- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed, als jullie allen zo aandringen dan zet ik de gegevens er vanavond opAlvast bedankt voor jullie steun en hartelijkheid. Ik weet niet hoe ik m'n dankbaarheid moet uiten eigenlijk
![]()

Goed, als jullie allen zo aandringen dan zet ik de gegevens er vanavond opAlvast bedankt voor jullie steun en hartelijkheid. Ik weet niet hoe ik m'n dankbaarheid moet uiten eigenlijk
![]()
![]()
en ons voorzien van goed nieuws enzoMaak je apart topic aan die enkel voor members zichtbaar is boven x aantal posts. Zoiets bestaat geloof ik al?
---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 13:25 ----------
Edit: zie dat Eric er al mee bezig is.
Goed dan zal ik de gegevens pm'en naar ieder die zich aanmeld.
Nee niet echt, al wie daarin dan post, zal ik pm'en met m'n gegevens. Safe genoeg toch ?
klein meningverschil met de politie, verder geschreven en naar de student kick off geweest in Gent maar enorm depri geworden erdoor omdat ik weer eens besefte in wat voor uitzichtloze situatie ik zit qua relaties.
!
Kan me vergissen, maar ik denk dat hij aan dit soort verhalen van lotgenoten zelfs meer heeft dan aan bedroefde berichten (die evenwel goedbedoeld zijn).Hey man. Ik weet niet of je behoefte hebt om een verhaal als dit te horen, maargoed. Mijn beste vriend is 4 jaar geleden getroffen door kanker. In geen tijd was het uitgezaaid, en amper 2 maanden na de ontdekking kreeg hij te horen dat zijn overlevingskansen eigenlijk onbestaand waren, ze gaven hem nog 3 maanden. Na 3 maanden was hij er nog steeds, en zo ging het heel lang verder. En nu zijn we bijna 4 jaar later, en ja hoor, hij leeft nog steeds. En nog steeds zegt men hem dat hij elk ogenblik kan sterven. Hij blijft er zelf in geloven, en zegt vastberaden te zijn om hier nog een hele tijd te blijven.
Veel sterkte!
WauW ik lees de thread voor het eerst nu,
ik ga mijn steentje bijdragen maat en ik denk aan je!!, ik ben mijn beste vriend verloren om dezelfde reden (ziekte) ,
ik ben ook een gebruiker (anderen naam) die hier al langer post,
als ik erom gebannned wordt , zo be it ik leg het wel uit als ik je een PB stuur....
Groeten Ray.....
Hey Spade, nice dat je hier nog steeds post!
Wat heb je voor gehad met de politie als ik vragen mag?
En ik was ook op de Stud Kick off in Gent, we zijn elkaar waarschijnlijk wel een paar keer voorbij gelopen ofzo
Waar zat je? St Pietersplein en overpoort I guess?
Ik kan trouwens snappen dat je daar fking depri van wordt in jouw positie, al die zatte studenten (vaak douchebags) met een zorgeloos leventje, en dan jij daartusse..
Keep going strong mate

maar ik man toch, wat een mooie en vele vrouwen.http://forum.dutchbodybuilding.com/...kris-spade-vi-mooie-dag-laten-beleven-288271/
Het komt al aardig op gang, die dag als een baas gaat er gewoon komen.

Hey man. Ik weet niet of je behoefte hebt om een verhaal als dit te horen, maargoed. Mijn beste vriend is 4 jaar geleden getroffen door kanker. In geen tijd was het uitgezaaid, en amper 2 maanden na de ontdekking kreeg hij te horen dat zijn overlevingskansen eigenlijk onbestaand waren, ze gaven hem nog 3 maanden. Na 3 maanden was hij er nog steeds, en zo ging het heel lang verder. En nu zijn we bijna 4 jaar later, en ja hoor, hij leeft nog steeds. En nog steeds zegt men hem dat hij elk ogenblik kan sterven. Hij blijft er zelf in geloven, en zegt vastberaden te zijn om hier nog een hele tijd te blijven.
Veel sterkte!
Kan me vergissen, maar ik denk dat hij aan dit soort verhalen van lotgenoten zelfs meer heeft dan aan bedroefde berichten (die evenwel goedbedoeld zijn).
Dat ga ik nou nog eens goed uitzoeken, zulke trip hoort degelijke planning toe natuurlijkScouten naar bordelen, hotel en restaurants, geldplannen en natuurlijk bijéén krijgen en dan gewoon genieten
![]()