Jimmies
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 15%
when life gives you lemons find someone whose life gave them tequila and have a party
![]()
okee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
when life gives you lemons find someone whose life gave them tequila and have a party
![]()
![]()

bedankt, ik hoop dat jullie met niet zien als een zak die medelijden zoekt want ik heb het gevoel dat het zo overkomt met m'n overmatig gepost en gezeik. Want dat wil ik helemaal niet, ik wil mensen hier gewoon een kijkraam geven hoe het is en hoe zo'n persoon zich voelt en omgaat met de shit die gedealed word.
ik denk dat niemand jouw zo ziet. ik zeker niet.
iedereen leeft met je mee. dat weet ik zeker.
keep us posted.
en veel sterkte.
Ik zie je helemaal niet als een zak die medelijden zoekt, kan me ook niet voorstellen dat iemand hier dat vindt. Ik vind het enorm knap hoe je met je situatie omgaat, je komt ontzettend nuchter over... En ik vind het juist fijn dat je zo open bent over alles wat je nu meemaakt.![]()
Ik vind het ook zeker knap hoe je met de situatie omgaat, gezien dat bij velen wellicht heel anders zou zijn.
Ik ben wel benieuwd of je gelooft in een god, of iets anders dergelijks waarin je in een niet fysisch "leven" voortbestaat?

bedankt, ik hoop dat jullie met niet zien als een zak die medelijden zoekt want ik heb het gevoel dat het zo overkomt met m'n overmatig gepost en gezeik. Want dat wil ik helemaal niet, ik wil mensen hier gewoon een kijkraam geven hoe het is en hoe zo'n persoon zich voelt en omgaat met de shit die gedealed word.
.