XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

sla je er doorheen bro! maak je leven compleet! :)

blijft elke keer heftig om te lezen man, krijg er telkens weer kippevel van. Wel mooi dat je zo`n ultieme dag nog hebt kunnen doen, klonk echt als geweldig:D
sterkte kerel, blijf vechten!

Zo mooi geschreven op je facebook..

mooi nummer idd shelter!
kende de versie van birdy nog niet
ken je de officiele van the xx ook?
Je hebt iig een goede smaak!

• Topic Starter Topic Starter
mooi nummer idd shelter!
kende de versie van birdy nog niet
ken je de officiele van the xx ook?
Je hebt iig een goede smaak!

Ken ik ook ja, maar vind die van birdy zoveel mooier. Desondanks anderen het tegengestelde beweren en haar een vuile dief noemen. Ik vind birdy's versie gewoon feilloos en zo vol emotie

Kris, je bent een held.
Dat je het even weet.

^Agreed. Weet niet of er een topic van het jaar verkiezing bestaat hier maar deze moet zeker winnen !

Heb het topic gelezen, en ben er stil van geworden wat een levenskracht/drang heb jij man!

Zoveel ellende en nog zo positief, zit hier met tranen in mijn ogen, jij bent nooit negatief!

Zoveel dalen en zoveel verdriet zoveel verhalen, nee, die halen het niet :(.

Jij bent een topper en zeker geen stopper, jij plukt de dag en bent vooral geen mopper!

Ik wens je daarboven veel geluk, en geloof mij daar kan je zeker niet stuk!

hoe triest het ook klinkt, in de hemel weet ik zeker dat je blinkt...

Alle ellende op de wereld... wees toch blij man, en boven weet ik zeker dat je wint!

God zij met je.

Kris, je bent een held.
Dat je het even weet.

^Agreed. Weet niet of er een topic van het jaar verkiezing bestaat hier maar deze moet zeker winnen !

Idd, respect. Ik krijg kippenvel als ik je posts lees, ik bewonder je levenslust!

Heb het topic gelezen, en ben er stil van geworden wat een levenskracht/drang heb jij man!

Zoveel ellende en nog zo positief, zit hier met tranen in mijn ogen, jij bent nooit negatief!

Zoveel dalen en zoveel verdriet zoveel verhalen, nee, die halen het niet :(.

Jij bent een topper en zeker geen stopper, jij plukt de dag en bent vooral geen mopper!

Ik wens je daarboven veel geluk, en geloof mij daar kan je zeker niet stuk!

hoe triest het ook klinkt, in de hemel weet ik zeker dat je blinkt...

Alle ellende op de wereld... wees toch blij man, en boven weet ik zeker dat je wint!

God zij met je.

Bedankt jongens, die comments doen veel, net zoals alle anderen en de mensen die via privébericht al hebben hun steun gegeven...Mooi, echt mooi om te weten dat er zoveel zijn die er even bij stil staan

Ik wil ook nog even reageren. Heb er gewoon lekker schijt aan wat mensen van je denken, enige wat telt is dat je nu lekker plezier maakt man. Stop geen energie in mensen die je naar beneden willen halen, vooral niet die zieligerds die achter hun pctje zitten.

Hey SPADE VI, ik heb je topic doorgelezen. Erg heftig man. Je bent nog zo opgewekt als ik je reacties zo lees. Respect!
Wat een vreselijke ziekte is het toch, ik heb er in de familie enkele aan verloren. Het leven is niet eerlijk...

Ik wens je heel veel sterkte jongen! Ik luister nu naar dat mooie nummer op je Facebook. Echt super!
Edit: Ik zie nu die foto van je op de vorige pagina. Je ziet er nog goed uit voor iemand die zo ziek is. :thumbup:

Laatst bewerkt:
Thanks man, mja wat kan ik zeggen..nooit stoppen met vechten eh. Tis nog steeds moedig om te vechten als alles al verloren is...maar bedankt kerel

goed om weer wat van je te horen makker :)

hey Kris, ik weet niet of je hier iets aan hebt maar hier is een blog van een vrouw van 25 jaar die een zware vorm van borstkanker heeft en haar verhaal hier neerpent

http://lexje.tumblr.com/

Eeuwig respect man...

weet je nu al wat je met het geld gaat doen?

Terug
Naar boven