Fitness Seller

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Update : 05/09/2010: we zijn nu een tijdje verder, de misselijkheid is volledig uit het systeem of toch bijna helemaal. Enkel de frequente pijn in de mond en het opmerken van verslechtering in m'n manier van gaan (bewegen, stappen) door pijnscheutjes. Ook vrij confronterende tijden die nu zijn en gaan komen met binnenkort een afspraak bij palliatief support en al een beetje nadenken over uitvaart wat vrij slopend is (het resultaat kan je al bekijken in m'n eerste post van m'n topic =>http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/jouw-meest-moving-ontroerend-moviesoundtrack-254215/

..maar voor de rest valt het allemaal wel mee

Shit man, je eigen begrafenis plannen moet geen pretje zijn op 22 jarige leeftijd. Hoe lang heb je volgens de doktoren nog te leven dan?

Dat weet ik niet. Het is een zeer aggressieve en snel op verschillende plaatsen groeiende k*tziekte. Zolang het niets vitaal raakt kan ik nog doorgaan denk ik. Binnenkort nieuwe scans om te zien of er wat nieuws is en starten met exp medicatie...Maar veel hoop is er niet, aangezien de shit niet alleen in m'n spieren zit maar ook in m'n bot (bekken en hoofd=kaakbeen) Dus basically i'm ****ed...gelukkig kan ik het nog als joke bezien en beschouw ik het als een zombievirus,,,een zeer traag zombievirus a walking dead guy

Op papier ben ik er al aan denk ik aangezien het ongeneeslijk is verklaard en men enkel m'n leven kan verlengen indien er zich een optie voordoet (behandeling, operatie)...ik hoop zelf nog lang door te doen, toch nog een jaar hopelijk (liefst twee) maar als er komende maanden nog troep opduikt op andere en dan vitale plaatsen kan het snel gedaan zijn vrees ik...

jeetje man, jouw verhaalt hakt er bij mij behoorlijk in. ik wil toch wel even zeggen dat ik in en in respect heb voor het feit dat je hierover zo open bent en ik vind het erg goed van je dat je het er niet bij laat zitten en nog positief in het leven staat, hoewel er genoeg momenten zijn dat het ontzettend moeilijk voor je is.

ben je trouwens nog van plan om op korte termijn te gaan reizen? (volgens mij had ik dat ergens gelezen dat je dat nog graag wilde gaan doen).

leeeeeeef met je mee!!!!!

check mijn voorstel in je begrafenismuziek-topic.

Laatst bewerkt:
Sterkste man ! En veel respect voor de manier waarop je omgaat met je situatie!!

bedankt, ik hoop dat jullie met niet zien als een zak die medelijden zoekt want ik heb het gevoel dat het zo overkomt met m'n overmatig gepost en gezeik. Want dat wil ik helemaal niet, ik wil mensen hier gewoon een kijkraam geven hoe het is en hoe zo'n persoon zich voelt en omgaat met de shit die gedealed word.

Wel knap dat je het allemaal van te voren zelf gaat plannen (en dat ook aankan) ik zou zelf gewoon hardnekkig blijven geloven dat ik erdoor kom (vechten tot de dood) en me niet echt bezig kunnen houden met dingen als muziek bij uitvaart oid.

Als het echt 'hopeloos' is dan zal blijven vechten (en ook iets hebben om voor te vechten) sowieso de periode verlengen dat je lichaam goed blijft, ik wens je daar dan ook veel succes mee. En keep us posted.

Harde shit kerel... Veel sterkte.

Dat zijn nare berichten! Ik hoop dat je kunt blijven genieten van alle goede dagen die voor je liggen. Doe wat je leuk vindt. Veel sterkte, want dit is niet makkelijk, en toch ook heel veel plezier.

Enneh... Ik zie je niet als een meelijwekkend ventje dat om aandacht vraagt. Ik vind juist dat je behoorlijk nuchter met je situatie omgaat.

bedankt, ik hoop dat jullie met niet zien als een zak die medelijden zoekt want ik heb het gevoel dat het zo overkomt met m'n overmatig gepost en gezeik. Want dat wil ik helemaal niet, ik wil mensen hier gewoon een kijkraam geven hoe het is en hoe zo'n persoon zich voelt en omgaat met de shit die gedealed word.

ik denk dat niemand jouw zo ziet. ik zeker niet.
iedereen leeft met je mee. dat weet ik zeker.

keep us posted.

en veel sterkte.

Ik zie je helemaal niet als een zak die medelijden zoekt, kan me ook niet voorstellen dat iemand hier dat vindt. Ik vind het enorm knap hoe je met je situatie omgaat, je komt ontzettend nuchter over... En ik vind het juist fijn dat je zo open bent over alles wat je nu meemaakt. :)

Ik vind het ook zeker knap hoe je met de situatie omgaat, gezien dat bij velen wellicht heel anders zou zijn.

Ik ben wel benieuwd of je gelooft in een god, of iets anders dergelijks waarin je in een niet fysisch "leven" voortbestaat?

ik denk dat niemand jouw zo ziet. ik zeker niet.
iedereen leeft met je mee. dat weet ik zeker.

keep us posted.

en veel sterkte.

Ik zie je helemaal niet als een zak die medelijden zoekt, kan me ook niet voorstellen dat iemand hier dat vindt. Ik vind het enorm knap hoe je met je situatie omgaat, je komt ontzettend nuchter over... En ik vind het juist fijn dat je zo open bent over alles wat je nu meemaakt. :)

THANK GOD, ik ben blij

Ik vind het ook zeker knap hoe je met de situatie omgaat, gezien dat bij velen wellicht heel anders zou zijn.

Ik ben wel benieuwd of je gelooft in een god, of iets anders dergelijks waarin je in een niet fysisch "leven" voortbestaat?

Ik geloof wel degelijk in een leven of voorbestaan na de dood.Zelfs een beetje in God. Heb net leesmateriaal ontdekt over mensen met bijna doodservaringen en hoe het zou zijn en al die dingen...Tuurlijk kan het misschien niet zo zijn, but i'll take my chances...

Ik lees zoveel verhalen over mensen die eenmaal ze de ogen voor eeuwig dachten te sluiten, zich opeens boven hun eigen lijf bevonden en daarna in een prachtig landschap met goeie zon, of door de welbefaamde "tunnel, at the end will be light" suisden...maar zich plots weer onder de levenden bevonden...

Ik geloof in alle geval dat er me nog een groots avontuur te wachten staat en ik natuurlijk misschien enkele overleden familie leden zal terugzien, waaronder m'n oom, wat een coole vent was dat toch. Het leven zit vol verassingen en ik denk niet dat het na het leven meteen over en uit is..

Laatst bewerkt:
pff respect man voor hoe je ermee omgaat, echt bikkel ;)
Kijk de laatste weken had ik wat tegenslagen op bepaalde vlakken in mijn leven, maar als ik dit lees ( en dit is niet lullig bedoeld ) weet ik eigenlijk dat ik daar helemaal niet bij stil moet blijven staan. Want helaas is het soms zo voorbij.
heel veel sterkte met je hele situatie!

Ben zelf 4jaar naar de t*ring gegaan van een bacteriele infectie in mijn organen, en heb veel steun gehad aan de mensen om mij heen. Vergeet die niet bro
Het allemaal van je afschrijven heb ik respect voor. Doe lekker waar je zin in hebt man, succes en sterkte de komende tijd.

Pak ze

Helemaal niet man, daar moet je je geen zorgen over maken:).

Veel sterkte man.

Terug
Naar boven