AndroidHealthClinic

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Een oneerlijke strijd, maar ongelofelijk hoe jij je hebt gehouden in deze tijd, in mijn ogen ben jij de winnaar, tot aan het einde ben je sterk en nuchter onder alles gebleven.

Één en al bewondering, 'motivation filmpjes' zijn overbodig als ik denk aan de strijd die jij hebt geleverd.

Rust zacht Kris...

Rust in vrede Kris.
Bedankt voor de inspiratie die je voor velen, en ook mij, bent geweest door je strijdlust, nuchterheid en vriendelijkheid!

Rip Kris. Wat een bikkel was jij de afgelopen tijd! Kreeg echt een rilling toen ik had allemaal las.

Rust in vrede , sterkte aan de nabestaanden. :(

de wereld is ontnomen van een sterk persoon met een ijzeren wil en doorzettingsvermogen als geen ander.
RIP kerel...
the strongest will survive... although it wil be in the hearts of many on DBB

:( Sterkte, vreselijk die ziekte
Rust in vrede

Ik heb hem nooit gesproken en ben pas een paar dagen geleden in aanraking gekomen met zijn indrukwekkende verhaal, maar het werd me al snel duidelijk dat Kris zijn strijd op een memorabele manier heeft gestreden en dat de wereld een bijzonder en vooral levenslustig persoon is kwijtgeraakt.

Alle medeleven aan de nabestaanden.

Het grote wat heeft... Mon 9 Jan 2012 00:52 , Dat is jammer kerel, gecondoleerd

Op 9 januari kreeg ik nog karma van hem na het overlijden van een vriend, niet wetende dat hij 2 weken later zelf zou gaan. Soms is het leven oneerlijk en het schudt je toch wel weer even wakker dat je moet genieten van elke dag. Rust zacht kerel.

RIP kris, het ga je goed daarboven !
veel sterkte en steun aan heel de familie.

damn RIP man echt :( had nog pm gestuurd en kreeg alleen mijn eige bericht terug vond het zo vreemd nu dit slechte nieuws, echt veel sterkte aan de familie!!

Rust in vrede Kris!
Familie en vrienden sterkte gewenst de komende tijd!

Nog wat foto's...[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pff ben je even niet meer op het forum en dan nu dit.... :( Zit met een brok in mijn keel.

Veel te vroeg heen gegaan, maar wel een onvergetelijke indruk weten achter te laten. Respect!

R.I.P. Kris en veel sterkte voor de nabestaanden.

Rust in vrede, ook al las ik alleen je blog je was een inspirerend persoon!

Sterkte aan de nabestaanden

Rest in pease, rock hard daarboven!

Sterkte aan elk die dit nodig heeft.

Met toestemming van de familie zet ik bij deze de link naar zijn rouwbrief:

[Link niet meer beschikbaar]

rip!

Sterke aan alle nabestaanden.
Kris heeft veel mensen op dit forum van inspiratie voorzien en laten nadenken over hun eigen leven.
Hij zal zeker niet vergeten woorden.

Rust in vrede.

wow, ik lees net die rouwbrief, hij was dan nog van bij mij uit de buurt.. echt triest dit!

Terug
Naar boven