Oke, na mezelf weer 100% te hebben gegeven op de sportschool, mijn voeding te hebben aangepast aan het begin van de week en de nodige meters gefietst was ik natuurlijk ook zeer benieuwd in hoeverre mijn vorderingen zijn voor het behalen van mijn doel.
Ben weer voluit gaan trainen echter ervaarde ik een iets mindere sterkte en kracht in mezelf op sommige dagen. Had het tijdens mijn benen-sessie en gisteren toen mijn rug aan de beurt was. Oke, je praat slechts over een repje en/of kilootje van 1 a 2 minder maar het was merkbaar.
Ik denk dat het te maken heeft met een andere tijd van work-out. Wanneer ik s'middags train heb ik het gevoel losser te zijn en krachtiger. In de morgen voelt het vaak nog stijf aan en moet ik zeg maar nog wakker worden.
Mijn voeding-discipline is als vanouds, ben zeer strikt, eigenlijk gewoon 100% en dat zal ook zo blijven. Wel denk ik vaak aan hele lekkere dingen, loop ik vaak in de winkel te lekkerbekken maar dat is dan ook alles.
Zou mijn god niet meer weten hoe het leventje hiervoor aanvoelde hehehe.
Bijwerkingen van de roids, tsja, die heb ik niet, niks nada noppes.
Ik slaap als een roos, geen overmatig zweten, oke agressie in mijn trainingen maar das positief en alles doet zijn werk nog.
HCG werkt fantastisch wat ik al wist, geen libido problemen, geen krimping van m'n ballen.
Maw, het gaat gewoon toppie!
Het enigste wat me dan wel raakt is het ieler worden. Volgens mijn vriendin valt het allemaal reuze mee maar mij maakt ze niet gek met haar troostende en gerustellende praatjes, the mirror doesn't fool me. Ah wel, ik ben niets anders dan mijn vet aan het kwijtraken en wordt met de week droger, en dat is goed, want dat geeft mij een gezonde basis om tijdens mijn volgende 'blast' er goed voor te gaan. Goede training met de juiste voeding, lichtelijk opschroeven van mijn intake en kijken wat dat mij gaat brengen. Die massa moet er weer op maar dan de goede. Ik zal mijn BF nooit meer zodanig laten stijgen. Oke, je ziet er uit als een beest maar van binnen voelt het niet prettig aan.
Genoeg gelult.
Tis weer zaterdagmorgen en dus weer een update hoever het met mij is gestelt.
Ik mag wel zeggen dat ik zeer verheugd ben hehehe.
Stats zaterdag 14 augustus 2010:
Gewicht: 104,5kg
Taille: 94cm
Nek: 44cm
BF: 15,1%
Stats zaterdag 21 augustus 2010:
Gewicht: 102,6kg
Taille: 93cm
Nek: 44,5cm
BF: 13,8%
YESSYESSYESSYESSYESS!!!!!
Dit gaat heel erg goed.
Nou, het mindere van het verhaal is dat ik weer 1,9kg kwijt ben maar daar ontkom je tijdens een cut gewoon niet aan, helemaal niet als je BF dusdanig hoog was.
Maar ja, mijn taille, hehehe, die is toch echt weer een centimetertje minder in omtrek.
En mijn nek dan, heb het zo'n 20 keer gemeten en wel 18x kwam dezelfde meting naar voren, focking hell, m'n nek is een halve centimeter dikker. Vocht?
Hm, ziet er niet naar uit maar zou kunnen.
En dat tezamen jaja maakt mijn BF nu 13,8%, 1,3% minder dan vorige week, is dat ff lekker.
En weet je wat dat ook betekent?
Dat ik vanaf volgend weekend een refeed ga invoeren.

Ik zal mijn calorie-intake slechts eenmaal in het weekend flink laten toenemen door een heerlijke extra maaltijd te nuttigen.
Daar ik geen schuldgevoelens bij mezelf wil gaan opwekken zal deze maaltijd zo gezond mogelijk zijn. We praten dus over zeg maar pasta met wat brood, noodles met groente en kip, biefstuk met brood, kebab, alles wat maar goede voedingswaarden heeft met zo weinig mogelijk zout, suiker en vet.
Heeeerlijkkk, nu ben ik zelfs nog gemotiveerder. Met nog 6 weken te gaan, winstrol dat morgen zijn intrede gaat doen moet die resterende 3,8% toch echt wel van de baan. Ik ga hier ook zeker voor zorgen.
Het gemiddelde van BF-verlies dat ik moest nastreven lag op 0,7/0,8. Nu is dat gezakt naar 0,63% hehehe. Dit moet te doen zijn.
Ik heb tegen mezelf aan het begin van de kuur gezegd. Als jou het lukt om op 10% te komen in 14 weken en je behoud een lichaamsgewicht van 100 kilo ben ik tevreden.
Ik denk dat mijn verwachtingen aardig in de buurt gaan komen.
Nu ik 1,9kg weer verloren heb dien ik mijn voeding weer aan te passen en zal dit ook gaan doen van het weekend. Ik heb besloten om mijn vetintake aan te pakken en dus te gaan verlagen. Bah, weer wat paranoten minder, maarja tis voor een goed doel.
Allright, dit was het weer, mijn topic is weer up to date.
Rest mij nog te melden dat mijn project 'Snuff's Brewery' de goede kant op gaat. Heb een betrouwbare poeder-leverancier gevonden met een zeer schappelijke prijs. Daar zal ik dus gaan bestellen. Met een beetje mazzel kan ik de ingeplande 1 gram test per week gewoon zelf brouwen hehehe.

Laterzzzzz.