Fitness Seller

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoe het momenteel met je sociaal leven gaat, maar zou het niet alleen doen.

Mja, ik ga zien of iemand van m'n vrienden meekan en zoniet, mja dan doe ik die waarschijnlijk alleen moest ik echt niemand vinden. Maar de trip word gemaakt, al kost het me m'n leven :)

stomme vraag misschien, maar is dit allemaal de oorzaak van roken? (vanwege je verhaal begint tijdens bloed spugen tijdens je rookt)

Of is er een andere reden waardoor je zo ziek bent geworden?

Ik wacht nog op een pm met je bank gegevens man..
Zal een leuke bijdrage leveren en amuseer je gewoon rot man hoop dat de wensen die je had nog mogen uitkomen !

Postte hier nooit maar las wel vaak mee, werd er altijd droevig van en vond het ook moeilijk om je verhalen te lezen.

Gelukkig kan ik je steunen door een donatie te doen wat ik ook dus gedaan heb, veel plezier spade en wel laten weten hoe het was hè!!

Ik zag dat ik ook mijn bijdrage kan leveren via paypal.ga dat vanmiddag meteen doen.
Maak er een mooie dag van.maar wel even verslag doen he. :-D

Ik appreciëer beiden, ik heb respect voor ieders verhaal en put werkelijk uit beiden kracht, de happy or sad endings

Ik weet zeker dat erook een hoop mensen kracht putten uit jou verhaal, denk dat dat niet voor te stellen is hoeveel impact dit heeft op vele.
Zelf zeur ik wel eens om kleine dingetjes weet je wel, en als ik dit soort dingen dan lees word je toch wel even wakker geschud.

Heb erook diep respect voor dat je dit zo durft te delen, de moeilijke momenten, je kwetsbaar op te stellen, daar is kracht voor nodig.

Ben blij dat ik via EricR een bijdrage aan je mag leveren voor een topdag, waarvan ik hoop dat je er een topweek of langer van kan maken met al het geld dat je binnen krijgt.
Voel je ook niet gedwongen met iedereen dit te moeten delen, zou leuk zijn, maar het belangrijkste is dat je geniet en ontspant.

Kippenvel-momentje als ik dit topic doorlees. Sterkte man! Geniet van die bishes :)

Ik weet zeker dat erook een hoop mensen kracht putten uit jou verhaal, denk dat dat niet voor te stellen is hoeveel impact dit heeft op vele.
Zelf zeur ik wel eens om kleine dingetjes weet je wel, en als ik dit soort dingen dan lees word je toch wel even wakker geschud.

Heb erook diep respect voor dat je dit zo durft te delen, de moeilijke momenten, je kwetsbaar op te stellen, daar is kracht voor nodig.

Ben blij dat ik via EricR een bijdrage aan je mag leveren voor een topdag, waarvan ik hoop dat je er een topweek of langer van kan maken met al het geld dat je binnen krijgt.
Voel je ook niet gedwongen met iedereen dit te moeten delen, zou leuk zijn, maar het belangrijkste is dat je geniet en ontspant.

Helemaal mee eens.

Ik post eigenlijk zelden iets, maar kan het niet laten om even wat te typen.
Wil namelijk zeggen dat jouw verhaal mij behoorlijk heeft geroerd.
Ik hoop dat je lichtstralen ziet aan het eind van de tunnel en ondanks je moeilijke omstandigheden en lichamelijke klachten niet bij de pakken blijft zitten, maar je last leert te dragen ( als je dit al niet doet).
Wie weet geniet je nog veel langer van het leven dan je zelf voor mogelijk houdt.
Ik wens je veel sterkte toe.

Ik ben al de hele dag wat depri omdat ik op mijn nieuwe school in een klas lijk te zitten met niet zo'n leuke mensen. Wil de hele tijd van klas veranderen enzo.
Nu lees ik jouw verhaal en voel me weer even beschaamd. Thanks man!

Reality check

Ik ben al de hele dag wat depri omdat ik op mijn nieuwe school in een klas lijk te zitten met niet zo'n leuke mensen. Wil de hele tijd van klas veranderen enzo.
Nu lees ik jouw verhaal en voel me weer even beschaamd. Thanks man!
Reality check

daar heb je dat verhaal zelfs niet voor nodig, volgende keer als je nog zoiets denkt, denk dan maar gewoon "angelus doet informatica", dat is al genoeg om je beschaamd te voelen;)

Heftig verhaal.. veel sterkte,

Damn kerel! Meer dan respect voor de manier hoe jij dit oppakt en ermee omgaat. Doet me weer eens inzien hoe fragiel het leven is en dat mijn 'probleempjes' waar ik soms zo over kan jammeren niets voorstellen.

Sterkte! Hoofd omhoog, neus in de wind en lach het leven tegemoed ook al is dat soms heel moeilijk!

respect! wat een doorzettingsvermogen! Hoop dat je nog lang kunt genieten!!
Life's a b*ch, life's a wh*re..nothing less nothing more..die tekst ken je vast uit de metalscene;)

Donatie onderweg!

Kerel al een stad in gedachte? Of een paar waartussen je twijfelt?

• Topic Starter Topic Starter
De planning daar begin ik over enkele dagen mee. Ik zit nu eigenlijk een beetje zwaar depressief. En ik kan even niet helder denken.

we horen wel weer van je :) no doubt

Terug
Naar boven