- Waardering
- 892
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 106kg
Dat is niet waar, ik studeer over een paar maanden psychologie en ik ben echt niet van plan om dan met bodybuilding te stoppen. Het enige verschil is dat het al ongelooflijk veel discipline kost om zo'n studie te halen. Daarnaast kan ik begrijpen dat het dan wel heel erg veel van jezelf vergt als je ook nog aan een voeding-en trainingsschema zit. De enige reden dat de 'hoger opgeleiden' geen AAS gebruiken is omdat ze zich toch wat drukker maken om de gezondheidsrisico's. Heeft misschien ook ietwat met intelligentie te maken?
Neen, BB en krachtsport in het algemeen zijn op zich niet ongezond, zelfs als je zou juicen. Punt is dat veel hogeropgeleiden nog met te veel vooroordelen zitten wat juist wijt op een gebrek aan intelligentie.
Ik ken genoeg van die zogenaamde hoogopgeleiden die denken dat je vet omzet in spiermassa, of denken dat het maar wat wild pompen is in de gym om groot te worden.
En wat de tijdsinvestering betreft zien ze ook niet in dat je met driemaal in de week een uurtje al een goeie basis kan opbouwen, je niet per se acht uur per dag moet vreten of je calorieen tot in de perfectie moet natellen. Bodybuilding en een carriere-gericht leven moeten elkaar niet uit sluiten.
---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 20:31 ----------
+1, zegt meer iets over hun lifestyle en mindset dan intelligentie, er als een fag willen uitzien en gedragen, denkende dat dit toevoegt aan hun intellectuele credibiliteit.

.