AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

aan deze held wil ik graag nog een steentje bijdragen :)

Komt weinig voor dat ze op internet je bankgegevens eisen om er echt geld op te storten :D

Posten dat ding :P

• Topic Starter Topic Starter
Goed, als jullie allen zo aandringen dan zet ik de gegevens er vanavond op :) Alvast bedankt voor jullie steun en hartelijkheid. Ik weet niet hoe ik m'n dankbaarheid moet uiten eigenlijk :)

Goed, als jullie allen zo aandringen dan zet ik de gegevens er vanavond op :) Alvast bedankt voor jullie steun en hartelijkheid. Ik weet niet hoe ik m'n dankbaarheid moet uiten eigenlijk :)

Als je het niet erg vindt dan maak ik er een aparte thread voor aan. Niet iedereen zal jouw log lezen en als losse thread valt het meer op.

Jouw instelling is verder al voldoende om dankbaarheid te tonen, denk dat er genoeg zijn die hun steentje willen bijdragen om jou een kans te geven om er voor jezelf nog een keer een hele mooie dag van te maken.

Om de IBAN en BIC-gegevens dan door te geven valt er wel iets te regelen mocht dit mogelijk leiden tot praktijken waar niemand op zit te wachten (zie posting OMF).

gewoon blijven leven :) en ons voorzien van goed nieuws enzo

Maak je apart topic aan die enkel voor members zichtbaar is boven x aantal posts. Zoiets bestaat geloof ik al?

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 13:25 ----------

Edit: zie dat Eric er al mee bezig is.

Goed dan zal ik de gegevens pm'en naar ieder die zich aanmeld.

Maak je apart topic aan die enkel voor members zichtbaar is boven x aantal posts. Zoiets bestaat geloof ik al?

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 13:25 ----------

Edit: zie dat Eric er al mee bezig is.

Yep zou voor de bankgegevens in de prive chat-sectie kunnen. De main-thread loopt dan in allerlei.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 13:26 ----------

Goed dan zal ik de gegevens pm'en naar ieder die zich aanmeld.

Dat is inderdaad ook een mogelijkheid, geen probleem er mee als er een aparte thread komt?

Nee niet echt, al wie daarin dan post, zal ik pm'en met m'n gegevens. Safe genoeg toch ?

WauW ik lees de thread voor het eerst nu,
ik ga mijn steentje bijdragen maat en ik denk aan je!!, ik ben mijn beste vriend verloren om dezelfde reden (ziekte) ,

ik ben ook een gebruiker (anderen naam) die hier al langer post,
als ik erom gebannned wordt , zo be it ik leg het wel uit als ik je een PB stuur....

Groeten Ray.....

klein meningverschil met de politie, verder geschreven en naar de student kick off geweest in Gent maar enorm depri geworden erdoor omdat ik weer eens besefte in wat voor uitzichtloze situatie ik zit qua relaties.

Hey Spade, nice dat je hier nog steeds post :)!

Wat heb je voor gehad met de politie als ik vragen mag?
En ik was ook op de Stud Kick off in Gent, we zijn elkaar waarschijnlijk wel een paar keer voorbij gelopen ofzo :)
Waar zat je? St Pietersplein en overpoort I guess?

Ik kan trouwens snappen dat je daar fking depri van wordt in jouw positie, al die zatte studenten (vaak douchebags) met een zorgeloos leventje, en dan jij daartusse..

Keep going strong mate

Hey man. Ik weet niet of je behoefte hebt om een verhaal als dit te horen, maargoed. Mijn beste vriend is 4 jaar geleden getroffen door kanker. In geen tijd was het uitgezaaid, en amper 2 maanden na de ontdekking kreeg hij te horen dat zijn overlevingskansen eigenlijk onbestaand waren, ze gaven hem nog 3 maanden. Na 3 maanden was hij er nog steeds, en zo ging het heel lang verder. En nu zijn we bijna 4 jaar later, en ja hoor, hij leeft nog steeds. En nog steeds zegt men hem dat hij elk ogenblik kan sterven. Hij blijft er zelf in geloven, en zegt vastberaden te zijn om hier nog een hele tijd te blijven.

Veel sterkte!

jezus man, geen woorden voor...

sterkte...

Zo erg , weet niet wat ik moet zeggen

Hey man. Ik weet niet of je behoefte hebt om een verhaal als dit te horen, maargoed. Mijn beste vriend is 4 jaar geleden getroffen door kanker. In geen tijd was het uitgezaaid, en amper 2 maanden na de ontdekking kreeg hij te horen dat zijn overlevingskansen eigenlijk onbestaand waren, ze gaven hem nog 3 maanden. Na 3 maanden was hij er nog steeds, en zo ging het heel lang verder. En nu zijn we bijna 4 jaar later, en ja hoor, hij leeft nog steeds. En nog steeds zegt men hem dat hij elk ogenblik kan sterven. Hij blijft er zelf in geloven, en zegt vastberaden te zijn om hier nog een hele tijd te blijven.

Veel sterkte!
Kan me vergissen, maar ik denk dat hij aan dit soort verhalen van lotgenoten zelfs meer heeft dan aan bedroefde berichten (die evenwel goedbedoeld zijn).

WauW ik lees de thread voor het eerst nu,
ik ga mijn steentje bijdragen maat en ik denk aan je!!, ik ben mijn beste vriend verloren om dezelfde reden (ziekte) ,

ik ben ook een gebruiker (anderen naam) die hier al langer post,
als ik erom gebannned wordt , zo be it ik leg het wel uit als ik je een PB stuur....

Groeten Ray.....

Bedankt man, en het spijt me voor je dat die miserie ook jouw leven heeft beïnvloedt en natuurlijk dat van je vriend heeft verkloot.

Hey Spade, nice dat je hier nog steeds post :)!

Wat heb je voor gehad met de politie als ik vragen mag?
En ik was ook op de Stud Kick off in Gent, we zijn elkaar waarschijnlijk wel een paar keer voorbij gelopen ofzo :)
Waar zat je? St Pietersplein en overpoort I guess?

Ik kan trouwens snappen dat je daar fking depri van wordt in jouw positie, al die zatte studenten (vaak douchebags) met een zorgeloos leventje, en dan jij daartusse..

Keep going strong mate

Mja het heeft er anders uitgezien. Ik heb net gehoord dat toen ik vandezomer in augustus in het ziekenhuis lag, ik nog maar 3 dagen a 3 weken kreeg omdat ik bloed hoestte en niet meer normaal kon ademen, maar kijk nu :)

Ach, een klein dispuut ivm een fotocamera, ze vonden me verdacht. En omdat ik lange haren had en een snor/baardje :)

Ah, ja ik zat de hele tijd aan de BIEROLOGIE aan de overpoort daar. St-pietersplein ben ik niet opgeweest :) maar ik man toch, wat een mooie en vele vrouwen.

Ik ben werkelijk sprakeloos jongens. Ik weet even niet wat zeggen, maar alvast bedankt naar ieder die gehoor heeft voor m'n verhaal en ook natuurlijk naar diegenen die bijdragen...Ik ben er even stil van :)

Veel sterkte!

Zelf had ik normaal gezien ook de dood gekregen die nacht op 25 Juni 2007...maar hey, zie nu. Ik ben blij dat je dit met me deelde en ik heb hier wel wat aan hoor. Je maat zit zo'n beetje in dezelfde situatie, ik dacht dat ik de enige was. Tuurlijk streef ik ook om nog zo lang mogelijk te leven maarja ik kan de toekomst niet zien eh. Maar zolang we proberen

Kan me vergissen, maar ik denk dat hij aan dit soort verhalen van lotgenoten zelfs meer heeft dan aan bedroefde berichten (die evenwel goedbedoeld zijn).

Ik appreciëer beiden, ik heb respect voor ieders verhaal en put werkelijk uit beiden kracht, de happy or sad endings

IK POST MORGEN TROUWENS DAN M'N GEGEVENS, maar nu ben ik even moe dus als jullie het niet erg vinden nog even te wachten

Dat ga ik nou nog eens goed uitzoeken, zulke trip hoort degelijke planning toe natuurlijk :) Scouten naar bordelen, hotel en restaurants, geldplannen en natuurlijk bijéén krijgen en dan gewoon genieten :)

Ik weet niet hoe het momenteel met je sociaal leven gaat, maar zou het niet alleen doen.

Terug
Naar boven