. Het gaat mijn inziens te snel naar beneden en daar wordt ik niet vrolijk van. Oke, zak dan ook wel weer in BF maar het moet nu maar eens uit zijn.
Kijkende naar mijzelf in de spiegel zie ik dat de vet-vermindering op andere plekken bezig is. Ten eerste de achterkant van mijn rug, vooral op taille-hoogte. Ben daar wel blij mee, aangezien dat toch nog wel minder kon.
Ook zien mijn benen er skinny uit maar wel enorm gespiert, de lijnen komen nu heel erg aan de oppervlakte. Mijn lichaam is nu echt vet van mijn benen aan het onttrekken, ben ik ook wel in m'n sas mee.

Maar goed, mijn gewicht is niet om voor naar huis te schrijven. Morgen weer een koolhydraat-toename in mijn voedingsschema. Toch ga ik zeker de moed niet opgeven en gestaag door met het rustig opkrikken van mijn intake. Zolang ik vet blijf verliezen vind ik het prima.
Het moment dat het gewicht op peil blijft zal niet lang meer op zich laten wachten.
Oke, vanmorgen weer een meting verricht en hier het resultaat:
Stats zaterdag 23 oktober 2010
Gewicht: 95,0kg
Taille: 86,5cm
Nek: 44cm
BF: 9,2%
Bovenkant arm voor: 1,5 punten.
Bovenkant arm achter: 1,5 punten.
Taille, voorkant/zijkant: 4,0 punten.
Rug, net onder schouderblad: 8,5 punten.
Taille: 86,0cm
Nek: 44cm
BF: 9,0%
Bovenkant arm voor: 1,5 punten.
Bovenkant arm achter: 1,5 punten.
Taille, voorkant/zijkant: 4,0 punten.
Rug, net onder schouderblad: 8,0 punten.
Laten we het maar voor het gemakkelijke op 9% houden.
Maw ben ik weer in BF gezakt, 800 gram aan gewicht kwijt, een halve centimeter van mijn taille en ook is het vet van mijn rug aan het minderen, nu weer een halve punt lager.
Op zich hardstikke goed natuurlik ware het niet dat ik niet blij met mijn gewicht ben. Ik ben 1,92m lang en ondanks dat ik nog boven normaal gewicht zit is die 94,2kg voor mij niet voldoende.
Ik kan daarom gewoon bijna niet meer wachten tot het moment dat ik weer boven onderhoud bezig ben.
Echter moet ik geduldig zijn en afwachten. Nog 1 maandje en dan is het zover.
Afijn, vanmiddag weer een aanpassing in mijn voedingsschema. De pasta in 2 maaltijden zal verhoogd worden met 144 kcal. Ik zal dan op een totale intake van 3195 kcal komen. Nog steeds ver onder onderhoud, maar goed heb nog 5 weken te gaan.
Laterzzzz.