AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

Lees zo net een aantal pagina's terug dat je bent gaan schaken.

één van de beste manieren om online te schaken is op FICS, de Free Internet Chess Server. Is al heel oud, enorm aantal spelers, redelijk gemodereerd en er zitten best wat cheaters tussen, dat heb je nou eenmaal, maar dat aantal is laag genoeg om je niet te demotiveren.
Je moet wel je eigen interface downloaden en verbinden met FICS, maar dat is ook het voordeel want dat speelt veel beter sneller en eerlijker dan een online site als Yahoo ofzo.

Een paar links.: Winboard, zo'n beetje de oudste schaakinterface en deze gebruik ik zelf ook om online te schaken. http://www.open-aurec.com/wbforum/viewtopic.php?f=19&t=51528&sid=ed766e048527f8691e3642e2756633a5
En BabasChess, die is misschien wat makkelijker te gebruiken. http://www.babaschess.net/
En FICS zelf voor informatie. http://www.freechess.org/

Laat maar weten als het niet wil lukken, en voor een potje schaak natuurlijk!

hoe cheat je bij schaken? (algoritmes gebruiken?) lol hoe zielig ben je dan als je daar je tijd mee verdoet:roflol:

hoe cheat je bij schaken? (algoritmes gebruiken?) lol hoe zielig ben je dan als je daar je tijd mee verdoet:roflol:

Mensen laten dan een schaakprogramma in hun plaats spelen. Maar als je wat ervaring krijgt merk je dat al snel, die hebben zo hun trekjes maar daar moet je je verder niet druk om maken, als je wat aan het snelschaken bent speel je toch aardig wat potjes en er zitten meer dan genoeg eerlijke mensen op ook.
Zeker zielig ja, zitten aardig wat obsessieve mannetjes tussen, schakers.

Trouwens.. als je bij die Winboard link kijkt, die hgm die met die oude Winboard source aan de gang is gegaan is "de" H.G. met die grote afro die lang geleden in de André van Duin show zat met de proefjes van H.G. of iets dergelijks. Dat vindt je vast prettig om te weten.
http://www.youtube.com/watch?v=6QOo20MW2Tg

• Topic Starter Topic Starter
Bewogen weekje achter de rug. Heb een nikon camera gekocht, klein meningverschil met de politie, verder geschreven en naar de student kick off geweest in Gent maar enorm depri geworden erdoor omdat ik weer eens besefte in wat voor uitzichtloze situatie ik zit qua relaties. Twee dagen depressed gelopen en toen, sinds enkele tijd terug naar de meisjes geweest en een hele mooie milf gehad. Mooie bruine huid, naturel D, zwart lang gestijld haar. Gewoon super attractive. Daar ga ik volgende week één van de twee keren terug heen. Twas trouwens een echte milf want ze had kinderen.
Ik verbaasde mezelf eigenlijk tijdens de coïtus want ik wist niet meer dat ik die bepaalde handeling nog kon :)

Voor de rest doing pretty good en ga nu denk ik weer alle week naar de meisjes

Ps: ben misschien een klein beetje worried dat ik piep nu als ik erg diep inadem dus ik hoop dat m'n long niet weer een stuk meer verdoet is

Bewogen weekje achter de rug. Heb een nikon camera gekocht, klein meningverschil met de politie, verder geschreven en naar de student kick off geweest in Gent maar enorm depri geworden erdoor omdat ik weer eens besefte in wat voor uitzichtloze situatie ik zit qua relaties. Twee dagen depressed gelopen en toen, sinds enkele tijd terug naar de meisjes geweest en een hele mooie milf gehad. Mooie bruine huid, naturel D, zwart lang gestijld haar. Gewoon super attractive. Daar ga ik volgende week één van de twee keren terug heen. Twas trouwens een echte milf want ze had kinderen.
Ik verbaasde mezelf eigenlijk tijdens de coïtus want ik wist niet meer dat ik die bepaalde handeling nog kon :)

Voor de rest doing pretty good en ga nu denk ik weer alle week naar de meisjes

Ps: ben misschien een klein beetje worried dat ik piep nu als ik erg diep inadem dus ik hoop dat m'n long niet weer een stuk meer verdoet is

Hmm klinkt goed die milf. Waar ga je Amsterdam of naar huizen? Wel k*t van je long maar keep living it to the fullest bro! In ieder geval ben je wel lekker dingen aan het ondernemen. Zijn ook zat mensen in jou positie die een beetje op bed gaan liggen.

Hmm klinkt goed die milf. Waar ga je Amsterdam of naar huizen? Wel k*t van je long maar keep living it to the fullest bro! In ieder geval ben je wel lekker dingen aan het ondernemen. Zijn ook zat mensen in jou positie die een beetje op bed gaan liggen.

Uhm, Amsterdam is wat ver voor een simpele belg als ik voor gewoon even een neukje te placeren :). Gewoon ik zoek vaak privébranche, een privéclub met vaste vrouwen, een lekkere milf die thuis ontvangt. Die twee zijn zowat m'n favorieten.

Maar ik denk eraan als ik november overleef om een city tripje te doen en eerst in een classy restaurant te gaan eten en dan een luxebordeel te gaan doen...like a boss :)

Je bent nu al een baas, Kris. Neem het er van in november, welke stad had je in gedachten?

Je bent nu al een baas, Kris. Neem het er van in november, welke stad had je in gedachten?

Dat ga ik nou nog eens goed uitzoeken, zulke trip hoort degelijke planning toe natuurlijk :) Scouten naar bordelen, hotel en restaurants, geldplannen en natuurlijk bijéén krijgen en dan gewoon genieten :)

Geef je IBAN/BIC code maar van je bankrekeningnummer, draag ik alvast wat bij om die plannen ten uitvoer te brengen.

Geef je IBAN/BIC code maar van je bankrekeningnummer, draag ik alvast wat bij om die plannen ten uitvoer te brengen.

Ah hey man, dat is is heel vriendelijk maar dat hoef je echt niet te doen hoor. Ik probeer self made te zijn :)

ewel, spade, zo'n milf die thuis ontvangt, vind ik heel goed om iemand als jij naar toe te gaan, kan het geloven dat je het fijn vindt bij haar, is iemand met levenservaring, die het wel doet voor het geld, maar toch met haar gedacht, je begrijpt me wel he, bv buitenlandse prostituees, is soms heel ander verhaal
ik denk dat je bij haar wel betaalcoïtus met een hogere waarde krijgt, dat het echt met wederzijds respect en zo is
want , als ik jou af en toe es iets hoor vertellen over je bezoekjes aan de vrouwen, dan heeft het idd voor jou veel meer waarde dan enkel dat kwakje kwijtraken, is een heel gewone levensbehoefte waar jij ook wil van genieten, je leeft er ook iedere keer naartoe

damn toch nog lekker een chick kunne bonen :thumbs:

Doet me altijd goed om weer een nieuwe post van je te lezen Spade. Ga zo door :)

Ah hey man, dat is is heel vriendelijk maar dat hoef je echt niet te doen hoor. Ik probeer self made te zijn :)

Kan ik me voorstellen maar zie het als een soort van 'make a wish' DBB-edition. Wil me er best voor inzetten dat anderen ook bijdragen en jij een dag hebt waarbij je je kan uitleven.

Kan ik me voorstellen maar zie het als een soort van 'make a wish' DBB-edition. Wil me er best voor inzetten dat anderen ook bijdragen en jij een dag hebt waarbij je je kan uitleven.

Lijkt me zelf nog niet zo een slecht idee. Zou met veel plezier men steentje bijdragen.

Ben ook wel bereid om een donatie te doen hehehe, maar als je niet wilt zal ik de volgende collectant wel weer een bonusje geven (zolang het geen n*ger is met een emmer) lol

Spade jonge, post gewoon je bankgegevens. Iedereen die mee leest weet dat je een goede kerel bent en niemand is verplicht om te doneren, nee is niet greedy (srs).

Spade jonge, post gewoon je bankgegevens. Iedereen die mee leest weet dat je een goede kerel bent en niemand is verplicht om te doneren, nee is niet greedy (srs).

ja, je kan het toch ook zien als iemand die je een biertje gunt? :D:)

idd die bankgegevens nu!

verder goed dat je dingen aan het plannen bent man, gewoon lekker genieten!

Terug
Naar boven