- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu bezig aan de samenstelling voor m'n dienst en ben toch al zeker van één nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=S2N_uvnvGbI&noredirect=1
Ik ga als ik ze allemaal heb, ze in een post zetten en m'n beginpost in een nieuwe update
Dump die shit waar je nu mee bezig bent en focus je liever op je uitstap, ga je meteen van opknappen.ik weet het niet hoor spade, maar ik vind het echt stom wat je nu aan het doen bent. Je uitvaart is niet voor jou, maar voor je nabestaanden, en al zeker niet jouw verantwoordelijkheid om te regelen.
Met zulke zaken bezig zijn gaat je alleen maar ongelukkiger maken en positief blijven is het enige wat je nog zal kunnen reddenDump die shit waar je nu mee bezig bent en focus je liever op je uitstap, ga je meteen van opknappen.
En je nabestaanden ermee opzadelen? Je hoeft niet alles zelf te plannen maar dingen als muziek en kleding etc is voor hun alleen maar moeilijker om te kiezen.
Ben nu bezig aan de samenstelling voor m'n dienst en ben toch al zeker van één nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=S2N_uvnvGbI&noredirect=1
Ik ga als ik ze allemaal heb, ze in een post zetten en m'n beginpost in een nieuwe update

Ik ken een vrouw(rond de 50jaar) wier lichaam ook volledig uitgezaaid is met kanker, de dokters gaven haar een levensverwachting van 3 maanden.. We zijn nu 5 jaar verder en het gaat al bij al vrij goed(paar jaar zonder chemo gedaan maar vooral homepatie; nu terug heel zware chemo), dit mede omdat ze blijft vechten, niet aan de dood denkt en alles wilt doen om de mensen rondom haar te zien opgroeien
Ik zeg dit gewoon om proberen aan te tonen dat je moet denken in het nu! Leef elke dag zoals jij zelf wilt..
Ga nu met spoed richting ziekenhuis, heb echt onverdraagbare pijnen in de schedel en m'n long piept als een gek en constant hoesten. Als ik van nu tot drie weken niet meer reageer. Nouja, dan weet je hoe laat het is eh...
Allesinds bedankt voor alles en hopelijk tot gauw mensen (God, this hurts like a mother****er)
Maar normaal ben ik over een paar uur terug, so don't worry...nou niet meteen gaan het ergste denken...Doet gewoon ontieglijk veel pijn en de long lijkt volledig kaduuk aan de klank ervan
Ach jongens, dit kan vrijwel de beste dag ooit van m'n leven geweest zijn. Eerst in het bordeel stevig van bil geweest, de beste coïtuspartij van m'n leven en dan deze avond naar Motörhead (vipkaarten). Was echt een killershow, lekker luid als usual maar ook blij dat ik ze eindelijk eens echt gezien heb. Heb me rot geamuseerd. De zanger van Channel zero is zelfs met mij en m'n neef mee gaan kijken. Na de show zei die dan doodleuk "wat dacht je van een "meet en greet"...Ik kon niets uitbrengen en werd haast niet lekker...Kzeg "straks ga ik hier nog flatlinen man wtf"...
Maarja, een half uurtje later was het door heel veel geluk toch mogelijk om backstage te gaan en Lemmy, GOD himself de hand te schudden en op de foto mee te gaan...Hij bekeek eerst m'n shirt en zei "what the hell is that man "...was niet het traditionele zwart wit logo. Toen m'n neef de foto wou trekken zei hij "hurry up with that ****ing camera man, can't sit like this for ever". IK moest bijna kapot van t lachen. Ook snel een kiekje met hem en m'n neef gemaakt en toen we weggingen zei hij "Next time, get a real shirt"
Ik kwam buiten met een nu nog steeds onbeschrijflijk gevoel en dacht "waw, I saw God en this shirt dissed him " (wordt trouwens ingekaderd met dat opschrift)
Onbewust voel ik me gewoon goed en niets of niemand kan dat ooit nu van me afpakken.
Heb verder ook nog de setlist en een plectrum gekregen