Fitness Seller

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Enjoy the afterlife gast!!!

Mijn innige deelneming. Dit wens ik niemand toe. Jammer dat er zo een gruwelijke ziektes bestaan. Ben er nog altijd niet goed van... :(

ik wil nogmaals benadrukken dat ik kris echt een geweldige gozer vond!
ik hoop dat ie het nu goed heeft.

Rust in vrede

:( Sterkte aan de nabestaanden ...

Toch enerzijds prachtig hoe DBB hier als 1 achter Kris staat.

Zeer mooi jongens, en ondanks ik hem niet irl kende heb ik toch al verscheiden keren doorheen de dag met mijn gedachte bij hem geweest. Zo zie je maar dat het internet echt een band kan scheppen, een band die Kris volgens mij ook heeft geholpen in moeilijke periode's.

Damn even moeilijk nu. Nogmaals rip man

Toch enerzijds prachtig hoe DBB hier als 1 achter Kris staat.

Zeer mooi jongens, en ondanks ik hem niet irl kende heb ik toch al verscheiden keren doorheen de dag met mijn gedachte bij hem geweest. Zo zie je maar dat het internet echt een band kan scheppen, een band die Kris volgens mij ook heeft geholpen in moeilijke periode's.

Damn even moeilijk nu. Nogmaals rip man

Ja heb je zeker gelijk in. Had ook wel aantal keer gepm't met hem maar dat je dan z'n account ziet en de laatste post die hij zelf geplaatst heeft.. Triest. Volgens mij was het echt een hele goede gozer.

In mijn laatst gegeven karma staat ook nog steeds een bericht waarin ik hem sterkte wens en nu is hij er al niet meer. Bizar.

Damn, gozer was maar een jaartje ouder dan ik realiseer ik me. Echt te jong.

Ik ga je missen Kris. :(

Veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen.

Sterkte aan de familie en RIP ...

Kris, jij bent de eerste die me ooit echt over de dood en de weg daar naartoe verteld heeft, daar ben ik je heel dankbaar voor. Je visie op alles is een bron van inspiratie voor me. Ik hoop dat ik aan je verhaal kan denken als mijn tijd komt en dat ik je dan een keer mag tegenkomen. Ik heb nooit gereageerd in je topic, maar keek altijd uit naar een nieuwe post.

Laat ze daar boven maar eens wat zien!

Zie het nu pas.... RIP.

RIP bro, hebben veel verhalen met elkaar gedeeld.
goodluck en misschien kom je nog de 7maagden tegen! hehe

R.i.p.

Rip man

Kom ook nu pas online om bij te lezen in zijn topic.
Vreselijk.
RIP Kris.
Ik wens je familie alle mogelijke sterkte en kracht toe.

veel sterkte aan de familie en vrienden...
Gone too soon....

RIP man.

R.I.P. (Van Spanksta)

Respekt dat je op deze manier je ziekte bestreden hebt!

Terug
Naar boven