Fitness Seller

SPADE VI's Last Journal

Bucket List al eens gezien?

Geen inspiratie opgedaan na the bucket list?

Moet trouwens nog even zeggen dat wat ik van je heb gelezen je overkomt als een hele goeie gozer en veel sterkte nog de komende tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Geen inspiratie opgedaan na the bucket list?

Moet trouwens nog even zeggen dat wat ik van je heb gelezen je overkomt als een hele goeie gozer en veel sterkte nog de komende tijd.

Zit nogal gecompliceerd man, ik heb zeker wel genoten van de film, maar zelf liggen m'n verlangs anders, en door de gebeurtenissen van afgelopen week heb ik de finale klop gekregen...Mijn geest is na onmenselijk lang volhouden in ziekte, spijt, twijfel, liefdesverdriet, walging, pijn, eenzaamheid en dergelijk andere trefwoorden finaal gebroken.

Mijn lichaam doet de rest nu verder tot het niet meer kan en dan is het gedaan, al is het stuurloos

Ik denk dat ik namens vele andere lui hier veilig kan zeggen dat we aan je denken bro, je hoeft elkaar niet te kennen om elkaars pijn te voelen.
Persoonlijk weet ik hoe het is om te vechten tegen een onzichtbare vijand, heb nu 5x gestreden en 5x gewonnen.

Ik kan je alleen vertellen uit ervaring dat na het gevoel van verslagenheid nog een keer een klap zal komen en het is aan jou of je daarover heen kunt stappen.

Leef sterk.

Heel goed voor jou Betta, dat je eroverheen kon stappen.., maar als je weet dat je niet meer kan winnen, ga je anders denken..

Nou kan ik me niet helemaal inleven in jouw situatie...

maar toch:

'Je kan alleen verliezen als je opgeeft' ;)

weer een paar dagen verder. hoe gaattie kris?

• Topic Starter Topic Starter
weer een paar dagen verder. hoe gaattie kris?

Veel slechter eigenlijk. Alles doet pijn (armen en benen, hoofd en kaak en ik heb een raar abces in de mond,,ik hoop echt geen ****ing tumor ofzo want dat zou echt klote zijn want ik kan er niet door eten), dus fysiek een hel. Ik heb zo'n zware last van dat jarenlange liefdesverdriet dat het nu weer een constante is dus mentaal ook een hel.

Boek is volledig in gevaar van totaal niet af te geraken laat staan in de helft...

En daar m'n drive weg is door dat enorme liefdesgezeik is het nu aan m'n lichaam alleen dus ik weet niet hoe dit gaat aflopen. ZIen of de medicatie die gaan geven z'n werk doet

Veel slechter eigenlijk. Alles doet pijn (armen en benen, hoofd en kaak en ik heb een raar abces in de mond,,ik hoop echt geen ****ing tumor ofzo want dat zou echt klote zijn want ik kan er niet door eten), dus fysiek een hel. Ik heb zo'n zware last van dat jarenlange liefdesverdriet dat het nu weer een constante is dus mentaal ook een hel.

Boek is volledig in gevaar van totaal niet af te geraken laat staan in de helft...

En daar m'n drive weg is door dat enorme liefdesgezeik is het nu aan m'n lichaam alleen dus ik weet niet hoe dit gaat aflopen. ZIen of de medicatie die gaan geven z'n werk doet

liefdesgezeik? omdat je naar de h**ren gaat?

damn balen man!! er staat je maar een ding te doen.... doen wat je moet doen kris.

ik zie wel een samenhang met je fysieke pijn en je liefdesverdriet. lekker dubbelop, alsof de kanker zelf nog niet genoeg was.

weet niet wat je insteek is maar als je nog de kracht hebt om door te zetten. luister dit dan. geeft mij elke dag kracht om de dingen te doen die ik moet doen.
http://www.youtube.com/watch?v=kvRQxEGvmIk

Voel me altijd een beetje machteloos als je dit soort dingen van je lees en weet niet egt wat te zeggen. Verder als ik leef met je mee kom ik niet eigenlijk maar mijn respect heb je zeker met hoe je er mee omgaat.
Ik zit net heel de tijd boos te zijn omdat ik opgelicht ben voor 100 euro en dan zet iets als dit het weer even in perspectief.
Sterkte ermee man.

Damn, klinkt niet goed... :(

Potverdomme..... Doorzetten Kris, doorzetten

Heel veel sterkte.laat snel wat van je horen.

cmon bro!

Keep on fighting Kris !!!

Veel sterkte gewenst Kris voor de komende moeilijke tijd.

Gisteren zelf weer op de oncologie afdeling geweest voor mijn (slappe, niet levensbedreigende) aandoening, dus ik zie wat mensen meemaken die kanker hebben. Ook in prive kring.

Lag ook nog een jonge gast van een jaar of 25. Triestig allemaal.

Eerlijk gezegd zijn de meeste stuk voor stuk mensen die blijven vechten, goede zin blijven hebben, die veel lachen ook al is het totaal geen pretje. Mensen die sterker zijn dan de grootste boeven. Mensen die mentaal niet te breken zijn. Je lichaam sterft, maar je geest niet.

Niet dat ik in een leven na de dood geloof, maar je blijft leven in de gedachte van mensen die je lief hebben.

Ik zal ook af en toe aan je blijven denken Kris en ik denk velen hier op het forum. Ook al zul je er ooit niet meer zijn.

En mocht die dag komen dan hoop ik dat wij het op de een of andere manier te weten komen om je nog ons laatste respect te kunnen tonen.

Wees trots op jezelf Kris en houd je sterk!

Terug
Naar boven