XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

he dit is geen moment om dood te gaan bro... je hebt nog een bult met cash en je moet dus die bishes nken alsof het je laatste keer is. en daarna moet een ****ing epic story posten! daarna is het nog geen tijd om te gaan, maar dit mag je gewoon niet missen bro!

keep strong!

Fijn dat je je in ieder geval weer wat beter voelt :)

Jezus echt veel respect voor je doorzettingsvermogen!
Ik had alles allang opgeven!
Hopelijk kun je je dikke feest nog doen!

Sterkte bro.

damn, dat je daar op jouw leeftijd moet mee bezig zijn, met je eigen uitvaartdienst, t zou niet mogen :sad:

Ben nu bezig aan de samenstelling voor m'n dienst en ben toch al zeker van één nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=S2N_uvnvGbI&noredirect=1

Ik ga als ik ze allemaal heb, ze in een post zetten en m'n beginpost in een nieuwe update

ik weet het niet hoor spade, maar ik vind het echt stom wat je nu aan het doen bent. Je uitvaart is niet voor jou, maar voor je nabestaanden, en al zeker niet jouw verantwoordelijkheid om te regelen.

Met zulke zaken bezig zijn gaat je alleen maar ongelukkiger maken en positief blijven is het enige wat je nog zal kunnen redden;) Dump die shit waar je nu mee bezig bent en focus je liever op je uitstap, ga je meteen van opknappen.

Damn heavy, sterkte!

ik weet het niet hoor spade, maar ik vind het echt stom wat je nu aan het doen bent. Je uitvaart is niet voor jou, maar voor je nabestaanden, en al zeker niet jouw verantwoordelijkheid om te regelen.

Met zulke zaken bezig zijn gaat je alleen maar ongelukkiger maken en positief blijven is het enige wat je nog zal kunnen redden;) Dump die shit waar je nu mee bezig bent en focus je liever op je uitstap, ga je meteen van opknappen.

Mee eens. Een begrafenis is bedoeld om je nabestaanden op hun manier afscheid van je te laten nemen. Het is aan hun om te bepalen hoe dat voor hun op de beste manier kan. Natuurlijk kun je een verzoek bij hun neerleggen om een favoriet nummer of whatever te spelen, but that's it.

En je nabestaanden ermee opzadelen? Je hoeft niet alles zelf te plannen maar dingen als muziek en kleding etc is voor hun alleen maar moeilijker om te kiezen.

Sterkte kerel met wat je ook besluit te doen.

• Topic Starter Topic Starter
En je nabestaanden ermee opzadelen? Je hoeft niet alles zelf te plannen maar dingen als muziek en kleding etc is voor hun alleen maar moeilijker om te kiezen.

Dit, ik bemoei me alleen maar met de muziek en stel een soort van "talk beyond the grave" tekstje op die naar de mensen gericht zijn. Even snel nog m'n zegje doen terwijl mensen die onverwacht sterven dat niet meer kunnen doen.

Trouwens wil ik hen ook hoop geven en er een opgewekt nummer in en dat zal "audiomachine - reaching" worden, zelfde als die tribute vid van zyzz heaven can wait

OK man, maar vergeet niet om ook met de leukere zaken bezig te zijn, zoals het plannen van je dagen erop uit :) Evenwicht moet er zijn.

Ik ken een vrouw(rond de 50jaar) wier lichaam ook volledig uitgezaaid is met kanker, de dokters gaven haar een levensverwachting van 3 maanden.. We zijn nu 5 jaar verder en het gaat al bij al vrij goed(paar jaar zonder chemo gedaan maar vooral homepatie; nu terug heel zware chemo), dit mede omdat ze blijft vechten, niet aan de dood denkt en alles wilt doen om de mensen rondom haar te zien opgroeien:)

Ik zeg dit gewoon om proberen aan te tonen dat je moet denken in het nu! Leef elke dag zoals jij zelf wilt..

Laatst bewerkt:
Ik ken een vrouw(rond de 50jaar) wier lichaam ook volledig uitgezaaid is met kanker, de dokters gaven haar een levensverwachting van 3 maanden.. We zijn nu 5 jaar verder en het gaat al bij al vrij goed(paar jaar zonder chemo gedaan maar vooral homepatie; nu terug heel zware chemo), dit mede omdat ze blijft vechten, niet aan de dood denkt en alles wilt doen om de mensen rondom haar te zien opgroeien:)

Ik zeg dit gewoon om proberen aan te tonen dat je moet denken in het nu! Leef elke dag zoals jij zelf wilt..

Bedankt man, maar ik sta los van de dood. Dying and we don't care is het motto dat we ambiëren, maar op een dag stopt de meter zonder dat ik er wat aan heb kunnen doen en dan wil ik toch dat ik iets of wat heb kunnen voltooien zodat ik daar toch in vrede mee kan afsluiten

En damn, picking songs is hard

Ach jongens, dit kan vrijwel de beste dag ooit van m'n leven geweest zijn. Eerst in het bordeel stevig van bil geweest, de beste coïtuspartij van m'n leven en dan deze avond naar Motörhead (vipkaarten). Was echt een killershow, lekker luid als usual maar ook blij dat ik ze eindelijk eens echt gezien heb. Heb me rot geamuseerd. De zanger van Channel zero is zelfs met mij en m'n neef mee gaan kijken. Na de show zei die dan doodleuk "wat dacht je van een "meet en greet"...Ik kon niets uitbrengen en werd haast niet lekker...Kzeg "straks ga ik hier nog flatlinen man wtf"...

Maarja, een half uurtje later was het door heel veel geluk toch mogelijk om backstage te gaan en Lemmy, GOD himself de hand te schudden en op de foto mee te gaan...Hij bekeek eerst m'n shirt en zei "what the hell is that man "...was niet het traditionele zwart wit logo. Toen m'n neef de foto wou trekken zei hij "hurry up with that ****ing camera man, can't sit like this for ever". IK moest bijna kapot van t lachen. Ook snel een kiekje met hem en m'n neef gemaakt en toen we weggingen zei hij "Next time, get a real shirt"

Ik kwam buiten met een nu nog steeds onbeschrijflijk gevoel en dacht "waw, I saw God en this shirt dissed him " (wordt trouwens ingekaderd met dat opschrift)

Onbewust voel ik me gewoon goed en niets of niemand kan dat ooit nu van me afpakken.

Heb verder ook nog de setlist en een plectrum gekregen

Ga nu met spoed richting ziekenhuis, heb echt onverdraagbare pijnen in de schedel en m'n long piept als een gek en constant hoesten. Als ik van nu tot drie weken niet meer reageer. Nouja, dan weet je hoe laat het is eh...

Allesinds bedankt voor alles en hopelijk tot gauw mensen (God, this hurts like a mother****er)

Maar normaal ben ik over een paar uur terug, so don't worry...nou niet meteen gaan het ergste denken...Doet gewoon ontieglijk veel pijn en de long lijkt volledig kaduuk aan de klank ervan

Ach jongens, dit kan vrijwel de beste dag ooit van m'n leven geweest zijn. Eerst in het bordeel stevig van bil geweest, de beste coïtuspartij van m'n leven en dan deze avond naar Motörhead (vipkaarten). Was echt een killershow, lekker luid als usual maar ook blij dat ik ze eindelijk eens echt gezien heb. Heb me rot geamuseerd. De zanger van Channel zero is zelfs met mij en m'n neef mee gaan kijken. Na de show zei die dan doodleuk "wat dacht je van een "meet en greet"...Ik kon niets uitbrengen en werd haast niet lekker...Kzeg "straks ga ik hier nog flatlinen man wtf"...

Maarja, een half uurtje later was het door heel veel geluk toch mogelijk om backstage te gaan en Lemmy, GOD himself de hand te schudden en op de foto mee te gaan...Hij bekeek eerst m'n shirt en zei "what the hell is that man "...was niet het traditionele zwart wit logo. Toen m'n neef de foto wou trekken zei hij "hurry up with that ****ing camera man, can't sit like this for ever". IK moest bijna kapot van t lachen. Ook snel een kiekje met hem en m'n neef gemaakt en toen we weggingen zei hij "Next time, get a real shirt"

Ik kwam buiten met een nu nog steeds onbeschrijflijk gevoel en dacht "waw, I saw God en this shirt dissed him " (wordt trouwens ingekaderd met dat opschrift)

Onbewust voel ik me gewoon goed en niets of niemand kan dat ooit nu van me afpakken.

Heb verder ook nog de setlist en een plectrum gekregen

Toch mooi dat deze 2 post 3 dagen van elkaar af staan. Kun je zien dat het vechten tegen de momenten dat de kanker het heftigst is zijn vruchten afwerpt op de korte termijn als je maar blijft ondernemen.

Lemmy is echt zo ****ing badass to the bone, wtf. En dan nog met de channel zero frontman, maakt het alleen maar beter. Die gast kon dat regelen ofzo, en jij kent hem of wat moet ik hier denken? Damn jelly! :D

Post die foto brah!

Terug
Naar boven