AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

Doe rustig aan Spade, post gewoon op de momenten dat je zelf wil:) we willen je natuurlijk niet onder druk zetten

Spade heel veel sterkte! Echt een ongeloofelijk heftig verhaal...

wauw, als ik dat alles zo lees.
Heb zelf een behoorlijke down periode gehad maar jij zet alles wel in contrast en je blijft toch doorgaan.
Eeuwig respect voor jou.

Neem een flinke lening en leef je uit zou ik zeggen geld doet er niet toe.

• Topic Starter Topic Starter
yo bijna een jaar later

heb je nog naar alternatieve middelen gekeken zoals mms?

Daar heb ik nog niet naar gekeken, maar ik weet ook niet echt of het nog de moeite is daar het al op zoveel plaatsen zit...

wauw, als ik dat alles zo lees.
Heb zelf een behoorlijke down periode gehad maar jij zet alles wel in contrast en je blijft toch doorgaan.
Eeuwig respect voor jou.

Bedankt man

Neem een flinke lening en leef je uit zou ik zeggen geld doet er niet toe.

Dat zal niet gaan vrees ik

Ben benieuwt welke banken zich daarvoor lenen.

Geen enkele

En je nabestaanden daarmee opzadelen? ;)

Zou ik helemaal niet willen

Allright, alweer een weekje goed doorstaan. Allez, wat je mag verstaan onder goed. Fysiek viel het mee buiten twee enorme pijnbuien en gisteren precies of de long steken kreeg. Verder gewoon enorm depressief rondgelopen dus dat brengt me bij het volgende.

Nadat ik de reis gemaakt heb, wil ik opnieuw normaal leven tot het einde. Zijnde hopelijk een werk vinden en normaal loon zodat ik mijn meer dingen kan gaan doen dan nu het geval is en zodat ik overdag afgeleid ben. Want nu ben ik zeg maar, de pokerende versie van "the dude lebowski". Onverzorgd, lang vettig haar en de kamerjas...

Ook gaan de lange jezusharen eraf en twijfel ik nog tussen twee kapsels

1.
.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerste haircut bro, ik bewonder je doorzettingsvermogen.

Fijn dat zijn al drie persoon die voor optie 1 stemmen.

ik ga afwachten wat anderen erover zeggen en natuurlijk bij de kapper polsen welke van de twee het meest realistisch is met mijn haartype

Maar toch al bedankt

Wanneer is die reis van je?

Ik ben nu even helemaal platzak maar als ik weer loon krijg zal ik kijken of er wat naar giro VI kan.

Gewoon lekker naar Oslo/ Stockholm/ Kopenhagen gaan, en een paar ladderzatte blonde chicks proberen te nailen :)

Erg knap van je dat je weer wilt gaan werken.

Vind het erg knap hoe je met alles omgaat, mijn diepe respect. Het is natuurlijk helemaal je eigen keuze, maar ik zou toch eens kijken naar alternatieve behandelingen. Hoop is leven, toch?

Ontzettend veel sterkte. mirin' ur toughness.

Goed dat je de draad weer op wilt pakken en werk wilt gaan zoeken! Succes!
Verder vind ik het zonde van je lange haar... maar dan zou ik toch voor optie 1 gaan, inclusief baardje toch of niet?

Goed dat je de draad weer op wilt pakken en werk wilt gaan zoeken! Succes!
Verder vind ik het zonde van je lange haar... maar dan zou ik toch voor optie 1 gaan, inclusief baardje toch of niet?

Ik behoud mijn snor en baardje zowiezo...mja ik hou ook van m'n lange haren maar het wordt een beetje te denk ik. Plus hier is lang haar niet echt zo goed aanvaard

Het kan zijn dat iemand dit al gezegd heeft want ik heb ook niet iedereen zijn post kunnen lezen. Maar als je wil kan je even dit intypen in google: JX-594-virus.

Als je wat zoekt dan zie je artikels van een maand geleden enz, die zeggen dat wetenschappers een virus hebben gevonden die de kankercellen aanvallen maar de goede cellen intact houden.

En ze zeggen ook duidelijk dat het voor mensen is waarbij al de vorige dingen niet werkte. Misschien kan je het eens opzoeken en als je dit al wist of had gekregen van iemand anders, mijn excuses dan.

Terug
Naar boven