XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

Nice Lemmy ontmoet, supervet. :D

Ik hoor het al, jij haalt alles er nog uit, goed bezig ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lemmy is echt zo ****ing badass to the bone, wtf. En dan nog met de channel zero frontman, maakt het alleen maar beter. Die gast kon dat regelen ofzo, en jij kent hem of wat moet ik hier denken? Damn jelly! :D

Post die foto brah!

Mja, je kan nu toch wel stellen dat we vrienden zijn, dus ja, ik ken hem...Nouja, m'n neef is de grote drijfveer in deze zaak want zonder hem (en Franky's goodwill) hadden we Franky nooit bij ons thuis gezien en hadden we gewoon nu het optreden gehad van Motörhead gehad. Maarja, via via en zeer, zeer, ik kan het niet genoeg nadrukken zeer veel geluk en de juiste persoon zijn we tot bij Lemmy geraakt ja. Most epic day of my life zal het alvast altijd blijven. Motörheadconcert bijwonen met één van je metalgoden en kijken naar een metalgod en die dan achteraf ook nog ééns kunnen ontmoeten...Twas gewoon echt gewoon verbazingwekkend, ik ben mindblown gelijk zot...in alle geval probeer ik hier de pic te zetten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lemmy ziet er nog goed uit voor iemand die zich iedere dag klem zuipt.

klinkt misschien raar, maar ik had echt een heel ander beeld van je in mijn hoofd. iemand die kaal is, superdun en bleek. je ziet er hier best goed uit (no homo) :P

zou het door al dat geneuk komen? :D

Ik zie er inderdaad niet uit als het stereotype beeld van een stervende mens :) Ik verdenk ook al dat libido :)

Levenslust, Kris, levenslust. Dat straal je ook uit.

Mooi nummer had het nog nooit gehoord, Je ziet er inderdaad niet stereotype uit als wat je weleens in je hoofd hebt.

Maar hoe voel je je nu dan? Je ziet er inderdaad nog goed uit. :)

ik volg dit af en toe stilletjes, en ik moet zeggen dat ik bewonder hoe je hier mee omgaat Spade. Had het zelf niet zo gekund, denk ik..
tof dat je lemmy hebt ontmoet :) keep going buddy

Maar hoe voel je je nu dan? Je ziet er inderdaad nog goed uit. :)

Tvalt de laatste tijd zeer zwaar. Pijn overstijgt de pijnstilling. Ben erin verdubbeld maar toch lijkt de pijn er stilletjes aan door te dringen. Dus, dat is een waarschuwingschot om echt wel het boek te beginnen serieus nemen en eens serieus eraan door te werken.

De pijnen zijn:
In m'n armen, echt vreemde maar doordringende pijn als ik een bepaalde beweging maak.
In mijn kaak, echt borende pijn in m'n kaak en slaap als ik niet op tijd m'n pijnstiller neem en zelfs nu met pijnstiller blijkt het door te dringen (zachtjes maar toch merkbaar)
In m'n long: af en toe een steek dat vreemd hard begint te lijken.

Maar ik ben een pijnbijter, ik worstel me erdoor. En volgens mij ligt het ook te wijten aan m'n slaaptekort, ik slaap al jaren niet meer normaal vanwege die liefdesdepressie en de bijkomende situatie..Maar meestal is het door de spijt van die misgelopen liefde en het feit dat ik werkelijk alleen aan m'n einde kom. Dat houdt me het meeste wakker

Heb je al besloten of je het tot het einde uit gaat zitten? Persoonlijk zou ik het ook mooi om een enkeltje te boeken en te eindigen op een mooie waterval, maar dat is natuurlijk erg makkelijk praten vanuit het comfort van een goede gezondheid. Ik zie alleen zelf het niet zitten om tot het bittere eind in pijn door te gaan. Hoe denk jij daarover?

Heb je al besloten of je het tot het einde uit gaat zitten? Persoonlijk zou ik het ook mooi om een enkeltje te boeken en te eindigen op een mooie waterval, maar dat is natuurlijk erg makkelijk praten vanuit het comfort van een goede gezondheid. Ik zie alleen zelf het niet zitten om tot het bittere eind in pijn door te gaan. Hoe denk jij daarover?

Ik weet het eerlijk gezegd niet, man. Ik heb met palliatieve het arrangement dat als het "te" pijnlijk wordt, dat ik sedatie kan krijgen. Maar dat moet dan wel echt ver op het einde zijn, als je "echt" afziet of als ik bijna niet meer ademen kan. Dus lijden zowiezo, maar dat doe ik al jaren als je het globaal bekijkt eh.

Ik zie het eigenlijk niet zitten om te wachten in een bed, tot er iemand van de palliatieve komt, dan afscheid nemen en om vervolgens dan via een middel te gaan. Langs de ene kant, hoe gek het ook klinkt en ik wil het eigenlijk merendeel niet, wil ik kunnen wegvallen in de pijn. Door het lijden zo feitelijk het licht zien en vervolgens met een dikke traan in het oog en de glimlach neervallen.

Het incident van vandezomer had ik er me al op voobereidt. Ik was op kamp met de jeugdbeweging en ik was aan het stikken. Maar ipv hulp te roepen kroop ik tegen de muur aan en verwachtte weg te vallen in het niets door lucht tekort. Maar ja, ik bleef tegen de muur staan hyperen tot uiteindelijk na een hele nacht de deur openging en men mij uitgeteld tegen de muur zitten vond...Langs de ene kant was ik zo dankbaar dat ik er nog zat, maar langs de andere was het als "****, didn't happen"

Soms denk ik weleens dat jou lichaam allang wou sterven maar je mindset nog te sterk was voor de kanker.

Goed te horen dat het forum nog meer te bieden heeft dan het iets wat macho karakter, wat door anderen miss zo ervaren wordt.. :thumbs:

Pijn bereikt een kritiek niveau waarop m'n oude pijnstilling niet meer kan werken. Zwaarder gaan is niet evident want alles wat morfine is verdraag ik niet echt en ik zou m'n autorijden kunnen verliezen. Ook geen pijnpleisters. We gaan nu iets van druppels proberen.

Heb nu ook een facebook-pagina omtrent m'n boek gemaakt dus wie wil liken is natuurlijk vrij dat te doen :)

http://www.facebook.com/#!/pages/Kr...-i-AM-forever-Mooie-martelaar/262883627090921

Terug
Naar boven