- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Heb er al een paar dingen mee gedaan zoals concert en dames, maar reizen weet ik nog niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met 'dames' bedoel je coïtusuele afspraakjes? h**ren?Heb er al een paar dingen mee gedaan zoals concert en dames, maar reizen weet ik nog niet

Met 'dames' bedoel je coïtusuele afspraakjes? h**ren?![]()
Geen inspiratie opgedaan na the bucket list?
Moet trouwens nog even zeggen dat wat ik van je heb gelezen je overkomt als een hele goeie gozer en veel sterkte nog de komende tijd.
Veel slechter eigenlijk. Alles doet pijn (armen en benen, hoofd en kaak en ik heb een raar abces in de mond,,ik hoop echt geen ****ing tumor ofzo want dat zou echt klote zijn want ik kan er niet door eten), dus fysiek een hel. Ik heb zo'n zware last van dat jarenlange liefdesverdriet dat het nu weer een constante is dus mentaal ook een hel.
Boek is volledig in gevaar van totaal niet af te geraken laat staan in de helft...
En daar m'n drive weg is door dat enorme liefdesgezeik is het nu aan m'n lichaam alleen dus ik weet niet hoe dit gaat aflopen. ZIen of de medicatie die gaan geven z'n werk doet
Veel slechter eigenlijk. Alles doet pijn (armen en benen, hoofd en kaak en ik heb een raar abces in de mond,,ik hoop echt geen ****ing tumor ofzo want dat zou echt klote zijn want ik kan er niet door eten), dus fysiek een hel. Ik heb zo'n zware last van dat jarenlange liefdesverdriet dat het nu weer een constante is dus mentaal ook een hel.
Boek is volledig in gevaar van totaal niet af te geraken laat staan in de helft...
En daar m'n drive weg is door dat enorme liefdesgezeik is het nu aan m'n lichaam alleen dus ik weet niet hoe dit gaat aflopen. ZIen of de medicatie die gaan geven z'n werk doet